Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług w branży sanitarnej w zakresie usuwania awarii, napraw, bieżącej konserwacji i remontów w 2021 r. w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34

Termin:
Zamieszczenia : 20-10-2020 16:24:00
Składania : 27-10-2020 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie zaprasza do złożenia ofert na świadczenie usług w branży sanitarnej w zakresie usuwania awarii, napraw, bieżącej konserwacji i remontów w 2021 r. w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34



Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843).


I. Opis wymagań


Zamawiający wymaga: 

 - warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT; 

 - termin realizacji: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 

 -gwarancja: 36 miesięcy, liczona od daty podpisania protokołu odbioru odrębnie dla poszczególnych prac zleconych przez Zamawiającego.


Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, będącej załącznikiem do zapytania. 

 Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy. 

II. Kryteria i warunki formalne


 1. Kryteria

 1)   Kryterium cena: stawka roboczogodziny netto: waga 50%.

Sposób przyznania punktów za kryterium:Stawka roboczogodziny kosztorysowej netto - 50 punktów. 

 Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: stawka roboczogodziny kosztorysowej netto

 Sn = Sof.n./Sof.bx 100 x 50% = liczba punktów 

 gdzie: 

 Sn - liczba punktów za kryterium stawka roboczogodziny 

 Sof.n. - najniższa stawka roboczogodziny netto ocenianych ofert 

 Sof.b. -stawka roboczogodziny netto oferty badanej

2)    Kryterium koszty pośrednie: waga 25% 

 Sposób przyznania punktów za kryterium:Koszty pośrednie - 25 punktów. 

 Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: koszty pośrednie 

 Kn = Kof.n./Kof.bx 100 x 25% = liczba punktów 

gdzie:

 Kn - liczba punktów za kryterium koszty pośrednie 

 Kof.n. - najniższe koszty pośrednie spośród ocenianych ofert 

 Kof.b. -koszty pośrednie oferty badanej

3)  Kryterium zysk  - 25%

Sposób przyznania punktów za kryterium:Zysk - 25 punktów. 

 Sposób dokonania oceny ofert w zakresie kryterium: koszty pośrednie 

 Zn = Zof.n./Zof.bx 100 x 25% = liczba punktów 

 gdzie: 

 Zn - liczba punktów za kryterium zysk 

 Zof.n. - najniższy zysk spośród ocenianych ofert 

 Zof.b.- zysk z oferty badanej

Ostateczna ilość punktów badanej oferty wynikać będzie z zsumowania ilości punktów uzyskanych w ocenie poszczególnych kryteriów:

 On = Sn. + Kn  +Zn 

 gdzie: 

 On - całkowita liczba punktów badanej oferty 

 Sn - liczba punktów za kryterium stawka roboczogodziny 

 Kn- liczba punktów za kryterium koszty pośrednie 

 Zn-  liczba punktów za kryterium zysk


2. Warunki formalne


  1) Warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT;

  2)  Termin realizacji: od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. 

  3)  Gwarancja: 36 miesięcy, liczona od daty podpisania protokołu odbioru odrębnie dla poszczególnych prac zleconych przez Zamawiającego.


III. Terminy

Zakończenie przyjmowania ofert:  27.10.2020 r. godzina 15:00.


IV. Informacje dodatkowe


 1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 4 ust. 3 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane  lub usługi oraz o partnerstwie publiczno prywatnym wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty najkorzystniejszej na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

3. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

4. Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

5. W przypadku pytań:

W przypadku pytań:

 -merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" 

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.    

 Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa wzór_branża sanitarna 2021.pdf pdf 152.01 2020-10-20 16:24:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług w branży sanitarnej w zakresie usuwania awarii, napraw, bieżącej konserwacji i remontów w 2020 r. w Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie przy ul. Korsarzy 34 Opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, będącej załącznikiem do zapytania. Warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Koszty pośrednie 25% Koszty pośrednie proszę podać w procentach (0)
3 Zysk 25% Zysk proszę podać w procentach (0)
4 Warunki płatności - 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, proszę potwierdzić wpisując: POTWIERDZAM (0)
5 Termin realizacji - od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r., proszę potwierdzić wpisując: POTWIERDZAM (0)
6 Gwarancja - 36 miesięcy, liczona od daty podpisania protokołu odbioru odrębnie dla poszczególnych prac zleconych przez Zamawiającego: POTWIERDZAM (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 408