Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-10-2020 13:28:00 |
Składania : | 09-10-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-10-2020 10:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Nadleśnictwo Mrągowo zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa
oferty cenowej na zamówienie którego przedmiotem jest:
„Wymiana pokrycia dachowego budynku gospodarczego przy leśniczówce
Grzybowo, nr inw. 182/228”
Przedmiotem
zamówienia jest:
Remont komina, pokrycia dachowego, malowanie
zniszczonej elewacji.
Osoba
uprawniona do kontaktu: Paweł Ulewicz fax.: 89 741
22 37, e-mail: pawel.ulewicz@olsztyn.lasy.gov.pl, tel: 660 731 209
T
Wybór oferty nastąpi
zgodnie z procedurą dokonywania wydatków nie objętych przepisami Prawa zamówień
publicznych w biurze i jednostkach organizacyjnych RDLP Olsztyn, wprowadzoną
Zarządzeniem nr 10 /2014 Dyrektora RDLP
w Olsztynie z dnia 16 kwietnia 2014 r. Niniejsze zapytanie ofertowe nie
stanowi zobowiązania Nadleśnictwa Mrągowo
do zawarcia umowy.
Informacja dotycząca
przetwarzania danych osobowych.
1. Stosownie do art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”)
Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo
Mrągowo.
2.
Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
4. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem
niniejszego postępowania będą przechowywane:
a. przez okres niezbędny do
realizacji zawartej umowy, a następnie przez okres konieczny dla zabezpieczenia
dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz spełnienia obowiązków wynikających z
przepisów prawa w związku z zawartą umową;
b. w przypadku cofnięcia
zgody na przetwarzanie danych osobowych lub złożenia sprzeciwu – do momentu
odpowiednio wycofania zgody lub złożenia sprzeciwu;
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem
niniejszego postępowania mogą zostać przekazane
podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe, z którymi Administrator
zawarł umowę powierzenia .
7. Stosownie do art. 22
RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.
8. Osoba, której dotyczą
pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma
prawo:
1) dostępu do swoich
danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO,
2) do sprostowana swoich
danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO,
3) do żądania od
Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych
narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
9. Dane osobowe mogą być przekazywane do
organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na
podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do
podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe
są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora
danych osobowych.
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty