Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZD.8111.2.2020 Zapytanie ofertowe na dostawę: maseczek wielorazowych, rękawiczek jednorazowych, worków na odpady medyczne, ręczników papierowych i artykułów higienicznych i pielęgnacyjnych dla Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie

Agnieszka Mojsiejuk
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Deadlines:
Published : 16-10-2020 12:52:00
Placing offers : 23-10-2020 09:30:00
Offers opening : 23-10-2020 09:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Świdnica, dnia 16 października 2020 r.<el:data>


ZAPYTANIE OFERTOWE<el:nasz_znak>……………….

<el:adresat>

</el:adresat>

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

 

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień o wartości do 30 000 Euro, zwraca się z prośbą
o złożenie oferty cenowej na dostawę produktów wymienionych w punkcie II  opis i zakres przedmiotu zamówienia dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie

 

(CPV    33.14.00.00-3  - Materiały medyczne

 33.19.00.00-8 -  Różne urządzenia i produkty medyczne

 18.42.43.00-0  - Rękawice jednorazowe

 33.77.00.00-8  - Artykuły higieniczne z papieru

 33.14.10.00-0 -  Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne)

 

II.        OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych niżej wymienionych produktów, dla Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie:

 

1)   Maseczki wielorazowe, FFP3 – 100 szt. 

 

      Maseczki wielorazowe, FFP3:

      - posiadające deklaracje zgodności CE

      - zgodne z europejską normą PN-EN 149:2001+A1:2010 (EN 149:2001+A1:2009)

      - poziom filtracji  min. 95 – 99%

 

2)   Rękawiczki jednorazowe nitrylowe (100 szt./1 op.) – 120 op. rozm. M, 30 op. rozm. L

 

Rękawiczki jednorazowe nitrylowe:

- bezpudrowe,

- deklaracja zgodności CE,

- kolor dowolny

 

3)        Worki na odpady medyczne  - 250 rolek  ( 100 szt. – 120  l, 100 szt. 60 l, 50 szt. 35 l)

 

4)        Ręczniki papierowe  – 160 szt. 

 

       Ręczniki papierowe:

       - ręcznik papierowy kuchenny

       - 100% celulozy

       - 2-3 warstwowy,

       - w rolce 50 mb

 

 

 

5)      Chusteczki higieniczne do mycia ciała nasączane Seni Care – 450 op.

 

            Chusteczki higieniczne do mycia ciała nasączane Seni Care:

            - delikatnie oczyszczające skórę, nawilżające skórę i poprawiające jej elastyczność
- mające działanie przeciwzapalne, przyspieszają gojenie się ran
-łagodzącepodrażnienia                                                                                                                                                                                                                                                                -  mają przyjazne dla skóry pH 5,5                                                                                                                                    

            – w opakowaniu 48 szt.

 

6)      Artykuły higieniczne i pielęgnacyjne: żel/krem myjący -   20 litrów

 

             Artykuły higieniczne i pielęgnacyjne: żel/krem myjący:

            - żel/krem myjący potrójne działanie: delikatnie oczyszczający, pielęgnujący, chroniący bez  użycia wody,

            - przeznaczony do codziennego stosowania,

            - zawierający substancje pochodzenia naturalnego o działaniu odżywczym

            - łagodzący podrażnienia, nawilżający i regenerujący,

            - pojemność od 500 ml do 20 l

 

III.   TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

        Terminy realizacji zamówienia: 27 listopada 2020 r.

 

IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI
ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać:

- za pośrednictwem platformy zakupowej,

- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7, 58-100   Świdnica

- drogą elektroniczną: e-mail: zd@powiat.swidnica.pl

 

V.  OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA    SIĘ  Z WYKONAWCAMI.

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pani Magdalena Dębińska – Inspektor
w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych  Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-455.

2.      Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:

Kontakt z Zamawiającym:

-   za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

- pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 7,
   58-100 Świdnica

  - drogą elektroniczną: e-mail: starostwo@powiat.swidnica.pl

 

 

VI. Wymagania Zamawiającego oraz dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć na potwierdzenie spełniania wymagań, jeżeli nie składa oferty przez platformę zakupową:

 

Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla

przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz wypełniony formularz rzeczowy (załącznik nr 1a).

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub

-        w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica, w pok. nr 315 lub

-        przesłać na adres: Starostwo Powiatowe w Świdnicy, ul. Marii Skłodowskiej –Curie 7, 58-100 Świdnica lub

-        przesłać drogą e-mail-ową na adres: starostwo@powiat.swidnica.pl. 

 

Termin składania ofert ustala się do dnia : 23 października 2020 r. do godziny 9.30

 

VIII.  OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.      O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto – 100 %.

2.      Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego,

3.      Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.

4.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX.      INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.      Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za dostawę Respiratora transportowego z wyposażeniem,

5.       Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.      Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację dostawy objętej zapytaniem.

 

 

Załączniki:

1.      oferta cenowa - wzór,

2.      formularz rzeczowy- wzór

3.      projekt umowy,

4.      klauzula informacyjna.

 








Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
projekt umowy zadanie I.doc doc 73.5 2020-10-16 12:52:00 Proceeding
Załacznik nr 3 klauzula.docx docx 15.57 2020-10-16 12:52:00 Proceeding
Załącznik nr 1-1 oferta cenowa.doc doc 47.5 2020-10-16 12:52:00 Proceeding
Załącznik nr 1a-1 formularz rzeczowy.doc doc 40.5 2020-10-16 12:52:00 Proceeding
zapytanie ofertowe I16102020.pdf pdf 2568.3 2020-10-16 12:52:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe zadanie I.docx docx 77.81 2020-10-16 12:52:00 Proceeding
Załącznik nr 1-1 oferta cenowa.doc doc 47.5 2020-10-16 12:52:00 Subject of the order
Załącznik nr 1-1 oferta cenowa.doc doc 47.5 2020-10-16 12:52:00 Criterion
Załącznik nr 1a-1 formularz rzeczowy.doc doc 40.5 2020-10-16 12:52:00 Criterion
projekt umowy zadanie I.doc doc 73.5 2020-10-16 12:52:00 Criterion

Announcements

2020-10-26 13:38 Agnieszka Mojsiejuk ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE!
Niniejsze zapytanie ofertowe zgodnie z punktem IX. INFORMACJE DODATKOWE nie zostaje rozstrzygnięte, ponieważ:
Wartość złożonych ofert przekroczyła kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację dostawy objętej zapytaniem.

PONADTO część złożonych ofert zawiera błędy formalne ( oferta złożona tylko na część zadania / nie spełnienie wymagań granicznych )
Osobami uprawnionymi do udzielania wyjaśnień dotyczących złożonych ofert są:
* Pani Magdalena Dębińska – Inspektor w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-455.
* Pani Barbara Świętek – Inspektor w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-435.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa maseczek wielorazowych, rękawiczek jednorazowych, worków na odpady medyczne, ręczników papierowych i artykułów higienicznych i pielęgnacyjnych dla Domu Pomocy Społecznej „Żar-Med” Sp. z o.o. w Żarowie Cena brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1-1 ofe [...].doc

1 pc. Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1-1 ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz rzeczowy - Proszę potwierdzić wpisując "Tak/NIE" Attachment required

Załącznik nr 1a-1 fo [...].doc

(0)
3 Termin realizacji - Realizacja zamówienia do 27.11.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Akceptacja warunków projektu umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy zadani [...].doc

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 546