Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-66-2020 Dostawa 5 foteli rehabilitacyjnych do pracy z komputerem dla WSA w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 23-09-2020 09:12:00
Składania : 01-10-2020 11:20:00
Otwarcia : 01-10-2020 11:25:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją art. 4 pkt 8. Postępowanie prowadzone jest wg „Zasad postępowania w trybie zapytania ofertowego stanowiących integralną część postępowania.

1.        PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 

dostawa 5 foteli rehabilitacyjnych zgodnie z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1.

2.        ZAŁĄCZNIKI:

1)       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2)       Formularz potwierdzający wymagania Zamawiającego – załącznik nr 2

3)       Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego  - załącznik nr 3.

3.         KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT

1)       W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryterium:

1) cena                           (c)                    – waga kryterium 75 %

2) gwarancja                 (g)                    – waga kryterium 10 %

3) wyrób medyczny    (wm)                 – waga kryterium 15 %

2)        Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów

Ocena punktowa zostanie obliczona, jako suma ocen częściowych, zgodnie ze wzorem:   

(W) = (c) + (g) + (wm)

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która – po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanych wyżej kryteriach – uzyska najwyższą liczbę punktów.

gdzie:

*(c) oznacza cenę oferty wyliczoną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

                                                       najniższa cena oferty spośród ocenianych ofert

      (c) =     -------------------------------------------------------------------------------- × 75 [pkt]

                                                                   cena oferty badanej

            W kryterium (C) oferta może otrzymać max 75 pkt.

        * (g) wyniesie:

10 pkt   -  gdy Wykonawca zadeklaruje wydłużenie gwarancji fotela do 36 m-cy licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego,

0 pkt   - gdy fotel będzie objęty minimalną wymaganą gwarancją 24 m-cy licząc od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego.

W kryterium (g) oferta może otrzymać max 10 pkt.

      * (wm) wyniesie:

 15 pkt - gdy zaproponowany fotel przez Wykonawcę jest wyrobem medycznym.

  0 pkt   - gdy zaproponowany przez Wykonawcę fotel nie jest wyrobem medycznym.   

  W kryterium (wm) oferta może otrzymać max 15 pkt.

 

4.        Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyśle drogą mailową Zlecenie Wykonawcy na przedmiot zamówienia, zlecenie będzie zawierało: przedmiot zamówienia, wartość zamówienia z oferty, termin realizacji zamówienia (21 dni od dnia przesłania zamówienia), gwarancja  oraz warunki płatności(Zamawiający dokona zapłaty na podstawie faktury VAT oraz protokołu odbioru, przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze w ciągu 14 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego).

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA.pdf pdf 422.05 2020-09-23 09:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia - WSA-ZP-BA-66-2020.pdf pdf 692.82 2020-09-23 09:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz potwierdzajacy wymagania Zamawiającego WSA-ZP-BA-66-2020.pdf pdf 605.21 2020-09-23 09:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz potwierdzajacy wymagania Zamawiającego.docx docx 20.49 2020-09-23 09:12:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty- WSA-ZP-BA-66-2020.pdf pdf 583.76 2020-10-02 09:46:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-02 09:46 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-66-2020

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Fotel rehabilitacyjny Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 , należy załączyć wypełniony i zeskanowany Formularz -załącznik nr 2 5 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 75% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 10% Należy zadeklarować gwarancję na oferowane fotele rehabilitacyjne - proszę wpisać 24 m-ce lub 36 m-cy (0)
3 Wyrób medyczny 15% fakultatywnie (dodatkowo punktowane) potwierdzenie wpisu proponowanego fotela rehabilitacyjnego do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w Warszawie- proszę wpisać TAK lub NIE oraz załączyć dokument potwierdzający wpis, jeżeli dotyczy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "TAK" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
7 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
8 Termin realizacji - 21 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 384