Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-10-2020 10:32:00 |
Składania : | 02-11-2020 08:59:31 |
Otwarcia : | 05-11-2020 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Elbląskie
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. zaprasza do złożenia oferty
na dostawę posiłków regeneracyjnych (zupki w słoikach)
Opis przedmiotu zamówienia:
Wartość
kaloryczna posiłku ok. 1000 kcal, zawartość węglowodanów około 50-55%,
zawartość tłuszczów około 30-35%, zawartość białek około 15%
Asortyment, rodzaj posiłku przykładowo w indywidualnym ustaleniu z bhp: flaki, gulasz angielski, klopsiki, gołąbki, pulpety, fasola po bretońsku, potrawy mięsne itp. różne dostępne na rynku.
Opakowania posiłków: konserwa lub słoik. Masa netto min. 500-550g lub min. 450 g w przypadku mięs w tłuszczu .
Wymagania
Zamawiającego:
Asortyment powinien być dostarczony do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych.
Uwaga: posiłki profilaktyczne przysługują w okresie zimowym od początku listopada do końca marca.
8. Cena ofertowa jest stała i nie ulega zmianie
w 2021 r.
a)
Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po dostawie, na podstawie
obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego i
faktury.
b)
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za przedmiot dostawy
w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek bankowy Wykonawcy
wskazany na fakturze.
c) Za
moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 5 dni od złożenia zamówienia.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-02 08:59 | Aleksandra Wyżkiewicz | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Dzień dobry, Zamawiający anuluje postępowanie. Nowe postępowanie zostanie ogłoszone w terminie późniejszym. |
2020-10-29 14:03 | Aleksandra Wyżkiewicz |
Dzień
dobry: Zamawiający informuje, że wpłynęło pytanie: "Witam serdecznie, przeglądam postępowanie które zostało przed chwilą wstawione, jest podany asortyment oraz ogólna ilość. Proszę o informację chociaż orientacyjną w jakich ilościach (szacunkowo) będzie zamawiany dany produkt. Za duża rozbieżność cenowa jest pomiędzy poszczególnym asortymentem żeby można to policzyć jako całość. Rok temu w postępowaniu była tabela np. -żurek z kiełbasą 1250 szt.- fasola po bretońsku z boczkiem 1260 szt.- fasola w sosie pomidorowym 60 szt." Odpowiedź: Propozycja szacunkowa podziału posiłków to: - fasolka po bretońsku – 2200 szt; - żurek z kiełbasą – 2000 szt. Dotyczy to całego okresu od listopada 2020 do marca 2021. Są to ilości szacunkowe i mogą ulec zmianie. Zamawiający może zamawiać inne posiłki z asortymenty Wykonawcy, opisane w postępowaniu. " |
Komunikaty