Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-10-2020 15:19:00 |
Składania : | 28-10-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na usługi
transportowe.
Wytyczne:
1.Wykonawca będzie woził materiał biologiczny na wyznaczonych
trasach
2. Może wystąpić konieczność przewożenia laboranta Zamawiającego
3. Materiał biologiczny będzie przygotowany do przewozu w sposób
bezpieczny, nie wymagający chłodni
4. Transporty będą odbywać się codziennie 7 dni w tygodniu
5. Stałe trasy które będą obsługiwane:
1) Konin-Poznań-Grodzisk
Wielkopolski-Wolsztyn-Nowy Tomyśl-Międzychód-Poznań-Konin
2) Pleszew-Ostrów Wielkopolski-Poznań-Pleszew
6. Dzienna trasa na dzień publikacji ogłoszenia wynosi około
700km i realizowana jest dwoma pojazdami
7. Istnieje możliwość zwiększenia ilości tras oraz zmiany ich
kierunków
8. W trakcie serwisu samochód wraz z kierowcą jest do wyłącznej
dyspozycji Zamawiającego, Wykonawca nie pobiera dodatkowego wynagrodzenia za
czas oczekiwania w punktach postoju.
do składania ofert zapraszamy
Wykonawców którzy:
1. Posiadają minimum 4 samochody
2. Mogą zagwarantować stały serwis we wszystkie dni tygodnia
oraz auto zastępcze w przypadku awarii
3. Posiadają aktualne wszystkie wymagane dokumenty dotyczące
przewozu osób i mienia (OC, licencje)
4. Zapoznali się ze wzorem umowy i nie wnoszą do niego
zastrzeżeń
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji
przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego
wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać
podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej
faktury;
- termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie umowy z nowym wykonawcą nastąpi po zakończeniu obecnie trwającej umowy (przewidywany termin to połowa listopada 2020); - o terminie rozpoczęcia usługi poinformujemy z wyprzedzeniem 5 dniowym.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych,
proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza
"Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel.
61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej
Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach
7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z
postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
Komunikaty