Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-09-2020 13:57:00 |
Składania : | 01-10-2020 12:10:00 |
Otwarcia : | 01-10-2020 12:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wojewódzki Sąd
Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie
zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, z wyłączeniem stosowania
przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją art. 4 pkt 8. Postępowanie prowadzone
jest wg „Zasad postępowania w trybie zapytania ofertowego” stanowiących
integralną część postępowania.
1 PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
Naprawa
systemu telewizji dozorowej poprzez demontaż starych kamer, dostawę i montaż nowych w
budynku WSA w Warszawie ul. Jasna 2/4
ZAŁĄCZNIKI
Opis przedmiotu
zamówienia zawiera - załącznik nr 1
Wzór umowy – załącznik
nr 2
Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego – załącznik
nr 3
2 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia.
Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż w
okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres
działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (zakończył czyli zrealizował
- liczy się data zakończenia umowy) co najmniej 2 zamówienia polegające na montażu
kamer IP w budynkach użyteczności publicznej, o wartości sumarycznej co
najmniej 20 000,00 zł (dwadzieścia tysięcy zł) brutto oraz potwierdzą to dowodami
(referencje, faktury), że zamówienie zostało wykonane należycie.
2.
Oferent spełni warunek, gdy:
1)
w formularzu ofertowym złoży oświadczenie o
posiadaniu wiedzy i doświadczenia,
2) na pisemne
wezwanie Zamawiającego przekaże dokumenty potwierdzające doświadczenie.
3 KRYTERIA I
ZASADY OCENY OFERT
1) W celu
wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający przyjął następujące kryterium:
Cena [C]
– waga
kryterium 80%
Termin realizacji
zamówienia od dnia podpisania umowy [T] – waga kryterium
20%
2) Ocena ofert
dokonywana będzie wg. następującego wzoru:
P= Cmin/C x 80 + T [pkt.]
P -
Ilość punktów przyznanych w ocenianej ofercie,
Cmin - najniższa
cena brutto oferty spośród ocenianych ofert,
C - cena
brutto ocenianej oferty,
-
maksymalna
możliwa do uzyskania suma punktów [80 pkt] w kryterium [C].
T- Termin realizacji zamówienia od dnia
podpisania umowy, Zamawiający przyzna:
0 pkt - gdy
Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 30 dni,
5 pkt - gdy
Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 25 dni,
10 pkt - gdy
Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 20 dni,
15 pkt - gdy
Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 15 dni,
20 pkt - gdy
Oferent zaoferuje termin realizacji zamówienia 10 dni
-
maksymalna
możliwa do uzyskania suma punktów [20 pkt] w kryterium [T].
3) Za ofertę
najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz
uzyska najwyższą liczbę punktów.
WIZJA LOKALNA
Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od 09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: P. Dariuszem Florek tel. 22 5537024. e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl. ).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z
Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku
do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
2020-10-07 09:28 | Krzysztof Antczak | W załączeniu informacja o wyborze oferty WSA-ZP-BA-44-2020 |
2020-09-23 12:43 | Krzysztof Antczak |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, jako Zamawiający trybie zapytania ofertowego nr sprawy WSA-ZP-BA-44-2020 udziela wyjaśnień do złożonych zapytań dotyczących treści zapytania ofertowego. Pytania z dnia 23.09.2020r. Pytanie 1 Wg wymagań we wzorze umowy dostarczony sprzęt „posiada gwarancję wystawioną przez producenta sprzętu na okres, 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru” Wg opisu przedmiotu zamówienia Pkt. 4-14) - „Min 3 lata gwarancji”. Wobec powyższych rozbieżności prosimy o jednoznaczne określenie okresu wymaganej przez Zamawiającego gwarancji. Odpowiedź: Zamawiający wymaga gwarancji – 36 miesięcy ( 3 lata) od podpisania protokołu odbioru. Zamawiający załączył poprawiony wzór umowy. Pytanie 2 Wg opisu przedmiotu zamówienia należy dostarczyć 7 kamer wewnętrznych, 7 mikrofonów, 6 kamer zewnętrznych. Jednocześnie w punkcie 4. Pozostałe wymagania wyszczególniono: 6) Zasilanie kamer poprzez switch ethernetowy. Napięcie znamionowe 12 VDC PoE. 7) Urządzenie przeznaczone do pracy 24/7. 8) Interfejs w języku polskim. 9) Tryb nagrywania: ciągły z szybkością min. 25 kl/s, detekcja ruchu, strefy ruchu. Kodowanie H.265 lub H.265+. 10) Zdalna konfiguracja, podgląd na żywo przez Advisor Master i przeglądarkę WWW. 11) Interfejs sieciowy min. RJ-45 10/100 Mbps Powyższe wymagania dotyczą parametrów swich’a, rejestratora lub rejestratora umożliwiającego zasilanie kamer za pomocą PoE. Czy w zakresie Wykonawcy jest również dostawa switch’a i rejestratora lub rejestratora umożliwiającego zasilanie kamer za pomocą PoE? Odpowiedź: Zamawiający informuje, że powyższe parametry dotyczą kamer. Zamawiający nie wymaga dostarczenia przełącznika sieciowego ani rejestratora. Pytanie 3 W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił wymaganie „Pola widzenia kamer zewnętrznych powinny obejmować pola widzenia istniejących kamer (elewację budynku do wysokości 3 m i teren przyległy do budynku – zieleń i chodnik)”. Aby prawidłowo dobrać i zaoferować kamery niezbędne jest przeprowadzenie wizji lokalnej. Czy Zamawiający umożliwi zapoznanie się z obiektem i istniejącą instalacją. Jeżeli tak, to poprosimy o kontakt do osoby z którą można umówić termin wizji lokalnej. Odpowiedź: Zamawiający uzupełnił informację na stronie Zapytania: WIZJA LOKALNA Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od 09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: P. Dariuszem Florek tel. 22 5537024. e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl. ). Wyjaśnienia treści zapytania są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania, stają się integralną jej częścią i należy je uwzględnić przy sporządzaniu oferty. Treść wyjaśnień nie zmienia w istotny sposób ustalonych zasad postępowania, a także przedmiotu zamówienia, w związku z powyższym Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. |
Komunikaty