Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-09-2020 10:02:00 |
Składania : | 24-09-2020 13:30:00 |
Otwarcia : | 24-09-2020 14:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Uwaga: 17.09.2020r dokonano modyfikacji treści SIWZ - załączono plik SIWZ + załączniki - modyfikacja.doc.
I.7013.734.1.2020.M
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. EURO
GMINA MIASTO KROSNO
, 38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
Opis przedmiotu zamówienia
wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71320000-7 Usługi
inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi
inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej uzbrojenia terenu w sieć wodociągową, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej do n/w działek: 403/2, 376/18, 376/17, 376/11, 376/15, 376/17, 404 obręb Przemysłowa w Krośnie, przy uwzględnieniu podłączenia działek 34/2 i 33/7 obr. Suchodół, wg nowego podziału nieruchomości.
Na terenie znajdują się sieci,
które są w złym stanie technicznym. Należy wykonać monitoring i ocenę
techniczną istniejącego kanału deszczowego pod kątem ewentualnego pozostawienia
i wykorzystania istniejących odcinków.
Na odprowadzenie ścieków
sanitarnych i deszczowych oraz wpięcie należy uzyskać warunki techniczne
gestorów poszczególnych sieci.
W przypadku odprowadzenia
kanalizacji deszczowej do innego odbiornika niż kanał deszczowy należy uzyskać pozwolenie wodno-prawne.
Zakres obszaru objętego
projektowanym uzbrojeniem pokazano na załączniku graficznym nr 2 do
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, który zawiera nowy, planowany
podział działek, należy zaprojektować przyłącza na każdą z nowodzielonych działek wg planowanego
podziału:
1) 404/1 0,4115 ha
2) 404/2 2,1660 ha
3) 376/33 0,2434 ha
4) 376/32 0,2046 ha
5) 376/28 0,5849 ha
6) 376/27 0,0583 ha
376/26 0,2062 ha
7) 376/31 1,7308 ha
8) 376/35 0,7243 ha
9) 403/4 0,5546 ha
Ponadto należy zaprojektować przyłącza do istniejących użytkowanych obiektów, zapewniając ich nieprzerwane funkcjonowanie.
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Szczegółowe warunki i zakres prac opisane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2.Termin wykonania
zamówienia: rozpoczęcie - od
dnia podpisania umowy
zakończenie – 15.12.2020 r.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Krosna ul. Lwowska 28a w kancelarii ogólnej.
Koperta powinna być oznaczona:
Oferta na: „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych przy ul. Lotników 20” – opracowanie dokumentacji projektowej.
NIE OTWIERAĆ PRZED 24.09.2020 r. przed godz. 14.00.
Termin składania ofert
upływa dnia 24.09.2020 r. o godz. 13.30 .Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w
siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój nr 207, w dniu 24.09.2020
r. o godz. 14.00.
6. Pracownikiem uprawnionym
do kontaktów z wykonawcami jest:
- w sprawach formalnych:
Agnieszka Szmyd Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II
piętro , pokój Nr 209), w godz. od 7.00 do 15.00, tel. (13) 47 43 209,
e-mail: szmyd.agnieszka@um.krosno.pl
- w sprawach merytorycznych: Krzysztof Macierzyński Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro , pokój Nr 210), w godz. od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do czwartku, w godz. od 7.30 do 14.30 w piątki, tel. (13) 47 43 210, e-mail: macierzynski.krzysztof@um.krosno.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-09-17 15:18 | Krzysztof Macierzyński | Uwaga: 17.09.2020r dokonano modyfikacji treści SIWZ - załączono plik SIWZ + załączniki - modyfikacja.doc. |
Komunikaty