Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DZIERŻAWĘ I SERWIS WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH

Termin:
Zamieszczenia : 12-10-2020 17:07:00
Składania : 20-10-2020 10:00:00
Otwarcia : 20-10-2020 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE NA DZIERŻAWĘ I SERWIS WIELOFUNKCYJNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH

(ZNAK SPRAWY: 01/UD/GEO/2020)

 

I.                 Dane Zamawiającego

 

Zamawiającym jest Geovita Spółka Akcyjna z siedzibą w Jadwisinie, przy ul. Ogrodowej 31 (05 – 140 Jadwisin gm. Serock), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000425914, NIP 5262734680, REGON 015529186, kapitał zakładowy: 113.407.782,00 PLN (wniesiony w całości).

 

II.               Informacje prawne

 

1.     Geovita S.A. jest podmiotem prawa prywatnego. Przedmiotowe postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) (dalej PZP). Jednakże celem zagwarantowania przejrzystości i poprawności prawej postępowania, niektóre przepisy w/w aktów prawnych stosuje się wprost.

2.     Niniejsze postępowanie prowadzi się w języku polskim na platformie zakupowej Zamawiającego.

3.     Postępowanie przeprowadza się w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania uczestników, zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.

4.     Zamawiający oświadcza, iż czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm.

5.     Zamawiający może odwołać postępowanie na każdym jego etapie bez podawania przyczyn.

6.     Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.

7.     Postępowanie nie jest podzielone na części.

 

 

III.              Opis przedmiotu postępowania

 

1.     Przedmiotem niniejszego postępowania jest dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych.

Na przedmiot zamówienia składają się następujące usługi:

a)     Dostawa, uruchomienie urządzeń oraz podstawowe szkolenie z zakresu obsługi wraz z transportem oraz montażem w obiektach:

·        Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Mrzeżynie (ul. Pocztowa 4, 72 – 330 Mrzeżyno);

·        Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Dźwirzynie (ul. Wyzwolenia 27, 78 – 131 Dźwirzyno);

·        Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Uzdrowisku Dąbki (ul. Letniskowa 4, 76 – 156 Uzdrowisku Dąbki);

·        Hotel Bukowy Dworek*** w Gronowie (Gronów 23, 66 – 220 Łagów Lubuski);

·        Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Płotkach (Piła – Płotki, 64 – 920 Piła);

·        Centrum Szkoleń i Konferencji Geovita w Jadwisinie (ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock);

·        Hotel Orient**** w Krakowie (ul. Sołtysowska 25b, 31 – 859 Kraków);

·        Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Lądku – Zdroju (ul. Graniczna 14, 57 – 540 Lądek – Zdrój);

·        Centrum Konferencji i Rekreacji Geovita w Wiśle (os. Bajcary 14, 43 – 460 Wisła);

·        Centrum Konferencyjno – Rekreacyjne Geovita w Zakopanem (ul. Wierchowa 4, 34 – 500 Zakopane);

·        Centrum Zdrowia i Rekreacji Geovita w Złockiem (Złockie 80, 33 – 370 Muszyna);

·        Centrum Zdrowia, Urody i Rekreacji Geovita w Krynicy – Zdroju (ul. Leśna 15, 33 – 380 Krynica – Zdrój);

·        Hotel Perła Bieszczadów*** w Czarnej (38 – 710 Czarna k/Ustrzyk – Dolnych).

b)     Zapewnienie na własny koszt wszystkich materiałów eksploatacyjnych potrzebnych do korzystania z urządzeń (z wyjątkiem papieru) oraz obsługi serwisowej w trakcie całego okresu użytkowania urządzeń.

c) W przypadku awarii urządzenia podjęcia niezbędnych kroków w celu usunięcia awarii urządzenia w miejscu instalacji do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia. W przypadku usterki uniemożliwiającej zakończenie naprawy w ciągu 24 godzin od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych dostarczenie i uruchomienie zastępczego urządzenia o identycznych parametrach technicznych

2.     Urządzenie wielofunkcyjne musi spełniać następujące parametry techniczne:

Funkcje standardowe: druk, kopia, skanowanie kolorowe do poczty e-mail/folderu, skanowanie sieciowe.

Ponadto musi zawierać:

- automatyczny podajnik dokumentów z ich odwracaniem /ARDF/,

- automatyczny druk dwustronny /dupleks/ w standardzie,

- kartę sieciową w standardzie

Minimalna specyfikacja techniczna:

Prędkość kopiowania/drukowania

A4 22 str/min

Czas nagrzewania

około 20 sek.

Czas pierwszej kopii/wydruku

A4 - 5,9 sek.

Format oryginału

do A3

Rozmiar papieru

A6 - A3+ (311 x 457mm) oraz baner (297 x 1200mm)

Kopiowanie wielokrotne

1 - 9999, tryb przerwania

Rozdzielczość kopiowania

600 x 600 dpi

Rozdzielczość drukowania

Równoważna 1800 x 600 dpi; 1200 x 1200 dpi

Rozdzielczość skanowania

600 x 600 dpi

Tryby skanowania

Sieciowy TWAIN
Skan do eMail (scan-to-Me)
Skan do FTP
Skan do SMB (scan-to-Home)
Skanowanie do skrzynki (Box))
Skanowanie do WebDAV
Skanowanie do DPWS
Skanowanie do USB

Szybkość skanowania

Kolorowe/ cz.-b. do 160 org./min (przez podajnik dokumentów)

Formaty plików skanera

JPEG, TIFF, PDF, Compact PDF, Encrypted PDF, Outline PDF, XPS, Compact XPS

Skala szarości

256 poziomów

Skalowanie

25 - 400% w kroku co 0,1%

Pojemność papieru w podajnikach

3650 arkuszy

Gramatura papieru

52 - 300 g/m2

Kaseta 1

A5 - A3, 52 - 256 g/m2

Kaseta 2

A5 - SRA3, 52 - 256 g/m2

Podajnik boczny (standard)

150 ark. A6 - SRA3, banery
60 - 300 g/m2

Duplex (standard)

A5 - SRA3
52 - 256g/m2

Standardowa pamięć systemu

2048 MB

Systemowy dyst twardy (standard)

250 GB

Interfejs

10 Base-T/100 Base-T/1000 Base-T Ethernet; USB 2.0

Obciążalność miesięczna (kopie / wydruki)

Rekomendowana: 5 500 stron; Maks.: 28 000 stron

3.     Przewidywana ilość dzierżawionego sprzętu:

- urządzenia wielofunkcyjne – 15 szt.;

W czasie trwania umowy ilość sprzętu może ulec zmianie.

4.     Zamawiający podpisze umowę na dzierżawę i serwis urządzeń wielofunkcyjnych z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą cenowo.

 

 

IV.             Dokumenty wymagane w treści oferty

 

1.     Uczestnik postępowania powinien złożyć ofertę na platformie zakupowej Zamawiającego

2.     Wraz z ofertą należy przedłożyć wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub odpis aktualny z Krajowego Rejestru Sądowego.

3.     W przypadku pełnomocnika podmiotu o którym mowa w ust. 2 powyżej, wraz z ofertą należy przedłożyć dokument umocowania, uprawniający pełnomocnika do złożenia oferty w postępowaniu.

4.     Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

 

V.               Termin i miejsce składania ofert

 

1.     Uczestnik postępowania składa ofertę w terminie do 16 października 2020 roku do godziny 10:00.

2.     Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16 października 2020 roku o godzinie 10:15.

 

VI.             Kryteria oceny ofert

 

1.     Cena stanowi 100% kryterium oceny ofert.

2.     W przypadku uzyskania przez co najmniej dwóch uczestników postępowania równej liczby punktów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia indywidualnych negocjacji celem wyłonienia zwycięskiej oferty.

 

VII.           Informacje dodatkowe

 

1.     Uczestnicy postępowania mogą (w zakresie pytań dotyczących treści niniejszego ogłoszenia) kontaktować się z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub pod wskazanym numerem telefonu.

2.     Osobami kontaktowymi po stronie Zamawiającego są:

a.     Pan Mariusz Syska – Kierownik Operacyjny Geovita S.A. (marketing@geovita.pl; 691 914 474).

b.     Pan Cezary Grzyb – Dyrektor Biura Zarządu Geovita S.A. (biurozarzadu@geovita.pl, 885 901 181).

3.     Osoba kontaktowa po stronie Zamawiającego odpowie na wszelkie pytania uczestników postępowania lub osób zainteresowanych z zastrzeżeniem, iż zarówno przedmiot pytania jak i odpowiedź nie będą stanowiły czynu naruszającego rzetelność oraz obiektywność prowadzenia postępowania.

4.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Geovita S.A. z siedzibą w Jadwisinie (Administrator), ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail sekretariat@geovita.pl lub pisemnie na adres ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail iod@pgnig.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Podane przez Panią/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia z Panią/Panem korespondencji i załatwienia sprawy, której ona dotyczy oraz w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami; podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych 2016/679 – RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji z interesantami i załatwieniu zgłaszanych przez nich spraw. Pani/Pana dane osobowe są przekazywane podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi związane z realizacją ww. celów, w tym przede wszystkim dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom świadczącym usługi niezbędne do obsługi Państwa sprawy. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia korespondencji i załatwienia sprawy, której ona dotyczy. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Przysługuje Pani/Panu także prawo sprzeciwu względem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Dane zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

 

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zmiana terminu składania ofert.pdf pdf 178.35 2020-10-16 09:28:03 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opłata za jedną kopię /wydruk A4 mono Opłata za jedną kopię /wydruk A4 mono 1 szt. - (0)
2 Opłata za jedną kopię /wydruk A4 kolor Opłata za jedną kopię /wydruk A4 kolor 1 szt. - (0)
3 Opłata za jedną kopię /wydruk A3 mono Opłata za jedną kopię /wydruk A3 mono 1 szt. - (0)
4 Opłata za jedną kopię /wydruk A3 kolor Opłata za jedną kopię /wydruk A3 kolor 1 szt. - (0)
5 Opłata abonamentowa Miesięczna opłata za dzierżawę jednego urządzenia, zgodnie ze specyfikacją techniczną oraz warunkami zapytania ofertowego. Ilość wydruków wliczona w opłatę miesięczną - 800 kopii mono oraz 200 kopi kolorowych A4 miesięcznie. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 983