Proceeding: Kalibracja detektorów tlenku węgla w Komendzie Powiatowej Policji w Sieradzu.

Jacek Nowicki
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Department: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Deadlines:
Posted : 14-10-2020 15:23:00
Placing offers: 19-10-2020 09:00:00
Opening offers : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Kind: Service

Requirements and specifications

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
przedmiotem zamówienia jest usługa kalibracji detektorów tlenku węgla ilość 4 szt. typ WG-22EN GAZEX w Punkcie Obsługi Technicznej KPP Sieradz ul. Sikorskiego 2.




2. INNE WARUNKI I POSTANOWIENIA

- wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu leżą po stronie Wykonawcy
- rozliczenie za wykonaną usługę nastąpi na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT.
- termin płatności faktury wynosi 30 dni od daty dostarczenia faktury wystawionej na Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112 NIP 726-000-44-58.
- dostawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie transportu przedmiotu dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

- Zamawiający wymaga przesłania/dostarczenia wraz z fakturą podpisanego oświadczenia  z pkt.7

-Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej OPEN NEXUS .
3 .TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
termin realizacji zamówienia do 30.10.2020 r.
4. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Jacek Nowicki tel. 42/6653971

5. Zamawiający zastrzega sobie prawa do niezrealizowania zamówienia bez podania przyczyn. Zastrzega się możliwość częściowej realizacji Zamówienia.

6 . W przypadku nieuzasadnionego niewywiązania się z realizacji zamówienia zostanie wyłoniony inny Wykonawca , a kosztami zostanie obciążony Wykonawca , który nie wywiązał się ze zleconego zadania.



7. KLAUZULA NR .1
Zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:
1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi
z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl

3. Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są w celu:
a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzonego w trybie postępowanie na Platformie Zakupowej. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
b. w przypadku wyboru Pana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych bezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ww. ustawy.27 lipca

5. W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do:

a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;
b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;
c. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ich usunięcie;

6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.

8. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych oraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będą przez okres obowiązywania umowy, a po tym czasie przez czas określony w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku

9. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu


Wykonawcy składający ofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanej oferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/w innym dokumencie, który składają w postępowaniu

7. OŚWIADCZENIE

Oświadczam, że:

• dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i udostępnione Zamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu

/W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/

• przyjmuje do wiadomości i akceptuje zapisy klauzuli informacyjnej zawartej w warunkach postępowania.

 


Attachments

There are no attachments for proceeding

Announcements

Buyer has not posted additional messages ...

Subject of the request

Lp Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Kalibracja detektorów tlenku węgla w Komendzie Powiatowej Policji w Sieradzu. - 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.5772 PLN

Criteria and formal conditions

Lp Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
Unlock the form

The number of page views - 111