Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PP/99/2020 Remont pomieszczeń w siedzibie KPEC

Termin:
Zamieszczenia : 23-10-2020 13:23:00
Składania : 06-11-2020 13:00:00
Otwarcia : 06-11-2020 13:15:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

KPEC Sp. z o.o. zaprasza Wykonawców do składania ofert w przetargu nieograniczonym dla zadania:

Remont pomieszczeń w siedzibie KPEC

Szczegółowy opis przedmiotu oraz pozostałe dokumenty przetargowe znajdują się w Załącznikach do postępowania.


Kryterium wyboru oferty jest cena.

Ofertę można złożyć poprzez platformę lub w wersji pisemnej do dnia 06.11.2020 r. do godz. 13:00. 

Adres dostarczenia oferty w wersji pisemnej: ul. Ks. J. Schulza 5, 85-315 Bydgoszcz z dopiskiem: 

Remont pomieszczeń w siedzibie KPEC



Oferty złożone lub dostarczone do siedziby Zamawiającego po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Prosimy o złożenie oferty z wykorzystaniem "Załącznika nr 1 do SIWZ - Formularza oferty".


Zastrzegamy, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.


W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub wysyłając wiadomość na adres: zamowienia.publiczne@kpec.bydgoszcz.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest przekazanie informacji o wyborze oferty Wykonawcy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 5 do SIWZ - Karta gwarancji.doc doc 60.5 2020-10-23 13:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz robót.doc doc 93 2020-10-23 13:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie.doc doc 40.5 2020-10-23 13:23:00 Postępowanie
SIWZ zmiana terminu realizacji.pdf pdf 285.33 2020-10-30 08:55:01 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc doc 40 2020-10-30 08:55:13 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy zmieniony.pdf pdf 283.92 2020-10-30 08:55:13 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy zmieniony.pdf pdf 283.92 2020-10-30 09:01:44 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty.doc doc 40 2020-10-30 09:01:44 Publiczna wiadomość
SIWZ zmiana terminu realizacji.pdf pdf 285.33 2020-10-30 09:01:44 Publiczna wiadomość
2020-11-17 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 104.99 2020-11-17 13:37:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-11-17 13:37 Agata Budzyńska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania znajduje się w załączniku:

2020-11-17 Zawiadomi [...].pdf

2020-10-30 09:01 Agata Budzyńska Zamawiający informuje, że zmianie uległa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (termin realizacji zadania) oraz załączniki: Formularz oferty oraz Wzór umowy. Dokumenty znajdują się w załącznikach do niniejszego komunikatu oraz w miejscu publikacji dokumentów przetargowych.
W związku z powyższym zmianie uległ termin składania ofert oraz wpłaty wadium: do dnia 06.11.2020 r. godz. 13:00.

Załącznik nr 4 do SI [...].pdf

Załącznik nr 1 do SI [...].doc

SIWZ zmiana terminu [...].pdf

2020-10-29 10:20 Magdalena Urban Zamawiający informuje, że zmienia termin składania ofert i wpłaty wadium.

Było: 30.10.2020 godz. 13:00
Jest:
03.11.2020 godz. 13:00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont pomieszczeń w siedzibie KPEC Oferta Wykonawcy wg wzoru z Załącznika nr 1 do SIWZ - Formularza oferty 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wiedza i doświadczenie - Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego Oświadczenia oraz Załącznika nr 3 -Wykazu wykonanych robót (wraz z poświadczeniami dla podmiotów innych niż Zamawiający) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia - Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego Oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien załączyć polisę OC wraz z dowodem jej opłacenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 686