Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.271.58.2020 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy

Małgorzata Jekel
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy Oddział: Dział Organizacyjno-Administracyjny
Termin:
Zamieszczenia : 06-10-2020 10:42:00
Składania : 16-10-2020 09:00:00
Otwarcia : 16-10-2020 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zapraszam do złożenia oferty cenowej na dostawy sukcesywne pod nazwą: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
i kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy.

1. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 zestawienie asortymentowe. W kolumnie nr 4 „Symbol wkładów drukujących materiału równoważnego” w wierszach, które są puste miejsca proszę o zaproponowanie materiału równoważnego danego urządzenia. Materiał równoważny to produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach zgodnych z parametrami oryginalnych komponentów (m.in. pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku).
2. Zamawiający oczekuje:
a) dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych, o najwyższej pojemności, w oryginalnych opakowaniach zamkniętych hermetycznie i zabezpieczonych przez producenta (np. hologramem) z aktualną instrukcją i gwarancją producenta,
b) oryginalnego sposobu pakowania umożliwiającego identyfikację produktu (ilość, rodzaj, parametry techniczne) bez konieczności naruszania opakowania,
c) aby wskaźnik poziomu atramentu drukarki prawidłowo współpracował  z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi,
d) aby plomba tonera była trwale (np. za pomocą plastiku) połączona z jego obudową (w przypadku drukarek laserowych), 
e) dostawy tonera tj. wkładu drukującego do drukarek laserowych oraz kserokopiarek posiadającego pojemnik na tusz lub proszek barwiący,
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom.
4. Okres gwarancji i rękojmia na dostarczone materiały eksploatacyjne – wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne. Jeżeli w trakcie trwania umowy zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonego materiału odbiega od wymagań producenta urządzenia, wykonawca na żądanie zamawiającego, niezwłocznie wymieni oferowany materiał
na nowy, wolny od wad bez zmiany ceny. W przypadku awarii drukarki z powodu dostawy niekompatybilnego i nie w pełni wartościowego elementu, producent materiału eksploatacyjnego ponosi koszty usługi serwisowej i ewentualną wymianę części.
5.Termin realizacji – dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie wg potrzeby zamawiającego zgłoszonej drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail wykonawcy w okresie od 02.01.2021 r. do 31.12.2021. r. Wykonawca dostarczy zamówione materiały do siedziby Zamawiającego, ul. Ogrodowa 9 w terminie do 5 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia. Koszty dostawy przedmiotu umowy pokrywa wykonawca.
6. Termin płatności - wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy wykonawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez zamawiającego poprawnie wystawionej faktury drogą elektroniczną na adres faktury@mopsbydgoszcz.pl lub wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych.
7. W formularzu zamieszczonym na platformie zakupowej należy podać cenę ofertową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia oraz załączyć zestawienie asortymentowe – załącznik  nr 1. Ilości wskazane w załączniku nr 1 są wielkościami orientacyjnymi, służącymi porównaniu ofert. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy - między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy.
8. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnego doświadczenia wykonawca przedkłada wykaz dostaw (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) w zakresie min. 2 dostaw sukcesywnych w okresie ostatnich 3 lat wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat  wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa materiałów eksploatacyjnych była wcześniej wykonana bądź jest wykonywana, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania referencji, o których mowa powyżej.
9. Bliższe informacje można uzyskać u Pani Małgorzaty Jekel pod nr tel. (52) 325 44 79.
10.Oferta cenowa złożona na platformie zakupowej Open Nexus nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
11. Zamawiający zrealizuje przedmiot zamówienia do wysokości posiadanych środków finansowych.
12. Zamawiający ma prawo do unieważnienia niniejszego postępowania na każdym jego etapie.
13. Załącznikami do zapytania są:
a)    zestawienie asortymentowe– załącznik nr 1,
b)    wykaz dostaw - załącznik nr 2,
c)    klauzula informacyjna – załącznik nr 3.



Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 - zestawienie asortymentowe_modyfikacja.xlsx xlsx 13.8 2020-10-06 10:42:00 Postępowanie
załącznik nr 2 - wykaz dostaw.doc doc 32.5 2020-10-06 10:42:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - klauzula informacyjna.doc doc 35.5 2020-10-06 10:42:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - zestawienie asortymentowe_modyfikacja.xlsx xlsx 13.8 2020-10-06 10:42:00 Kryterium
załącznik nr 2 - wykaz dostaw.doc doc 32.5 2020-10-06 10:42:00 Kryterium

Komunikaty

2020-10-19 11:24 Małgorzata Jekel Szanowni Państwo,

dziękujemy za złożenie oferty w postępowaniu poniżej 30 tys. euro na: Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bydgoszczy.

Zamawiający informuje, że do realizacji zamówienia wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: SIGMA Joanna Rąpała ul. Bałtycka 7/9, 74-500 Chojna.


Dział Organizacyjno-Administracyjny
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Ogrodowa 9, 85-039 Bydgoszcz
tel./fax. (52) 325 44 79
e-mail: m.jekel@mopsbydgoszcz.pl
www.mopsbydgoszcz.pl

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych Cena ofertowa za wykonanie całego przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem zestawienia asortymentowego – załącznik nr 1. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 1 - zes [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wymagany termin płatności 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego poprawnie wystawionej faktury. Proszę potwierdzić. (0)
3 Termin realizacji - Termin dostawy do 5 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić. (0)
4 Wykaz dostaw - Proszę załączyć wykaz dostaw wraz z referencjami, min. dwie dostawy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

załącznik nr 2 - wyk [...].doc

(0)
5 Okres gwarancji - Wymagany okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne –12 m-cy. Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 631