Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/IntILO/2020/7 Materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Brother i HP

Grażyna Marcińczyk
Miasto Ostrołęka Department: I Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Józefa Bema
Deadlines:
Published : 03-11-2020 12:39:00
Placing offers : 05-11-2020 16:00:00
Offers opening : 05-11-2020 16:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert na materiały eksploatacyjne do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Brother i HP poprzez poniższy formularz elektroniczny.


1. Termin realizacji zamówienia - 3 dni od dnia złożenia zamówienia.

2. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.

3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres dostawy.

4 . W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.

5. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Dane do faktury:

Nabywca:

Miasto Ostrołęka

Plac Generała Józefa Bema 1

07-400 Ostrołęka

NIP: 758 214 20 02


Odbiorca:

I Liceum Ogólnokształcące im. Generała Józefa Bema

ul. R. Traugutta 1

07-410 Ostrołęka

 

Adres dostawy:

Internat I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema

ul. R. Traugutta 1

07-410 Ostrołęka


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 660 705 355

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2020-11-04 20:45 Grażyna Marcińczyk W związku z pytaniami Wykonawców odnośnie możliwości zaproponowania w składanej ofercie zamienników o tej samej lub zbliżonej jakości, ale innych marek/producentów, Zamawiający informuje, że wymaga ofert wyłącznie z zamiennikami firm wskazanych w pozycjach formularza.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Toner PRINTE TB2220N do Brother DCP-7065dn 1 pc. - (0)
2 Bęben PRINTE DB2200N do Brother DCP-7065dn 1 pc. - (0)
3 Toner Printe TH78ANC do HP LaserJet 1536dnf MFP 1 pc. - (0)
4 Tusz ACTIVEJET AH-650BR do HP DeskJet Ink Advantage 1515 1 pc. - (0)
5 Tusz ACTIVEJET AH-650CR do HP DeskJet Ink Advantage 1515 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 482