Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-10-2020 10:26:00 |
Składania : | 28-10-2020 10:27:46 |
Otwarcia : | 13-11-2020 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 67 210 43 01
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
I. Przedmiotem oferty jest zakup szczepionek przeciwko grypie wraz z usługą medyczną dla pracowników i uprawnionych członków rodziny, w tym:
1) przedstawienie Zleceniodawcy harmonogramu realizacji szczepień, w terminie 10 dni od podpisania umowy,
2) zakup szczepionki przeciwko grypie – preparatu medycznego zatwierdzonego i dopuszczonego do obrotu w Polsce, o wysokim profilu bezpieczeństwa, wysokiej immunogenności i sprawdzonej skuteczności oraz zapewnienie bezpiecznego przechowywania szczepionki w odpowiedniej temperaturze,
3) przeprowadzenie wywiadu i badania lekarskiego kwalifikującego do szczepienia oraz wykonanie szczepienia 1 dawką szczepionki przeciw grypie,
4) przeprowadzenie szczepień w siedzibie Urzędu Miasta Piły, w pomieszczeniu z odpowiednim zestawem przeciwwstrząsowym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zadania,
5) wykonawca usługi poinformuje osoby zaszczepione o możliwości udzielenia uczestnikom porad po zakończeniu udziału w programie w razie wystąpienia odczynów poszczepiennych,
6) wykonanie usługi szczepienia do dnia 30.11.2020 r. ( z możliwością przesunięcia realizacji usługi z uwagi na brak szczepionek),
7) zutylizowania zużytych materiałów i sprzętu medycznego na swój koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami,
8) zamawiający dokona rozliczenia z wykonania usługi na podstawie faktury Vat po wykonaniu usługi,
II. Do oferty należy dołączyć:
1) Wzór umowy na przedmiotowy zakup i usługę.
2) kopię wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą,
3) kopię aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub wydruk informacji odpowiadającej aktualnemu odpisowi KRS pobrany na podstawie art. 4 ust. 4 aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 1500 ze zm.) lub inny dokument informujący o statusie prawnym podmiotu składającego ofertę i umocowanie osób go reprezentujących,
III. Załączniki muszą spełniać wymogi ważności, tzn. muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
2020-10-28 10:27 | Marta Tyszkiewicz | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Brak zainteresowania |
Komunikaty