Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-10-2020 11:40:00 |
Składania : | 23-10-2020 10:30:00 |
Otwarcia : | 23-10-2020 10:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Gmina Miejska Rumia z siedzibą: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7
Gmina Miejska Rumia zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie oraz dostarczenie do Rumi 200 sztuk toreb papierowych, białych laminowanych:
Cena musi obejmować transport do Urzędu Miasta. Projekt w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Obowiązkowe przy złożeniu oferty jest załączenie wizualizacji oferowanego produktu.
Ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru, w formie pisemnej należy złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_rumia.
Oferty należy złożyć do 23.10.2020 r. do godz. 10:30 – decyduje data wpływu oferty.
Oferty przesłane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W razie wątpliwości prosimy o kontakt z Referatem Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, tel. 58 679-66-71 lub mailowo: a.preihs@um.rumia.pl
Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego do 9 grudnia 2020 r. Gmina Miejska Rumia zastrzega sobie prawo do odwołania procedury wyłonienia Wykonawcy w każdym momencie jej trwania bez wcześniejszego podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru Wykonawcy.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące kryteria oraz ich wagę:
1) Cena przedmiotu zamówienia – 100%
Wykonawca za wykonane zamówienie będzie zobowiązany do wystawienia faktury zawierającej wskazane przez Zamawiającego dane. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem, w terminie do 14 dni od dnia złożenia prawidłowo wystawionej faktury.
Anna Preihs – Podinspektor Referatu Promocji, Estetyzacji i Komunikacji Społecznej, pokój 113, tel. 58 679 66 71, e-mail: a.preihs@um.rumia.pl
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
a)
Załącznik nr 1 – Wzór oferty
W przypadku pytań:
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2020-10-23 15:07 | Iwona Miklewska-Szczygieł | Informacja o nie wyłonieniu wykonawcy |
Komunikaty