Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-44-2020 Naprawa systemu telewizji dozorowej poprzez demontaż starych kamer, dostawę i montaż nowych w budynku WSA w Warszawie ul. Jasna 2/4

Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2020 13:57:00
Składania : 01-10-2020 12:10:00
Otwarcia : 01-10-2020 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją art. 4 pkt 8. Postępowanie prowadzone jest wg „Zasad postępowania w trybie zapytania ofertowego” stanowiących integralną część postępowania.

 1 PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

Naprawa systemu telewizji dozorowej poprzez demontaż starych kamer, dostawę i montaż nowych w budynku WSA w Warszawie ul. Jasna 2/4

 ZAŁĄCZNIKI

Opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 1

Wzór umowy – załącznik nr 2

Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego – załącznik nr 3

2 WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i  doświadczenie do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował - liczy się data zakończenia umowy) co najmniej 2 zamówienia polegające na montażu kamer IP w budynkach użyteczności publicznej, o wartości sumarycznej co najmniej 20 000,00 zł (dwadzieścia  tysięcy zł) brutto oraz potwierdzą to dowodami (referencje, faktury), że zamówienie zostało wykonane należycie.

2.       Oferent spełni warunek, gdy:

  1)      w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu wiedzy i doświadczenia,

  2)      na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże dokumenty potwierdzające doświadczenie.

3 KRYTERIA I ZASADY OCENY OFERT

1)      W celu wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryterium:

Cena [C]                                                                                          – waga kryterium 80%

Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy [T]   – waga kryterium 20%

2)      Ocena ofert dokonywana będzie wg. następującego wzoru:

P= Cmin/C x 80 + T [pkt.]

P -  Ilość punktów przyznanych w ocenianej ofercie,

Cmin - najniższa cena brutto oferty spośród ocenianych ofert,

C - cena brutto ocenianej oferty,

-        maksymalna możliwa do uzyskania suma punktów [80 pkt] w kryterium [C].

T- Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy, Zamawiający przyzna:

0 pkt - gdy Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 30 dni,

5 pkt - gdy Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 25 dni,

10 pkt - gdy Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 20 dni,

15 pkt - gdy Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 15 dni,

20 pkt - gdy Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 10 dni

-        maksymalna możliwa do uzyskania suma punktów [20 pkt] w kryterium [T].

3)      Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów.

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od  09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: P. Dariuszem Florek tel. 22 5537024. e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl. ). 


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA.pdf pdf 422.05 2020-09-22 13:57:00 Postępowanie
załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-44-2020.pdf pdf 311.06 2020-09-22 13:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-BA-44-2020.pdf pdf 378.2 2020-09-23 12:28:08 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty- WSA-ZP-BA-44-2020.pdf pdf 551 2020-10-07 09:28:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-10-07 09:28 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-44-2020

Informacja o wyborze [...].pdf

2020-09-23 12:43 Krzysztof Antczak
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, jako Zamawiający trybie zapytania ofertowego nr sprawy WSA-ZP-BA-44-2020 udziela wyjaśnień do złożonych zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego.
Pytania z dnia 23.09.2020r.
Pytanie 1
Wg wymagań we wzorze umowy dostarczony sprzęt „posiada gwarancję wystawioną przez producenta sprzętu na okres, 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru” Wg opisu przedmiotu zamówienia Pkt. 4-14) - „Min 3 lata gwarancji”. Wobec powyższych rozbieżności prosimy o jednoznaczne określenie okresu wymaganej przez Zamawiającego gwarancji.

Odpowiedź:
Zamawiający wymaga gwarancji – 36 miesięcy ( 3 lata) od podpisania protokołu odbioru. Zamawiający załączył poprawiony wzór umowy.
Pytanie 2
Wg opisu przedmiotu zamówienia należy dostarczyć 7 kamer wewnętrznych, 7 mikrofonów, 6 kamer zewnętrznych.
Jednocześnie w punkcie 4. Pozostałe wymagania wyszczególniono:
6) Zasilanie kamer poprzez switch ethernetowy. Napięcie znamionowe 12 VDC PoE.
7) Urządzenie przeznaczone do pracy 24/7.
8) Interfejs w języku polskim.
9) Tryb nagrywania: ciągły z szybkością min. 25 kl/s, detekcja ruchu, strefy ruchu. Kodowanie H.265 lub H.265+.
10) Zdalna konfiguracja, podgląd na żywo przez Advisor Master i przeglądarkę WWW.
11) Interfejs sieciowy min. RJ-45 10/100 Mbps
Powyższe wymagania dotyczą parametrów swich’a, rejestratora lub rejestratora umożliwiającego zasilanie kamer za pomocą PoE.
Czy w zakresie Wykonawcy jest również dostawa switch’a i rejestratora lub rejestratora umożliwiającego zasilanie kamer za pomocą PoE?

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że powyższe parametry dotyczą kamer. Zamawiający nie wymaga dostarczenia przełącznika sieciowego ani rejestratora.

Pytanie 3
W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił wymaganie „Pola widzenia kamer zewnętrznych powinny obejmować pola widzenia istniejących kamer (elewację budynku do wysokości 3 m i teren przyległy do budynku – zieleń i chodnik)”. Aby prawidłowo dobrać i zaoferować kamery niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Czy Zamawiający umożliwi zapoznanie się z obiektem i istniejącą instalacją. Jeżeli tak, to poprosimy o kontakt do osoby z którą można umówić termin wizji lokalnej.

Odpowiedź:
Zamawiający uzupełnił informację na stronie Zapytania: WIZJA LOKALNA Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od 09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: P. Dariuszem Florek tel. 22 5537024. e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl. ).

Wyjaśnienia treści zapytania są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania, stają się integralną jej częścią i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Treść wyjaśnień nie zmienia w istotny sposób ustalonych zasad postępowania, a także przedmiotu zamówienia, w związku z powyższym Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.


Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kamera IP wewnętrzna Kamera zgodna z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 7 szt. - (0)
2 Kamera IP zewnętrzna Kamera zgodna z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 6 szt. - (0)
3 Mikrofon zewnętrzny Mikrofon zgodny z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 7 szt. - (0)
4 Usługa demontażu i montażu kamer Cena ryczałtowa za usługę ( wszelkie koszty związane z realizacją usługi) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji umowy 20% Należy zadeklarować termin realizacji usługi od dnia podpisania umowy- należy wpisać: 10 dni lub 15 dni lub 20 dni lub 25 dni lub 30 dni (brak wpisu powoduje odrzucenie oferty) (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oświadczam, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zrealizowaliśmy co najmniej 2 zamówienia polegające na montażu kamer IP w budynkach użyteczności publicznej o wartości sumarycznej co najmniej 20 000,00 zł brutto oraz potwierdzimy to dowodami (referencje, faktury) na wezwanie- proszę wpisać TAK (0)
7 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 460