Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 7/wp/2020 Dostawa wraz z montażem 5 defibrylatorów na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański wraz z systemem do monitorowania i zarządzania siecią AED

Wojciech Parzymies
Gmina Miejska Pruszcz Gdański Oddział: Referat Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 05-11-2020 11:53:00
Składania : 13-11-2020 11:26:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie dostawy i montażu 5 defibrylatorów wraz z systemem do monitorowania i zarządzania siecią AED na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.


2. Urządzenie musi automatycznie być skomunikowane z Centrum Powiadamiania Ratunkowego, poprzez które automatycznie powiadomi dyspozytora CPR o  użyciu defibrylatora.


3. Zamawiający doprowadzi zasilanie 230V do punktów montażu AED.


4. Cztery urządzenia zostaną zainstalowane na ścianach obiektów stanowiących własność lub współwłasność Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański a jeden na słupku przy elewacji.

Miejsca montażu AED:

1) budynek Urzędu Miasta, ul. Grunwaldzka 20,

2) budynek Straży Miejskiej, ul. Krótka 4,

3) ZSO nr 1, ul. Niemcewicza 1 (wejście na hale sportową),

4) budynek basenu przy Szkole Podstawowej nr 4,ul. Kasprowicza 16,

5) budynek Targowiska Miejskiego, ul. Polskich Kolejarzy 5.

 

5. Podstawowe założenia dotyczące montowanych urządzeń są takie, że defibrylator winien być półautomatyczny, przenośny, lekki, prosty w obsłudze, niezawodny, cały czas gotowy do użycia, a także odporny na uszkodzenia, bezpieczny dla użytkownika, fabrycznie nowym, pierwszego gatunku - data produkcji nie wcześniej niż styczeń 2020 r.

Szczegółowe parametry określające defibrylatory zostały opisane w załączniku nr 1 do niniejszego postępowania.


6. Do postępowania może przystąpić Wykonawca, który wykaże, że

1.    w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy realizacje dostarczenia i montażu urządzeń AED oraz instalację wraz z podłączeniem co najmniej 10-ciu urządzeń AED

2.    dysponuje osobą lub osobami, które:

a)   będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane umożliwiające wykonanie dokumentacji projektowej,

b)    posiadającą uprawnienia w specjalności branży instalacji elektrycznej do 1 kV,

c)   posiadają kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do przeprowadzenia badań stanu technicznego potwierdzonego protokólarnie możliwość rozpoczęcia bezpiecznej eksploatacji zamontowanych urządzeń.

 

7. Wymagania dla dokumentacji zadania.

Opracowanie dokumentacji projektowej dla każdej lokalizacji oddzielnie.

1) Projekt powinien składać się z części opisowej i graficznej uwzględniający opis techniczny, branżę budowlano- konstrukcyjną oraz elektryczną. Projekt musi spełniać  wymagana prawa budowlanego oraz zalecenia konserwatorskie.

2) Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez osobę/ osoby posiadające wymagane uprawnienia. Z umieszczeniem kserokopii uprawnień w dokumentacji projektowej.

3) Dodatkowo dokumentacja projektowa w zakresie branży elektrycznej winna być  sprawdzona przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Z umieszczeniem kserokopii uprawnień w dokumentacji projektowej.

4) Dla każdej lokalizacji oddzielne należy:

a) realizować zadanie zgodnie z projektem budowlanym,

b) uzyskać pisemną zgodę zarządcy terenu/ instalacji elektrycznej na umieszczenie i podłączenie urządzeń AED.


8. Do postępowania może przystąpić Wykonawca, który wykaże, że

1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy realizacje dostarczenia i montażu urządzeń AED oraz instalację wraz z podłączeniem co najmniej 10-ciu urządzeń AED

2) dysponuje osobą lub osobami, które:

a) będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane umożliwiające wykonanie dokumentacji projektowej,

b) posiadającą uprawnienia w specjalności branży instalacji elektrycznej do 1 kV,

c)posiadają kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do przeprowadzenia badań stanu technicznego potwierdzonego protokólarnie możliwość rozpoczęcia bezpiecznej eksploatacji zamontowanych urządzeń.


9. Działania promocyjne:

Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym zaproponuje nazwę lokalnego programu budowy sieci AED i zaprojektuje logotyp inicjatywy.

A także dostarczy po jednym znaku/tablicy dla każdej lokalizacji AED, który będzie wskazywał drogę lub miejsce w ktorym został zamontowany.


10. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie kryteriów, w których do zdobycia jest maksymalnie 100 punktów, i tak:

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

Cena – wyrażona w kwocie brutto

60%

60 punktów

Czas reakcji serwisowej

20%

20 punktów

Okres pogwarancyjny zapewnienia  łączności GSM

10%

10 punktów

Gwarancja

10%

10 punktów

Najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów. Metodologia obliczania punktów opisana jest w załączniku nr 2.

W przypadku, gdy nie będzie możliwości wyłonienia najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będą taki sam bilans punktowy, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zal1opis.pdf pdf 150.93 2020-11-05 11:53:00 Postępowanie
zal2punktacja.pdf.pdf pdf 218.77 2020-11-05 11:53:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa wraz z montażem Cena łączna za cały przedmiot zamówienia 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Czas reakcji serwisowej 20% Czas reakcji na awarii serwisowej. Proszę wpisać w godzinach. (0)
3 Gwarancja 10% Okres udzielonej gwarancji. Proszę wpisać w miesiącach. (0)
4 Okres pogwarancyjny zapewnienia łączności GSM 10% Okres pogwarancyjny zapewnienia darmowej łączności GSM. Proszę wpisać w miesiącach. (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin realizacji - 11 grudnia 2020 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 555