Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-09-2020 11:10:00 |
Składania : | 10-02-2021 09:58:35 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Urzędu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów florystycznych oraz do decoupage na potrzeby prowadzenia zajęć realizowanych w ramach projektu Aktywni seniorzy w Gminie Grudziądz.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą materiałów florystycznych/materiałów do decoupage. Szczegółowy wykaz materiałów oraz ilości zawarte zostały w załączniku nr 1 – Wykaz materiałów do zajęć decoupage oraz w załączniku nr 2 – Wykaz materiałów do zajęć florystycznych.
Wykonawcy mogą składać oferty częściowe, z zastrzeżeniem iż wycenie podlegają wszystkie pozycje określone w załączniku nr 1 lub załączniku nr 2. Oferty niezawierające wyceny wszystkich pozycji w danym załączniku nie będą rozpatrywane.
2. Termin realizacji zamówienia: do 4 tyg. od podpisania umowy.
3. Okres gwarancji: -
4. Warunki płatności: przelew do 14 dni.
5. Inne istotne warunki zamówienia:
1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Stowarzyszenia „Ku Dobremu”, 86-302 Wielki Wełcz 13;
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez „ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego. W przypadku chęci zastosowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych zobowiązany jest on na etapie składania oferty wykazać te materiały i zestawić je w tzw. tabeli równoważności porównując z parametrami i wymaganiami określonymi w zapytaniu. Z tabeli równoważności musi jednoznacznie wynikać, że proponowane materiały mają takie same lub lepsze parametry. Brak tabeli równoważności będzie świadczył o tym, iż Wykonawca proponuje rozwiązania wskazane w załączniku.
3) W związku z obecną na terenie RP sytuacją epidemiczną i możliwymi brakami asortymentowymi Zamawiający dopuszcza możliwość:
a) przesunięcia terminu dostawy tej partii materiałów, która przez czasową niedostępność nie może zostać zrealizowana w terminie.
b) zmiany rodzaju lub ilości poszczególnych pozycji z załączonych wykazów, jeśli ich dostawa stanie się niemożliwa ze względu na braki magazynowe.
4) Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia niniejszego zapytania w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta przekroczy oszacowaną wartość zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-02-10 09:58 | Weronika Chałubowicz | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki zabezpieczone przez Zamawiającego w budżecie. |
Komunikaty