Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-10-2020 12:36:00 |
Składania : | 20-10-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-10-2020 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Robota budowlana |
GPIR.271.2.64.2020 Skołyszyn, dn. 13.10.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Termomodernizacja i przebudowa Domu Ludowego w Siedliskach Sławęcińskich – docieplenie stropu”.
Przedmiot zamówienia obejmuje docieplenie stropu budynku Domu Ludowego w Siedliskach Sławęcińskich (działki nr ewid. 183/3, 183/4, 183/5 położone w m. Sławęcin gm. Skołyszyn).
W ramach zamówienia należy m.in. wykonać:
· Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii
polipropylenowej – ok. 294m2;
· Wykonanie izolacji termicznych ze styropianu
dach podłoga 038 (uśredniona grubość ocieplenia 12cm – styropian należy układać
na zakładke) – ok. 294m2;
· Wykonanie wylewki o grubości 5cm zbrojonej
włóknami polipropylenowymi – ok. 294m2;
· Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w
wyniku prowadzonych robót;
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar
robót stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Zaleca się dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz własnych pomiarów przed złożeniem oferty.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy
zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe
informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt
7:30-14:00 (informacje pok. nr 23).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 4 grudnia 2020 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 20 października 2020 r. do godz. 9:00.
Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.
Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn w zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.
Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.
W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone oferty poprzez platformę zakupową.
Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491751 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843).
Bogusław Kręcisz
Wójt Gminy Skołyszyn
2020-10-21 09:54 | Maciej Jastrząb | W załączniku informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty