Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-10-2020 11:34:00 |
Składania : | 21-10-2020 11:14:00 |
Otwarcia : | 22-10-2020 11:19:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu na wykonanie 109 mb ogrodzenia wg specyfikacji w załączniku wszystkich solidnych wykonawców. Szczegółowy opis wymagań dla nowego ogrodzenia zawiera załącznik "Opis przedmiotu zamówienia". Załącznik nr 2 zawiera fotografię obrazującą istniejące ogrodzenie przeznaczone do rozbiórki w ramach tego zamówienia.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: nieprzekraczalny termin realizacji zamówienia do dnia 05 grudnia 2020 r. Przez termin realizacji zamówienia rozumie się wykonanie całości zamówienia we wskazanym terminie, oraz potwierdzenie pozytywnym protokołem odbioru podpisanym przez uprawnione osoby ze strony Wykonawcy i Zamawiającego, oraz doręczenie Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury za realizację przedmiotu zamówienia nie później niż do dnia 11 grudnia 2020 r.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 36 miesięcy;
- referencje: jeżeli Wykonawca realizował podobne zamówienia w woj. małopolskim proszę o załączenie wykazu podmiotów dla których zostały zrealizowane zamówienia.
Zastrzeżenia Zamawiającego:
Zamawiający zastrzega :
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku przekroczenia terminu realizacji uniemożliwiającego dokonanie pozytywnego odbioru przedmiotu zamówienia i/lub uniemożliwienie zapłaty do dnia 18 grudnia 2020 r. Zamawiający może odstąpić od realizacji umowy bez względu na stopień zaawansowania prac a wszystkie koszty związane z odstąpieniem od umowy ponosi Wykonawca.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub kontakt telefoniczny pod nr tel. 14 6865021.
Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
Rafał Gawłowicz - kierownik sekcji d/s kwatermistrzowskich.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego w terminie nie później niż 4 dni od daty przesłania informacji o wyborze oferty.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-11-09 12:22 | Rafał Gawłowicz | Zamawiający informuje, że ze względu na wadliwie sporządzony opis przedmiotu zamówienia oraz nieprecyzyjnie określone warunki realizacji zamówienia, a także zmianę charakteru zamawianej usługi przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione. |
Komunikaty