Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usunięcie awarii istniejącego systemu monitoringu w obiekcie PdOZ KMP w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30

Łukasz Gliźniewicz
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 14-10-2020 13:55:00
Składania : 16-10-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Wykonawca winien przedstawić ofertę na Formularzu ofertowym wraz z kosztorysem ofertowym.
2. Ofertę należy złożyć do dnia 16.10.2020 r. do godz. 10:00.

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 3 dni robocze od dnia podpisania umowy/zlecenia.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

7. Zamawiający wymaga dołączenia do faktury VAT wystawionej za wykonany przedmiot zamówienia, osobnego potwierdzonego przez Wykonawcę zestawienia zamontowanych urządzeń ze wskazaniem: nazwy/adresu obiektu, nazwy urządzenia/typ, model, numer seryjny oraz usytuowanie sprzętu w budynku/obiekcie.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.pdf pdf 136.21 2020-10-14 13:55:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Kosztorys Nakładczy.pdf pdf 47.02 2020-10-14 13:55:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 199.87 2020-10-14 14:02:06 Postępowanie
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.pdf pdf 136.21 2020-10-14 13:55:00 Przedmiot zamówienia
Zał. nr 2 - Kosztorys Nakładczy.pdf pdf 47.02 2020-10-14 13:55:00 Przedmiot zamówienia
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 199.87 2020-10-14 14:02:21 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usunięcie awarii istniejącego systemu monitoringu w obiekcie PdOZ KMP w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 Usługa

Zał. nr 1 - Formular [...].pdf

Zał. nr 2 - Kosztory [...].pdf

Zapytanie ofertowe.p [...].pdf

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni robocze od podpisania umowy/zlecenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Minimum 24 miesiące od dnia odbioru końcowego robót bez wad. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 261