Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-10-2020 15:51:00 |
Składania : | 09-10-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 09-10-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
OGŁOSZENIE
1.
Zamawiający: Lasy Państwowe Nadleśnictwo
Starachowice z siedzibą ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 14d, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie tel/fax
041 274-76-20 / wew.32 e‑mail: starachowice@radom.lasy.gov.pl
- Pisma, wiadomości, informacje
prosimy składać za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej
do obsługi komunikacji w formie elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a
wykonawcami oraz składania ofert:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice (dalej: Platforma Zakupowa)
- Godziny pracy: od
poniedziałku do piątku od 700 do 1500
2. Tryb udzielenia zamówienia:
2.1.
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego bez
stosowania przepisów Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2019 poz. 1843 z późn.
zm.).
2.2.
Postępowanie prowadzone jest przez komisję przetargową Nadleśnictwa
Starachowice, powołaną Zarządzeniem nr 3 Nadleśniczego
Nadleśnictwa Starachowice z dnia 08.01.2015 r.
2.3.
Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w
postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145).
3. Przedmiot
zamówienia: Dostawy materiałów
eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Nadleśnictwa Starachowice i odbiór zużytych oraz
uszkodzonych: tonerów, kartridży, innych materiałów eksploatacyjnych.
4. Opis przedmiotu
zamówienia: zgodnie
z załączoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia:
Terminy
realizacji zgodnie z przekazywanymi zamówieniami, od dnia zawarcia umowy do
31.12.2021 r., lub do wykorzystania kwoty, o której mowa w stanowiącym
załącznik nr 1 do siwz projekcie umowy § 5 ust. 4 z zastrzeżeniem § 5 ust.
9. Dostawy w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia jednostkowego.
8.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
8.1. O
zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na zbieranie odpadów z urządzeń elektrycznych
i elektronicznych lub posiadają zezwolenie na przetwarzanie odpadów z
urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub posiadają umowę zawartą w formie
pisemnej z posiadaczem odpadów posiadającym zezwolenie na zbieranie
odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów z urządzeń elektrycznych i
elektronicznych, dotyczącą co najmniej przyjmowania odpadów.
8.2.
Ocena spełniania warunku wymienionego
w ust. 8 pkt. 8.1 dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia — nie
spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w
ust. 9. Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż
warunki te Wykonawca spełnił.
8.3.
Wykonawca, który nie spełni wymienionych
warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie
odrzucona.
9.
Informacje o oświadczeniach, jakie mają
dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w
postępowaniu:
9.1. Oferta
musi zawierać oświadczenie Wykonawcy, że posiada zezwolenie na zbieranie
odpadów z urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub posiadają zezwolenie na
przetwarzanie odpadów z urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub posiadają
umowę zawartą w formie pisemnej z posiadaczem odpadów posiadającym zezwolenie
na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów z urządzeń
elektrycznych i elektronicznych, dotyczącą co najmniej przyjmowania odpadów,
zgodne z ust. 9
10. Kryteria
oceny ofert i ich znaczenie:
10.1 Jedynym kryterium oceny
ofert jest cena realizacji przedmiotu zamówienia.
10.2 Oceny ofert dokona Komisja
Przetargowa.
10.3 Oferty oceniane będą w dwóch etapach.
I etap ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie wymagań
formalnych i kompletności oferty.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu.
O
wyborze najkorzystniejszej oferty, decyduje najniższa cena realizacji
przedmiotu zamówienia.
Zamawiający
udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w siwz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane kryterium oceny (uzyskała największą liczbę punktów).
W
wyniku postępowania zawarta zostanie umowa, której projekt stanowi zał. nr 1 do
siwz.
Dodatkowe informacje dot. rozpatrzenia ofert zawarto
w ust. 17 siwz.
11. Wymagania dotyczące wadium.
11.1 Oferta Wykonawcy musi być zabezpieczona wadium o
wartości: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc
00/100)
11.2 Wykonawca jest
zobowiązany do wniesienia wadium do dnia 09.10.2020 r. do godz. 1000
(terminem spełnienia wpłaty wadium jest termin uznania wpływu środków na
rachunek bankowy zamawiającego)
11.3. Wadium należy
wnieść, przelewem na rachunek Zamawiającego, nr ING Bank Śląski O /Starachowice
80 1050 1432 1000 0005 0015 3721 (terminem
spełnienia wpłaty wadium jest termin uznania wpływu środków na rachunek bankowy
Zamawiającego).
11.4. Zasady zwrotu / zatrzymania wadium zostały określone w ust. 11 siwz.
12. Osoby
uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Rafał Adamczyk - tel. 41 274 76 20 wew. 47
godziny urzędowania
Nadleśnictwa: od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500
13. Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać za
pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na platformie
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice w nieprzekraczalnym terminie do
dnia 09.10.2020 r. do godz. 1000
14. Termin
związania ofertą
14.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14.2. Bieg terminu związania ofertą zaczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
15. Przed podpisaniem umowy zamawiający będzie wymagał wniesienia przez wybranego Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Dodatkowe informacje dot. zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarto
w ust. 12 siwz.
16. Środki ochrony prawnej
16.1. Wykonawcy,
który złożył ofertę cenową przysługuje prawo do wniesienia odwołania do
Nadleśniczego Nadleśnictwa Starachowice w terminie 3 dni od daty ogłoszenia w
siedzibie Zamawiającego wyników wyboru ofert.
16.2. Nadleśniczy
rozpatruje zastrzeżenia w terminie 3 dni. W przypadku uznania zasadności
zastrzeżenia, Zamawiający powtarza procedurę w niezbędnym zakresie wynikającym
z uznanego zażalenia, powiadamiając wszystkich Wykonawców.
16.3. W
przypadku nie uwzględnienia zastrzeżeń, Nadleśniczy powiadomi o tym Wykonawcę
wnoszącego zastrzeżenia.
16.4. Nadleśnictwo
zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, oraz
bez prawa do protestów i odwołań.
Szczegółowy opis postępowania znajduje się w załączonej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-10-13 09:38 | Rafał Adamczyk | Nadleśnictwo Starachowice informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu. Szczegóły w załączniku. |
2020-10-06 15:11 | Rafał Adamczyk | Zamawiający udostępnia wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 06.10.2020 |
2020-10-06 15:06 | Rafał Adamczyk | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty