Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MOPS.DZP.322.II/27/2020 Dostawa komputerów, urządzeń drukujących, akcesoriów sieciowych oraz licencji oprogramowania do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni w Częściach I-IV

Termin:
Zamieszczenia : 08-10-2020 10:57:00
Składania : 15-10-2020 11:00:00
Otwarcia : 15-10-2020 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.docx docx 46.19 2020-10-08 10:57:00 Postępowanie
2. Projekt Umowy.docx docx 36.72 2020-10-08 10:57:00 Postępowanie
1. OPZ.docx docx 39.93 2020-10-08 10:57:00 Postępowanie
1.1 do OPZ Passmark 02.10.2020.pdf pdf 13856.24 2020-10-08 10:57:00 Postępowanie
1. OPZ akt.12.10.2020.docx docx 40.02 2020-10-12 13:40:37 Postępowanie
3.1 Formularz - komputery.xlsx xlsx 8.08 2020-10-08 10:57:00 Przedmiot zamówienia
3.2 Formularz - drukarki.xlsx xlsx 8.18 2020-10-08 10:57:00 Przedmiot zamówienia
3.3 Formularz - akcesoria.xlsx xlsx 8.46 2020-10-08 10:57:00 Przedmiot zamówienia
3.4 Formularz - licencje.xlsx xlsx 8.16 2020-10-08 10:57:00 Przedmiot zamówienia
2. Projekt Umowy.docx docx 36.72 2020-10-08 10:57:00 Kryterium
Informacja-CZ1.pdf pdf 163.69 2020-10-16 13:53:45 Publiczna wiadomość
Informacja-CZ2.pdf pdf 193.59 2020-10-16 13:54:46 Publiczna wiadomość
Informacja-CZ3.pdf pdf 156.95 2020-10-16 13:55:29 Publiczna wiadomość
Informacja-CZ4.pdf pdf 171.2 2020-10-16 13:56:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-16 13:56 Piotr Śliwiński Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część IV - Dostawa licencji oprogramowania

Informacja-CZ4.pdf

2020-10-16 13:55 Piotr Śliwiński Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część III - Dostawa akcesoriów sieciowych

Informacja-CZ3.pdf

2020-10-16 13:54 Piotr Śliwiński Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część II - Dostawa urządzeń drukujących

Informacja-CZ2.pdf

2020-10-16 13:53 Piotr Śliwiński Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Część I - Dostawa Komputerów

Informacja-CZ1.pdf

2020-10-12 13:25 Piotr Śliwiński Znak sprawy: MOPS.DZP.322.II/27/2020 Dotyczy: Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest zakup i dostawa komputerów, urządzeń drukujących, akcesoriów sieciowych oraz licencji oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni. Zamawiający zgodnie z zapisami Rozdziału 1 oraz Rozdziału 5 ust. 3 Zapytania ofertowego przekazuje poniżej odpowiedź do przesłanego zapytania. Pytanie: „Zamawiający w części II postępowania - urządzenia drukujące.
1. Urządzenie wielkofunkcyjne kolorowe A3 z czytnikiem kart 1 szt. zawarł wymaganie dotyczące wymiarów maksymalnych

17) wymiary maksymalne nie większe niż 570x735x1300mm ( szer.x gł. x wys.)

Czy Zamawiający miał na myśli iloczyn wymiarów nie większych niż podane, czy maksymalną szerokość 570mm, głębokość 735mm wysokość 1300mm ?

Czy Zamawiający dopuści urządzenie o szerokości 602mm ?

Zamawiający w części III - Akcesoria sieciowe w pozycji 2. Listwa zasilająca RACK 19" zawarł wymóg:

Listwa musi posiadać zabezpieczenie przeciwzwarciowe w postaci wymiennego bezpiecznika.

Czy Zamawiający dopuści listwę z zabezpieczeniem przeciwzwarciowym w postaci wyłącznika nadprądowego automatycznego z resetem ?”


Odpowiedź:
1. Zamawiający w zapytaniu miał na myśli maksymalne dopuszczalne rozmiary w stosunku do szerokości, głębokości i wysokości urządzenia. Tym samym nie dopuszcza się urządzeń o wymiarach większych niż podane w zapytaniu.
2. Z uwagi, na fakt, że zabezpieczenia te są również adekwatne w stosunku do potrzeb zamawiającego i stosowane są przez producentów zamiennie, Zamawiający postanawia o dopuszczeniu w ofercie listwy zasilającej z zabezpieczeniem przeciwzwarciowym w postaci wyłącznika nadprądowego automatycznego z resetem. Zamawiający zmienia zapisy OPZ w ten sposób, że w części III pkt. 2 OPZ zapis otrzymuje brzmienie „2. Listwa musi posiadać zabezpieczenie przeciwzwarciowe w postaci wymiennego bezpiecznika lub w postaci zabezpieczenia przeciwzwarciowego w postaci wyłącznika nadprądowego automatycznego z funkcją reset.”
2020-10-12 10:17 Piotr Śliwiński Znak sprawy: MOPS.DZP.322.II/27/2020 Dotyczy: Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest zakup i dostawa komputerów, urządzeń drukujących, akcesoriów sieciowych oraz licencji oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni. Zamawiający zgodnie z zapisami Rozdziału 1 oraz Rozdziału 5 ust. 3 Zapytania ofertowego przekazuje poniżej odpowiedź do przesłanego zapytania.
Pytanie: "W OPZ zamawiający napisał Licencja PaperCut na 1 urządzenie + wsparcie na 12 miesięcy – 5szt. Licencja do wdrożonego u Zamawiającego oprogramowania do zarządzania wydrukiem PaperCut MF wraz z Software Maintence na okres 1 roku do zarządzania 2 urządzeniami centralnymi.
Proszę o wyjaśnienie ile w sumie licencji zamawiający chciał by zakupić oraz prosimy o wyjaśnienie co zamawiający ma na mysi pisząc „do zarządzania 2 urządzeniami centralnymi”

Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż w OPZ dokonano omyłki pisarskiej. W zapytaniu Zamawiający zamierza zakupić 5 szt. licencji oprogramowania Papercut. W związku z tym Zamawiający zmienia zapis OPZ w części II pkt. 3, który otrzymuje brzmienie: "Licencja do wdrożonego u Zamawiającego oprogramowania do zarządzania wydrukiem PaperCut MF wraz z Software Maintence na okres 1 roku do zarządzania 5 urządzeniami centralnymi."
2020-10-09 11:48 Piotr Śliwiński Znak sprawy: MOPS.DZP.322.II/27/2020
Dotyczy: Postępowanie o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest zakup i dostawa komputerów, urządzeń drukujących, akcesoriów sieciowych oraz licencji oprogramowania na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni.

Zamawiający zgodnie z zapisami Rozdziału 1 oraz Rozdziału 5 ust. 3 Zapytania ofertowego przekazuje poniżej odpowiedź do przesłanego zapytania.
Pytanie: "Czy w danej ofercie jest możliwe składanie ofert częściowych ?"
Odpowiedź: Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części Zapytania od I do IV. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w poszczególnych częściach zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I - Komputery -

3.1 Formularz - komp [...].xlsx

1 dostawa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
Grabowo 2
81-265, Gdynia
(0)
2 Część II - Urządzenia drukujące -

3.2 Formularz - druk [...].xlsx

1 dostawa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
Grabowo 2
81-265, Gdynia
(0)
3 Część III - Akcesoria sieciowe -

3.3 Formularz - akce [...].xlsx

1 dostawa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
Grabowo 2
81-265, Gdynia
(0)
4 Część IV - Licencje oprogramowania -

3.4 Formularz - lice [...].xlsx

1 dostawa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
Grabowo 2
81-265, Gdynia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa - Proszę potwierdzić przyjęcie treści projektu umowy wpisując "Akceptuję"

2. Projekt Umowy.doc [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 888