Postępowanie: 40/ZP/RB/INFR/2020 REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 1 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. SZUBIŃSKIEJ 2 W BYDGOSZCZY

Katarzyna KOŁODZIEJSKA
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 24-09-2020 14:57:00
Składania: 09-10-2020 09:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawnaGodz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

UWAGA: Zamawiający informuje, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) przesyłki pocztowe dostarczane są do Zamawiającego trzy razy
w tygodniu, tj. w poniedziałki, wtorki 
i  czwartki. 


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

KOMUNIKAT

Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.

Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl

W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.

Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentów o ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.

Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020-ZP-40-OGLOSZENIE.docx docx 32.64 2020-09-24 14:57:00 Postępowanie
2020-ZP-40-SIWZ.docx docx 116.75 2020-09-24 14:57:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ.zip zip 1072.12 2020-09-24 14:57:00 Postępowanie
2020-ZP-40-zmiana_tresci_SIWZ.docx docx 19.56 2020-10-02 13:45:37 Publiczna wiadomość
2020-ZP-40-informacja-z-otwarcia-ofert.doc doc 43.5 2020-10-09 12:00:11 Publiczna wiadomość
2020-ZP-40-wybor oferty.docx docx 15.3 2020-10-15 08:09:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-15 08:09 Katarzyna KOŁODZIEJSKA Wybór oferty

2020-ZP-40-wybor ofe [...].docx

2020-10-09 12:00 Katarzyna KOŁODZIEJSKA Informacja z otwarcia ofert

2020-ZP-40-informacj [...].doc

2020-10-02 13:45 Katarzyna KOŁODZIEJSKA Zmiana treści SIWZ

2020-ZP-40-zmiana_tr [...].docx

Liczba odsłon strony: 624