Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-10-2020 12:17:00 |
Składania : | 09-10-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 09-10-2020 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-75/20.ZM Wągrowiec, dnia 2 pażdziernika 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul. Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :
zadanie pn.: ,, Wymiana kotła centralnego ogrzewania i remont przewodu kominowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku komunalnym Grylewo 11, gm. Wągrowiec”
1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2 marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem
zamówienia są roboty instalacyjne i roboty remontowo-budowlane w budynku
komunalnym mieszkalnym (w dawnym dworcu PKP w Grylewie), polegające na: wymianie
kotła centralnego ogrzewania, montażu wkładu kominowego, wymianie tynku na
części ściany kominowej w lokalu mieszkalnym na
piętrze wraz z malowaniem pomieszczenia. Szczegółowy zakres prac oraz powierzchnie pomieszczeń zostały określone w załączniku nr 3 – (kosztorys ofertowy, przedmiar robót). Przedmiar robót, dołączony do niniejszego zaproszenia, jest wyłącznie
dokumentem informacyjnym, z którego wykonawca może skorzystać, ale nie ma
takiego obowiązku.
Materiały z rozbiórki należy zagospodarować zgodnie z przepisami
odrębnymi. Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją
niniejszej umowy w myśl art. 3 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012
r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 ze zm.). Teren po pracach uporządkować.
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone warunki:
1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2020 r.
5. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać będzie z ceny zaoferowanej przez Wykonawcę jako wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6. WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy końcowego odbioru robót wraz z opisanymi deklaracjami zgodności i atestami higienicznymi na wbudowane materiały. Zapłata za wykonane roboty nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Szczegółowe warunki rozliczeń zawarte są we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
7. FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca złoży ofertę (załącznik Nr 1) za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings. Oferty złożone w innej formie podlegają odrzuceniu.
8. TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 9 października 2020 r. do godz. 14.30.
9. PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ:
a) Kryterium wyboru ofert przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
10. POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym: a. w przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262 14 62 (osoby do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor), b. w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11. PODPISANIE UMOWY:
Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający podpisze umowę, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia.
12. ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
13. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1) Załącznik nr 1 - Druk oferty.
2) Załącznik nr 2 - Projekt Umowy
3) Załącznik nr 3 - Kosztorys ofertowy, przedmiar
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
Komunikaty