Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-08-2020 11:07:00 |
Składania : | 10-09-2020 13:30:00 |
Otwarcia : | 10-09-2020 14:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany części instalacji wodnej w pomieszczeniach gastronomicznych zlokalizowanych na I piętrze DDL w Polance przy ul. ks. St. Decowskiego 46 w Krośnie.
Zakres prac:
1. Demontaż istniejącej instalacji wody zimnej po trasie nowej instalacji.
2. Wykonanie przebić prze z ściany, wykonanie napraw uszkodzonych tynków i zaszpachlowanie przebić oraz uzupełnienie malowania ścian.
3. Wykonanie fragmentów nowej instalacji w zakresie opisanym na rysunku poglądowym (kolor niebieski), instalacja z rur stalowych ocynkowanych skręcanych lub na złaczki zaciskowe, średnica 20 – 15mm wraz z podłączeniem do urządzeń znajdujących się wyłącznie w zapleczu kuchennym pomieszczenia nr: 2.23 i 2.24 : - zlewu, umywalki, WC, poprzez zawory odcinające, po liczniku.
4. Wymiana istniejącego pojemnościowego elektrycznego podgrzewacza wody z włączeniem w instalację oraz podgrzewacza nadumywalkowego z baterią, wymiana umywalki i WC.
5. Opomiarowanie wody - wymiana istniejącego wodomierza DN 15mm oraz montaż nowego wodomierza, wraz z zaworami na potrzeby zaplecza i kuchni .
6. Wykonanie prób szczelności, uruchomienie instalacji.
Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym odpowiednie zabezpieczenie terenu prowadzonych prac oraz bezpieczne korzystanie z placówki prze jej pracowników i interesantów.
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 210
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty