Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie oświetlenia awaryjnego

Deadlines:
Published : 07-09-2020 12:32:00
Placing offers : 14-09-2020 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYKONANIE OŚWIETLENIA AWARYJNEGO W CENTRUM SZKOLEŃ I KOFERENCJI GEOVITA W JADWISINIE

 

I.                 Dane Zamawiającego

 

Zamawiającym jest Geovita Spółka Akcyjna z siedzibą w Jadwisinie, przy ul. Ogrodowej 31 (05 – 140 Jadwisin gm. Serock), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000425914, NIP 5262734680, REGON 015529186, kapitał zakładowy: 113.407.782,00 PLN (wniesiony w całości).

 

II.               Informacje prawne

 

1.     Geovita S.A. jest podmiotem prawa prywatnego. Przedmiotowe postępowanie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) (dalej PZP). Jednakże celem zagwarantowania przejrzystości i poprawności prawej postępowania, niektóre przepisy w/w aktów prawnych stosuje się wprost.

2.     Niniejsze postępowanie prowadzi się na platformie zakupowej.

3.     Postępowanie przeprowadza się w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równego traktowania uczestników, zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.

4.     Zamawiający oświadcza, iż czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm.

5.     Zamawiający może odwołać postępowanie na każdym jego etapie bez podawania przyczyn.

6.     Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

7.     Postępowanie nie jest podzielone na części.

 

 

 

III.              Opis przedmiotu postępowania

 

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie oświetlenia awaryjnego w Centrum Szkoleń i Konferencji GEOVITA w Jadwisinie przy ul. Ogrodowej 31 (05 – 140 Jadwisin gm. Serock)

 

a)     Prace należy wykonać wg projektu instalacji elektrycznej (projekt do wglądu dostępny w Centrum Szkoleń i Konferencji Geovita przy ul. Ogrodowej 31 w Jadwisinie)  

b)     Wykonawca wykona instalację oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w budynku Centrum Szkoleń i Konferencji Geovita przy ul. Ogrodowej 31 w Jadwisinie w skład prac wchodzą:

- modernizacja rozdzielnic elektrycznych;

- montaż opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego;

- układanie przewodu dla oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego;

- wykonanie niezbędnych pomiarów oraz sprawdzenie działania wykonanej instalacji.

c)     Projektowana instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w budynku zasilana będzie z rozdzielnic piętrowych zlokalizowanych w ciągach komunikacyjnych i pomieszczenia technicznych.

d)     Rozdzielnice należy doposażyć w aparaturę modułową wg schematów. Dopuszcza się wykorzystanie istniejącej aparatury modułowej zamontowanej w rozdzielnicach pod warunkiem dokonania pomiarów skuteczności zadziałania, potwierdzonych odpowiednimi protokołami z wykonanych czynności sprawdzających.

e)     Istniejące kable zasilające modernizowane rozdzielnice pozostają bez zmian do dalszej eksploatacji.

BILANS MOCY (wszystkich proj. obwodów)

- moc zainstalowana Pz = 0,5 kW

- moc obliczeniowa Po = 0, 5kW*kj(1,1)=0,55kW

- prąd obliczeniowy Io = 2,4A

- kable zasilające YDY4x1,5mm2

f)       W budynku należy wykonać instalację oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego zgodnie z wymaganiami Polskiej Normy PN-EN 1838:2013-11 „Zastosowania oświetlenia - Oświetlenie awaryjne”.

g)     Oświetlenie awaryjne ewakuacyjne wykonać należy na drogach ewakuacyjnych, przy przyciskach ROP i PWP na zewnątrz budynku, oraz hydrantach i sprzęcie gaśniczym. Oświetlenie będzie uruchamiać się automatycznie w przypadku zaniku napięcia podstawowego nie później niż 2 sek.

h)     Oświetlenie będzie działać przez co najmniej 1 godzinę oraz będzie zapewniać osiągnięcie średniego natężenia oświetlenia na podłodze wzdłuż środkowej linii drogi ewakuacyjnej nie mniejsze niż 3lx, a na centralnym pasie drogi, obejmującym nie mniej niż połowę szerokości drogi nie mniej niż 1,5 lx. Poziom natężenia oświetlenia awaryjnego w miejscu zainstalowania sprzętu gaśniczego, hydrantów, przycisków ROP i PWP będzie wynosić co najmniej 5 lx, w tym w odległości co najmniej 2 m od tych urządzeń.

i)       Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne będzie osiągało 50 % wymaganego natężenia oświetlenia w ciągu 5 s, a natomiast pełny poziom natężenia oświetlenia osiągnięty będzie w czasie nie dłuższym niż 60 s.

j)       Wszystkie oprawy awaryjne będą spełniać wymagania normy PN-EN 60598-2-22:2013-01

k)     Oprawy oświetleniowe do oświetlenia awaryjnego będą posiadać w tym zakresie świadectwa dopuszczenia CNBOP.

l)       Oprawy awaryjne kierunkowe (z piktogramem). Oprawy te będą posiadały w moduły awaryjnego potrzymania zasilania na 1 godzinę. Instalacja zostanie wykonana przewodem YDYp4x1,5mm2 układanym pod tynkiem, w listwach PCV n/t (do ustalenia z Inwestorem na etapie wykonawstwa). Oświetlenie zasilane będzie z rozdzielnic piętrowych.


4. Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego

m)   Do wykonania oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego należy zastosować oprawy LED, 1,2,5W, n/t, IP-20, IP-65 (załączone przykładowe karty katalogowe proponowanych opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego).

n)     Oprawy należy montować na stropie, na ścianie lub jako zwieszane. Na zewnątrz

o)     budynku zastosować oprawy w wykonaniu np. Cold. Na etapie wykonawstwa dopuszcza się wykorzystanie istniejących opraw oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego pod warunkiem sprawdzenia skuteczności podtrzymania napięcia przez moduły awaryjne oraz przez dostarczenie certyfikatów CNBOP dla ponownie wykorzystanych opraw oświetleniowych.

p)     Instalacja zostanie wykonana przewodami YDY4x1,5mm2 układanymi częściowo na

istniejących korytach kablowych, nad sufitami podwieszanymi, częściowo p/t, w rurkach ochronnych n/t lub w listwach PCV n/t (do ustalenia z Inwestorem na etapie wykonawstwa).

q)     Po wykonaniu instalacji należy wykonać pomiary natężenia oświetlenia oraz wykonać

dokumentację powykonawczą zawierającą protokoły z wykonanych pomiarów.

r)      Przejścia kabli przez przegrody pożarowe powinny zostać uszczelnione masą o

odporności ogniowej co najmniej o odporności ogniowej przegrody.

s)     Projektowana instalacja nie wpływa na ogólny bilans mocy budynku, Inwestor nie występuje do zakładu energetycznego o zwiększenie przydziału mocy.

 

5. Ochrona przeciwpożarowa.

W zakresie instalacji elektroenergetycznych i niskoprądowych następujące parametry i cechy projektowanych instalacji i urządzeń wpływają na bezpieczeństwo przeciwpożarowe budynku:

- wszystkie stosowane przewody, aparaty i urządzenia muszą posiadać atesty

stosowalności w budownictwie B, przewody elektryczne muszą mieć izolację o napięciu znamionowym 750V, kable niskiego napięcia - izolację o napięciu znamionowym 1000V

- W miejscach przejść przewodów przez elementy oddzieleń przeciwpożarowych oraz

przewodów przez ściany i stropy o odpowiedniej odporności ogniowej przewidzieć przepusty lub uszczelnienia pożarowe o klasie odporności ogniowej wymaganej dla tych oddzieleń przeciwpożarowych.

- Budynek wyposażony w przeciwpożarowe wyłączniki prądu.

- W budynku wykonana instalacja SSP.

- Na wypadek zaniku napięcia będą świeciły się oprawy oświetlenia awaryjnego

- zapewniające min 3lx na drogach ewakuacyjnych, w pobliżu PWP, przycisków ROP,

hydrantów oraz sprzętu gaśniczego 5lx; oprawy oświetlenia awaryjnego będą zasilane z własnych źródeł zasilania, pozwalających na działanie przez min 1 godzinę.

 

6. Zestawienie materiałów podstawowych instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego.

 

a)      Oprawa typu Aw1, LED 1x5W, IP65, typu ONTEC S W2 COLD, prod. TM Technologie

z modułem awaryjnym na min 1 godz. lub inna równoważna o parametrach takich samych

lub lepszych 12 szt.

 

b)      Oprawa typu Aw2, LED 1x5W, IP20, typu ONTEC R S2, prod. TM Technologie

z modułem awaryjnym na min 1 godz. lub inna równoważna o parametrach takich samych

lub lepszych 14 szt.

 

c)      Oprawa typu Aw3, LED 1x5W, IP20, typu ONTEC R C2, prod. TM Technologie

z modułem awaryjnym na min 1 godz. lub inna równoważna o parametrach takich samych

lub lepszych 37 szt.

d)     Oprawa typu Aw4, LED 1x2W, IP20, typu ONTEC R C1, prod. TM Technologie

z modułem awaryjnym na min 1 godz. lub inna równoważna o parametrach takich samych

lub lepszych 26 szt.

e)     Oprawa kierunkowa jednostronna LED, 1x1W, IP20 typy ONTEC G, prod. TM Technologie z odp. piktogramem oraz modułem awaryjnym na min 1 godz. lub inna równoważna o parametrach takich samych lub lepszych 52 szt.

f)      Oprawa kierunkowa dwustronna LED, 1x1W, IP20 typy ONTEC G, prod. TM Technologie z odp. piktogramem oraz modułem awaryjnym na min 1 godz. lub inna równoważna o parametrach takich samych lub lepszych 10 szt.

g)     YDYp4x1,5mm 745 m

 

Rozdzielnice-aparatura modułowa

a)     Wyłącznik różnicowo prądowy 25A-30mA AC 2polowy 7 kpl.

b)     Wyłącznik nadmiarowo prądowy 10A-B 10 szt.

 

Materiały pozostałe

a)     Rurka ochronna O24 705 m

b)     Masa uszczelniająca 5 kg

7. Uwagi końcowe

 

a)     Wszystkie rozbieżności między stanem faktycznym, a projektowanym należy omówićz projektantem w trakcie realizacji,

b)     Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać wymagane polskim prawem atesty, certyfikaty i dopuszczenia,

c)     Wykonawca, lub podmiot przystępujący do wykonawstwa, powinien zapoznać się z dokumentacją i zaakceptować wszystkie dokumenty, wchodzące w jej skład,

d)     Z samego faktu uczestniczenia w przetargu wynika, iż Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania, zgodnie z zasadami dobrego wykonawstwa, kompletnej i nienagannie funkcjonującej instalacji. Wykonawca nie będzie mógł w późniejszym terminie ubiegać się o dodatkowe wynagrodzenie, motywując to złym zrozumieniem dokumentacji lub ewentualnym nie uwzględnieniem świadczenia w przedmiarze, ale przewidzianego w dokumentacji opisowej lub na planach, lub wynikającego z samej koncepcji. Wszelkie uwagi do dokumentacji wykonawca winien zgłosić projektantowi przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, a ewentualne zmiany na etapie realizacji uzgodnić wcześniej z projektantem. Nie upoważnia to jednak wprost wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia.

e)     Przed rozpoczęciem robót należy zapoznać się z całością dokumentacji projektowej włącznie z projektami branżowymi i innymi istotnymi dla realizacji dokumentami. Wykonawca ma obowiązek sprawdzić wszystkie wymiary w naturze.

f)       Należy sygnalizować jednostce projektowania wystąpienie kolizji i zagrożeń dla prawidłowej realizacji inwestycji przed przystąpieniem do robót.

g)     Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.

h)     Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu instalacji w zaprojektowanych systemach, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych.

i)       W razie potrzeby rozplombowania licznika energii elektrycznej należy zgłosić potrzebę ponownego zaplombowania licznika.

j)       Zamawiający podpisze umowę na wykonanie modernizację boiska wielofunkcyjnego z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

 

IV.             Termin i miejsce składania ofert

 

1.     Uczestnik postępowania składa ofertę w formie elektronicznej na platformie zakupowej GEOVITA S.A. w terminie do 14 września 2020 roku do godziny 12:00.

 

V.               Kryteria oceny ofert

 

1.     Cena stanowi 100% kryterium oceny ofert.

2.     W przypadku złożenia przez co najmniej dwóch uczestników postępowania ofert z jednakową ceną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia indywidualnych negocjacji celem wyłonienia zwycięskiej oferty.

 

VI.             Informacje dodatkowe

 

1.     Uczestnicy postępowania mogą (w zakresie pytań dotyczących treści niniejszego ogłoszenia) kontaktować się z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej lub pod wskazanym numerem telefonu.

2.     Osobami kontaktowymi po stronie Zamawiającego jest Pani Marta Szczepańska – Kierownik Administracyjny CSiK Geovita w Jadwisinie (jadwisin@geovita.pl; 735 962 230).

3.     Osoba kontaktowa po stronie Zamawiającego odpowie na wszelkie pytania uczestników postępowania lub osób zainteresowanych z zastrzeżeniem, iż zarówno przedmiot pytania jak i odpowiedź nie będą stanowiły czynu naruszającego rzetelność oraz obiektywność prowadzenia postępowania.

4.     Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Geovita S.A. z siedzibą w Jadwisinie (Administrator), ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail sekretariat@geovita.pl lub pisemnie na adres ul. Ogrodowa 31, 05 – 140 Jadwisin gm. Serock. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail iod@pgnig.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. Podane przez Panią/Pana dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia z Panią/Panem korespondencji i załatwienia sprawy, której ona dotyczy oraz w celu ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami; podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych 2016/679 – RODO), polegający na prowadzeniu korespondencji z interesantami i załatwieniu zgłaszanych przez nich spraw. Pani/Pana dane osobowe są przekazywane podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi związane z realizacją ww. celów, w tym przede wszystkim dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom świadczącym usługi niezbędne do obsługi Państwa sprawy. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres prowadzenia korespondencji i załatwienia sprawy, której ona dotyczy. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO. Przysługuje Pani/Panu także prawo sprzeciwu względem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. Dane zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie.

 

 

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie oświetlenia awaryjnego zgodnie z projektem Wykonanie oświetlenia awaryjnego zgodnie z projektem oraz opisem przedmiotu postępowania 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - - (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1540