Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa posiłków regeneracyjnych na potrzeby EPEC sp. z o.o. na okres od listopada 2020 do marca 2021 rok.

Aleksandra Wyżkiewicz
Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Oddział: HZ – Dział Zamówień i Umów
Termin:
Zamieszczenia : 29-10-2020 10:32:00
Składania : 02-11-2020 08:59:31
Otwarcia : 05-11-2020 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Elbląskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. zaprasza do złożenia oferty na dostawę posiłków regeneracyjnych (zupki w słoikach)

Opis przedmiotu zamówienia:

Wartość kaloryczna posiłku ok. 1000 kcal, zawartość węglowodanów około 50-55%, zawartość tłuszczów około 30-35%, zawartość białek około 15%

Asortyment, rodzaj posiłku przykładowo w indywidualnym ustaleniu z bhp: flaki, gulasz angielski, klopsiki, gołąbki, pulpety, fasola po bretońsku, potrawy mięsne itp. różne dostępne na rynku.

Opakowania posiłków: konserwa lub słoik. Masa netto min. 500-550g lub min. 450 g w przypadku mięs w tłuszczu .

Wymagania Zamawiającego:

  1. Termin realizacji zamówienia:listopad 2020 - marzec 2021 rok.
  2. Miejsce dostawy : franco Magazyn EPEC ul. Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
  3. Dostawy odbywać się będą w dwóch turach tj., I dostawa - listopad 2020, II dostawa styczeń 2021 r..
  4. Dostarczone posiłki (zupki) muszą być przydatne do spożycia przez okres 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy oraz pochodzić z bieżącej produkcji.
  5. Asortyment powinien być dostarczony do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych.

  6. Uwaga: posiłki profilaktyczne przysługują w okresie zimowym od początku listopada do końca marca.

  7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
  8. Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.
  9. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
  10. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy w przypadku stwierdzenia wad lub niekompletności dostawy (w tym brak wymaganych dokumentów). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w terminie 3 (trzech) dni od daty zgłoszenia.

8.    Cena ofertowa jest stała i nie ulega zmianie w 2021 r.

  1. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
  2. Warunki płatności:

a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.

b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: 5 dni od złożenia zamówienia.  

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;  

 

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Dane teleadresowe.docx docx 192.72 2020-10-29 10:32:00 Postępowanie
Dane teleadresowe.docx docx 192.72 2020-10-29 10:32:00 Kryterium

Komunikaty

2020-11-02 08:59 Aleksandra Wyżkiewicz Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Dzień dobry, Zamawiający anuluje postępowanie. Nowe postępowanie zostanie ogłoszone w terminie późniejszym.
2020-10-29 14:03 Aleksandra Wyżkiewicz Dzień dobry:
Zamawiający informuje, że wpłynęło pytanie:
"Witam serdecznie, przeglądam postępowanie które zostało przed chwilą wstawione, jest podany asortyment oraz ogólna ilość. Proszę o informację chociaż orientacyjną w jakich ilościach (szacunkowo) będzie zamawiany dany produkt. Za duża rozbieżność cenowa jest pomiędzy poszczególnym asortymentem żeby można to policzyć jako całość. Rok temu w postępowaniu była tabela np.
-żurek z kiełbasą 1250 szt.- fasola po bretońsku z boczkiem 1260 szt.- fasola w sosie pomidorowym 60 szt."
Odpowiedź:
Propozycja szacunkowa podziału posiłków to:
- fasolka po bretońsku – 2200 szt;
- żurek z kiełbasą – 2000 szt.
Dotyczy to całego okresu od listopada 2020 do marca 2021. Są to ilości szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający może zamawiać inne posiłki z asortymenty Wykonawcy, opisane w postępowaniu. "

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Posiłki regeneracyjne Wartość kaloryczna posiłku ok. 1000 kcal, zawartość węglowodanów około 50-55%, zawartość tłuszczów około 30-35%, zawartość białek około 15% Asortyment, rodzaj posiłku przykładowo w indywidualnym ustaleniu z bhp: flaki, gulasz angielski, klopsiki, gołąbki, pulpety, fasola po bretońsku, potrawy mięsne itp. różne dostępne na rynku. Opakowania posiłków: konserwa lub słoik. Masa netto min. 500-550g lub min. 450g w przypadku mięs w tłuszczu . 4200 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Oświadczamy, że oferowane posiłki spełniają wymagania opisane w zapytaniu - proszę potwierdzić (0)
5 Dane teleadresowe - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Dane teleadresowe.do [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 637