Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-10-2020 13:06:00 |
Składania : | 30-10-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Świdnica, dnia 27 października 2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej–Curie 7, 58-100
Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia
zamówień o wartości do 30 000 Euro, zwraca się z prośbą
o złożenie oferty cenowej na dostawę produktów wymienionych w
punkcie II opis i zakres przedmiotu
zamówienia dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie
(CPV 33.10.00.00-1 – Urządzenia medyczne)
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych niżej wymienionych produktów, dla Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie:
Pulsoksymetr napalcowy – 1 szt.
Pulsoksymetr napalcowy o parametrach:
- zakres pomiaru saturacji : 70 – 99%
- zakres pomiaru tętna 30-250 BMP
- zasilanie: akumulatorowe, wibracja, bluetooth, APP bezdech,
- funkcje: alarm dźwiękowy, automatyczne wyłączanie, wskaźnik poziomu baterii, wykres tętna
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia: – 27 listopada 2020 r.
IV. INFORMACJE O
SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ
POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100 Świdnica.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1.
Osobą
uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pani Magdalena
Dębińska – Inspektor
w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-455.
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w
Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7,
58-100 Świdnica
VI. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć na potwierdzenie spełniania wymagań, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:
Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz wypełniony formularz rzeczowy (załącznik nr 1a).
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
- w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 315 lub
- przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej–Curie 7, 58-100 Świdnica
Termin składania ofert ustala się do dnia : 30 października 2020 r. do godziny 10.00
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto – 100 %.
2.
Wykonawca podaje
cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu
danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego,
3.
Cena oferty musi
zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
4.
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za dostawę pulsoksymetru napalcowego.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację dostawy objętej zapytaniem.
Załączniki:
1. oferta cenowa - wzór,
2. formularz rzeczowy- wzór,
3. projekt umowy,
4. klauzula informacyjna.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty