Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: GKV.222.27.2020 Wykonanie gleboznawczej klasyfikacji gruntów dla działki nr 274, położonej w obrębie ewidencyjnym Kalno (021908_5.0005), gm. Żarów

Anna Kwiatkowska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 22-10-2020 15:31:00
Składania : 28-10-2020 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W związku z prowadzonym rozeznaniem cenowym zaprasza się do złożenia oferty na wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów na obszarze działki nr 274, położonej w obrębie ewidencyjnym Kalno (021908_5.0005), gm. Żarów, powiat świdnicki, woj. dolnośląskie. 

Informacje dotyczące realizacji zlecenia (zamówienia):

  1. przedmiotem zamówienia jest wykonanie czynności klasyfikacyjnych, o których mowa w § 5 ust.1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz.1246) a także niezbędnego pomiaru sytuacyjnego, w szczególności zmienionych konturów klasyfikacyjnych lub użytków gruntowych, zgodnie z obowiązującymi standardami technicznymi wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
  2. w ramach czynności objętych zamówieniem należy wykonać w szczególności:  
    • analizę materiałów stanowiących państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,
    • przeprowadzić czynności klasyfikacyjne w terenie, po wcześniejszym prawidłowym zawiadomieniu stron postępowania, zgodnie z § 6 rozporządzenia w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów; badaniem należy objąć teren całego ewentualnie zmienionego konturu klasyfikacyjnego,
    • sporządzić dokumentację fotograficzną odkrywek podstawowych,
    • sporządzić projekt ustalenia klasyfikacji,
    • dokonać pomiaru sytuacyjnego zmienionych konturów klasyfikacyjnych, użytków gruntowych oraz ewentualnie pozostałych elementów sytuacyjnych (np. punktów granicznych) zgodnie ze standardami technicznymi obowiązującymi w geodezji, tak aby dane ewidencyjne zawarte w opracowanej dokumentacji geodezyjnej spełniały wymagania rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2019 r. poz. 393) w zakresie formatu danych i standardów technicznych tych danych, w szczególności mając na uwadze zapisy § 85 ust. 2 powołanego rozporządzenia,
    • rezultat wykonanych prac i opracowaną dokumentację należy skompletować w postaci operatu technicznego i przekazać do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
    • w przypadku stwierdzenia zmian w klasyfikacji gruntów należy dostarczyć Zamawiającemu opatrzone klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3 g pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U z 2020 r. poz. 276 ze zm.) 4 egz. mapy klasyfikacji, sporządzone na kopii mapy ewidencyjnej;
  3. czynności, o których mowa w pkt 1 i 2 należy wykonać w obrębie ewidencyjnym Kalno (021908_5.0005), w gminie Żarów, dla obszaru działki ewidencyjnej oznaczonej nr 274 o powierzchni ewidencyjnej 1,5127 ha, sklasyfikowanej w ewidencji gruntów i budynków jako RIVa (0,3192 ha), ŁIV (0,6029 ha), W-RIVa (0,0650 ha), W-ŁIV (0,0072 ha) i LsV (0,5184 ha). Zgodnie z wnioskiem właściciela "działka od 1990 r używana jest jako rolna (…). Powyższa działka nie figuruje w inwentaryzacji stanów lasów państwowych”. Według informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków dane dotyczące numerycznego opisu granic, pole powierzchni działki, pola powierzchni klasoużytków w granicy działki, precyzja określenie pól powierzchni spełniają wymogi rozporządzenia oraz obowiązujące standardy techniczne; podstawowe dane ewidencyjne działek można przeglądać w portalu mapowym powiatu świdnickiego https://swidnicki.webewid.pl/e-uslugi/portal-mapowy;
  4. badaniem należy objąć teren całych konturów klasyfikacyjnych; na opisie odkrywki i w protokole należy wpisać pozycję z urzędowej tabeli klas gruntów, dołączyć dokumentację fotograficzną odkrywek;
  5. zgłoszenia prac geodezyjnych należy dokonać w przypadkach i na zasadach określonych w art. 12 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne;
  6. materiały niezbędne do wykonania gleboznawczej klasyfikacji gruntów udostępnione zostaną Wykonawcy z uwzględnieniem art. 40 a ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020 r. poz. 276 ze zm.);
  7. wzór umowy, którą Zamawiający podpisze z Wykonawcą, stanowi załącznik do rozeznania cenowego;
  8. okres realizacji zamówienia w terminie do dnia 31 marca 2021 r.; przewiduje się za zgodą Zamawiającego możliwość przesunięcia terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w podanym terminie;
  9. kryterium wyboru – najniższa cena;
  10. płatne w ciągu 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania oraz po zawarciu umowy.

W ramach prowadzonego postępowania GKV.222.27.2020 o udzielenie zamówienia publicznego realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako „RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:   

  1. Administratorem Danych Osobowych Pana/Pani będzie Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul.Parkowa 2, zwane dalej „ADO”. Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail: sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
  2. Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprze e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
  3. Dane osobowe zawarte w ofercie będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia publicznego a w przypadku wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji oraz prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów; podstawą prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO; dobrowolne podanie numeru telefonu kontaktowego lub adresu e-mailowego w ofercie lu formularzu elektronicznym traktowane będzie jako zgoda na ich przetwarzanie w celach kontaktowych na zasadzie art. 6 lit. a RODO (na podstawie Pana/Pani dobrowolnej zgody);
  4. Przekazane w ofertach dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności stronom postępowania w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, podmiotom świadczącym usługi w zakresie przemieszczania i doręczania przesyłek, podmiotom świadczącym usługę w zakresie obsługi prawnej jednostki, dostawcy systemów informatycznych i usług IT oraz w związku z realizacją obowiązku ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
  5. Dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z prowadzonym przez nie postępowaniem;
  6. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
  7. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA (jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
  8. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania;
  9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie dobrowolnej zgody ma Pan/Pani dodatkowo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, prawo żądania usunięcia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Do pozostałych danych osobowych nie przysługuje Panu/Pani prawo do usunięcia danych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  10. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
  11. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu złożonej oferty;
  12. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu. 

Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. posiadanie niezbędnej wiedzy i umiejętności do wykonania zamówienia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, kadrowym gwarantującym wykonanie przedmiotu zamówienia;
  2. posiadanie uprawnień z zakresu geodezji i kartografii niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia lub osób, które takie uprawnienia posiadają;
  3. w przypadku klasyfikatorów, którzy nie wykonywali czynności na terenie powiatu świdnickiego, na potwierdzenie pkt 1 należy do oferty załączyć kopie właściwych dokumentów;
  4. prowadzenie działalności gospodarczej tożsamej z przedmiotem zamówienia;
  5. w przypadku podmiotów działających w formie spółki cywilnej do oferty należy załączyć kopię umowy spółki wraz z aneksami;
  6. złożenie oferty na formularzu oferty udostępnionym przez Zamawiającego.

Informacje dodatkowe:

  1. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty.
  2. Zamawiający nie ma obowiązku dopytywania Wykonawcy w przypadku wątpliwości co do treści złożonej oferty.
  3. Spośród kompletnych ofert (zawierająca wszystkie wymagane informacje i dokumenty) wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą ilość punktów - 100 pkt. Sposób oceny oferty: ilość punktów = Cn/Cb*100, gdzie Cn - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert, Cb - cena brutto badanej oferty. Wybór oferty następuje w oparciu o kryterium 100% cena.
  4. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
  5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert cenowych.
  6. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, ceny należy podawać w PLN.
  7. W formularzu elektronicznym udostępnionym na platformie zakupowej należy podać wartość oferty netto oraz stawkę VAT. Cena oferty netto, stawka VAT musi być zgodna z ceną formularza oferty udostępnioną przez Zamawiającego.
  8. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną, telefonicznie lub za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie niniejszego zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
  9. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy lub z innych przyczyn umowa nie zostanie zawarta albo po zawarciu nastąpi jej rozwiązanie, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru Wykonawcy.
  11. Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zadania bez podania przyczyny.
  12. Zapytania dotyczące postępowania można kierować do Zamawiającego pisemnie za pośrednictwem platformy zakupowej (funkcja Wyślij zapytanie) w terminie do dnia 26.10.2020 r. do godz.14:00.  Zapytania przesłane po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.

Osobą do kontaktów w sprawach formalnych dotyczących postępowania jest zastępca dyrektora Anna Kwiatkowska, e-mail: a.kwiatkowska@geodezja.swidnica.pl 

        Załączniki do postępowania

        NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
        projekt_umowa_klasyf_Kalno_274.doc doc 118.5 2020-10-22 15:31:00 Postępowanie
        GKV.222.27.2020_wzór_oferty.doc doc 66.5 2020-10-22 15:31:00 Postępowanie

        Komunikaty

        2020-11-02 13:05 Anna Kwiatkowska Informujemy, że w niniejszym zapytaniu wpłynęła 1 oferta przedstawiona przez Usługi Geodezyjne Bogusław Mełech. Cena oferty brutto 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset i 00/100 złotych).
        Raport z postępowania: https://www.geodezja.swidnica.pl/index.php?type=4&name=bt29&func=selectsite&value[0]=381

        Przedmiot zamówienia

        Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
        / Jm
        Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
        Plik
        1 Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów Czynności należy wykonać dla działki nr 274 położonych w obrębie ewidencyjnym Kalno (021908_5.0005) , powiat świdnicki, woj. dolnośląskie. 1 usługa - (0)
        Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

        Kryteria i warunki formalne

        Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
        1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
        0,00 PLN brutto
        (0)
        2 Formularz oferty - Proszę załączyć wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
        3 Inne dokumenty wymagane w postępowaniu - Jeżeli z opisu zamówienia wynika konieczność załączenia innych dokumentów (np. kopię umowy spółki cywilnej wraz z aneksami, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wiedzy, umiejętności, doświadczenia, upoważnienie dla osoby składającej ofertę w imieniu wykonawcy, itp.) proszę załączyć właściwe dokumenty (0)
        (0)
        Odblokuj formularz

        Liczba odsłon strony: 322