Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-08-2020 13:03:00 |
Składania : | 04-09-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 04-09-2020 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPROSZENIE DO
ZŁOŻENIA OFERTY
Opracowanie
dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole
Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.”
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze,
ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Założenia projektowe:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej,
wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej przy Zespole
Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.
Teren na którym projektuje się budynek Sali
gimnastycznej leży w centralnej części wsi Kwaśniów Dolny, przy ul. Basztowej,
działka nr 192/10, 192/13, 196/7, 197/5 obręb Kwaśniów Dolny. Na działce
znajduje się obecnie budynek szkolny, wybudowany na początku XXI wieku.
Właścicielem działek jest Gmina Klucze. Działki zgodnie z planem
zagospodarowania miejscowego są położone w strefie U1.
Projektowany budynek ma pełnić rolę szkolnej sali
sportowej wraz z widownią. Zakłada się, że obiekt będzie także wykorzystywany
jako obiekt sportowy dla potrzeb mieszkańców Gminy. Projektowany obiekt musi
posiadać:
-
Główną salę
sportową zawierającą boisko do piłki koszykowej 30 m x 17 m oraz przewidzianą możliwość do prowadzenia zajęć
sportowych zgodnych z programem szkolnym zajęć gimnastycznych i
ogólnorozwojowych, różnorakich gier zespołowych np. futsalu, badmintona lub
tenisa, piłki ręcznej jako boisko treningowe.
-
Salę
pomocnicza służącą do zajęć rehabilitacyjnych, ruchowych lub siłowych,
-
Zaplecze
socjalne (w postaci dwóch zespołów szatni z natryskami i toaletami, oraz
magazynami na sprzęt sportowy) obsługujące główną salę sportową oraz zaplecze
socjalne dla mniejszych grup sportowych korzystających z Sali pomocniczej,
-
Widownię
(około 100 miejsc) wraz z szatnią dla obsługi widowni w czasie zawodów
sportowych,
-
WC dla kobiet
i mężczyzn ogólnodostępne,
-
Pomieszczenie
techniczne,
-
Projektowany
budynek musi posiadać łącznik z istniejącym budynkiem szkolnym,
- Przy
realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić pełne okablowanie wraz z
kanałami technologicznymi do wszystkich urządzeń niezbędnych na Sali głównej.
Ułożenie przepustów, rynienek w podłodze, które dadzą możliwość położenia
innych instalacji nie przewidzianych na etapie projektowania, oraz piłkochwyty zabezpieczające okna lub okna z
szybami bezpiecznymi.
-
Projekt
budynku uwzględni przystosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych
(winda łącząca poziomy sali z zapleczem).
2.
Opracowanie
dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy
Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” dla całości
zamierzenia zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane ze wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania
pozwolenia na budowę w zakresie:
1)
Projekt
budowlany.
Projekt
budowlany winien spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra
Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz.462 ze zm.) w zakresie
przedmiotu zamówienia. Projekt budowlany
wykonawca winien wykonać w ilości 5 egzemplarzy. Opracowanie należy również
dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem dwg
(część graficzna), doc.(część opisowa) oraz pdf (całość).
2)
Projekt
wykonawczy.
Projekt
wykonawczy wszystkich branż. Projekt
budowlany wykonawca winien wykonać w ilości 4 egzemplarzy. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w
wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem dwg (część graficzna),
doc.(część opisowa) oraz pdf (całość).
Kosztorys inwestorski winien spełniać
wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w
sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130,
poz.1389). Jako bazę wyliczeń do kosztorysu inwestorskiego należy wykorzystać
aktualne wskaźniki cenowe powszechnie stosowanych publikacji, np. Sekocenbud –
informacja o cenach materiałów budowlanych, robocizny i sprzętu; kosztorys inwestorski należy wykonać w 2 egz. Opracowanie należy
również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z
rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością
z programem do kosztorysowania Norma PRO.
4)
Przedmiary
robót.
Przedmiary
robót w zakresie, o którym mowa w § 6 i spełniających wymogi § 7, 8, 9 i 10
Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie
szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych tj. (Dz. U. z 2013r., poz. 1129); przedmiar robót należy wykonać w 2 egz. Opracowanie należy również
dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem .pdf
oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością z programem kosztorysowania Norma PRO.
5)
Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego
uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji
projektowej. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod
uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się
sytuacji, aby Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje
rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.
7)
Szczegółowe
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich
branż.
8)
Opracowanie
dokumentacji zakresem winno obejmować w
szczególności:
a) Opracowanie koncepcji projektowej sali gimnastycznej
wraz z zagospodarowaniem terenu w terminie do trzech tygodni od daty podpisania umowy w celu zatwierdzenia jej przez
Zamawiającego.
b) Opracowanie dokumentacji projektowej, która musi
zawierać wszystkie uzgodnienia, decyzje, oceny, opinie, badania i inne
dokumenty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z
wytycznymi w ocenie technicznej budynków:
-
mapa do celów
projektowych;
-
badania
geologiczne podłoża gruntowego;
-
projekt
zagospodarowania terenu dla całego obszaru objętego opracowaniem;
-
projekt
architektoniczny (uwzględniający kolorystykę elewacji);
-
projekt konstrukcyjny;
-
projekt
instalacji wodno – kanalizacyjnych;
-
projekt
instalacji elektrycznych, niskoprądowych (p.poż, alarmowa, telekomunikacyjna,
internetowa);
-
projekt
instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;
-
projekt
instalacji centralnego ogrzewania wraz z przeprojektowaniem istniejącej
kotłowni w budynku istniejącym i przystosowanie do obsługi dwóch budynków;
-
projekt
instalacji wentylacji mechanicznej;
-
projekt
nagłośnienia sali gimnastycznej;
-
projekt
instalacji z ogniw fotowoltaicznych na własne potrzeby budynku;
-
projekt
wykonawczy dla wszystkich branż;
-
wszystkie
instalacje połączone z istniejących instalacji w budynku szkoły;
-
kosztorysy
i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich
branż.
9)
Wykonawca dostarczy mapę do celów projektowych niezbędnej do
opracowania dokumentacji projektowej.
10)
Dokumentację projektową i kosztorysową należy sporządzić w zgodzie z ustawą Prawo
Zamówień Publicznych.
11)
W zakres i skład zamawianej
dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:
a) Projekt budowlany - 5 egz.
b) Projekt wykonawczy dla wszystkich branż – 4 egz.
c) Wersja elektroniczna projektów - 1 egz.
d) Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż - 2
egz.
e) Przedmiary robót - 2 egz.
f) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru
robót budowlanych dla wszystkich branż - 2 egz. Oraz zapisane w wersji
elektronicznej.
g) Wizualizacje przestrzenne obiektu.
h) Wersja elektroniczna kosztorysu inwestorskiego i
przedmiaru - 2 egz.
i)
Opracowania
graficzne projektu budowlanego w formie elektronicznej powinny być zapisane w
formie PDF i DWG.
j)
Części opisowe projektu mogą być
zapisane w formie doc. lub rtf i formie
PDF.
Kosztorysy i przedmiary robót powinny
być zapisane w formie PDF i formacie ath.
terminy wykonania zamówienia: 15.12.2020
r.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe Wykonawcy.
b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT z tytułu wykonanych robót.
d) Zapłata wynagrodzenia ryczałtowego nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jego treści.
e) Błędnie wystawiona faktura VAT, brak protokołu, spowoduje rozpoczęcie biegu ponownego 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych lub brakujących dokumentów.
f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
g)
Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu umowy
zwłaszcza w zakresie:
- Zgodności z niniejszą umową i złożoną ofertą.
3. Warunki:
Proponowane
warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
1. Kryteria oceny
ofert: Cena (brutto) - 100%,
2.
Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
3.
Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12
miesięcy,
4. O
udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
W okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał
(tj. zgodnie z przepisami prawa budowlanego) co najmniej jedną usługę, która
swoim zakresem obejmowała:
Wykonanie
projektu budowlanego polegającego na zaprojektowaniu budowy lub rozbudowy lub
przebudowy budynku wraz z wszystkimi instalacjami o powierzchni użytkowej co
najmniej 800 m2 lub o kubaturze co najmniej 5000 m3 .
Wykonawca
zobowiązany jest załączyć do oferty wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania
ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, daty wykonania, miejsca wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty,
5.
Uzyskanie stosownych pozwoleń i
uzgodnień wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na
budowę.
4. Istotne
postanowienia umowne:
1.
Z
chwilą przekazania Dokumentacji Projektowej, będącej przedmiotem
zamówienia Zamawiającemu, Projektant
przenosi na Zamawiającego - na zasadzie wyłączności - całość autorskich praw
majątkowych do Dokumentacji Projektowej, w szczególności na następujących
polach eksploatacji:
a) utrwalanie wszelkimi technikami, w tym poligraficznymi,
informatycznymi, fotograficznymi, cyfrowymi,
b) wytwarzanie egzemplarzy i zwielokrotnianie za
pomocą wszelkich dostępnych technik, w tym poligraficznych, elektronicznych, informatycznych, fotograficznych i
cyfrowych, niezależnie od liczby egzemplarzy,
c) wprowadzanie do pamięci komputera,
d) dystrybucja, wprowadzanie do obrotu, najem,
użyczenie,
e) publiczne odtworzenie, rozpowszechnianie w
programach telewizyjnych oraz utworach multimedialnych i audiowizualnych
(nadawanie, reemitowanie), rozpowszechnianie w serwisach telekomunikacyjnych i multimedialnych,
f) rozpowszechnianie w taki sposób, aby każdy
mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym poprzez sieć Internet oraz za pomocą
urządzeń mobilnego dostępu do Internetu lub w postaci utrwaleń na nośnikach
przeznaczonych do eksploatacji w komputerze oraz w innych sieciach
informatycznych,
g) publiczne wystawienie / wyświetlenie, jak
również publiczne rozpowszechnianie w każdy w inny sposób niż określono powyżej.
2) Projektant upoważnia Zamawiającego do
wykonywania lub zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do
Dokumentacji Projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, w tym również do dokonywania zmian i przeróbek, wykorzystania w części lub w
całości, w dowolnie wybranych fragmentach oraz łączenia z innymi dziełami – na
wszystkich w/wym. polach eksploatacji.
3) Przeniesienie praw, o których mowa powyżej
nie jest ograniczone czasowo, ilościowo ani terytorialnie a także w zakresie
celu, w jakim te prawa będą wykorzystywane na wszystkich w/wym. polach
eksploatacji bez prawa żądania przez Projektanta dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
4) Zamawiający może wykonywać prawa, o których
mowa w ust. 1 przy użyciu wszelkich istniejących lub powstałych w przyszłości
nośników i technologii, bez żadnych ograniczeń w tym zakresie.
5) Zamawiającemu przysługuje prawo
rozporządzania prawami nabytymi niniejszą umową bez zgody Wykonawcy.
6) Przeniesienie autorskich praw majątkowych
powoduje przejście na Zamawiającego własności egzemplarzy, na którym utrwalono
Dokumentację Projektową będącą przedmiotem zamówienia.
7) Projektant zobowiązuje się ponadto, że twórcy
Dokumentacji Projektowej nie będą wykonywać i podnosić roszczeń wobec Zmawiającego związanych z następującymi,
przysługującymi im autorskimi prawami osobistymi do Dokumentacji Projektowej
będącej przedmiotem zamówienia:
a) prawem do integralności – Zamawiający będzie
miał swobodę do dokonywania wszelkich zmian Dzieła,
b) prawem do nadzoru nad sposobem korzystania z
Dzieła – Zamawiający będzie miał swobodę w korzystaniu z Dzieła.
8) Przy Projektancie pozostaje prawo do
umieszczenia i prezentowania Dokumentacji Projektowej w swoim portfolio dla
celów promocji własnej.
Załączniki do
zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty - Załącznik nr 2,
- Wykaz usług – załącznik nr 3,
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 04.09.2020 r. do godziny 10:00 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na
adres: *Urząd Gminy Klucze ul.
Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub:
- platformę zakupową.
Oferta musi
zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy
wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
Opracowanie
dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole
Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.”
Nie otwierać
przed godziną 10:00 dnia 04.09.2020 r.
Uwaga: Zamawiający nie ponosi
odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania
opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym
punkcie.
W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty
(Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do
złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do
oferty należy załączyć:
- Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1
-
Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
-
Wykaz usług – załącznik nr 3,
-
Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-09-09 13:32 | Joanna Kujawa-Popowska |
Klucze,
dnia
08
września
2020
r. Znak sprawy ZP.270.38.2020 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) ustawy nie stosuje się. 1. W celu zamówienia Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto. Wartość szacunkowa zamówienia 48 780,49 złzł netto. 2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 27.08.2020 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: 1) „Projektowanie Konstrukcyjno-Budowlane mgr inż. Jacek Piekarz , ul. Kościuszki 15/24, 32-300 Olkusz 2) "ALMA PROJEKT" Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna mgr inż. arch. Maciej Kolesiński; ul. Wrzosowa 44, 41-260 Sławków 3) Pracownia Projektowa arch. Anna Ścigaj-Trepka, ul. Szkolna 3, 32-300 Olkusz 4) Sławomir Bąchor Pracownia Architektury, Bogucin Duży 19, 32-310 Klucze poprzez: zaproszenie do złożenia ofert poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zapytanie zamieszczona na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*) W terminie do dnia 04.09.2020 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto Uwagi 1. BPW ASYMETRIA NORBERT GOŚCINIEWICZ ul. pomorska 1243, 25-349 Kielce 123 000,00 zł Brak 2. Archidom Bernard Łopacz ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz 106 764,00 zł Brak 3. ABM Wycena Nieruchmości Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy Sp. c. Ul. Czarnieckiego 22 A, 44-100 Gliwice 141 450,00 zł Brak 4. M-K Projekt Dawid Mołdrzyk, ul. Mickiewicza 8, 77-430 Krajenka 71 955,00 zł Brak 5. PROJEKT- TECHNIKA SP.J. ul. Skibińskiego 13, 25-819 Kielce 83 640,00 zł Brak 6. „JUMAT” Biuro projektowe i organizacja inwestycji mgr inż. Marek Trębarczyk ul. Lipowa 12, 26-300 Opoczno 120 640,00 zł Brak 7. ANTA PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ SKRZYPCZYK ul. Dworcowa 39, 64-500 Szamotuły 97 293, 00 zł Brak 8. Sławomir Bąchor Pracownia Architektury Bogucin Duży 19, 32-310 Klucze 79 950,00 zł Brak 9. Matyja i Ritter - Architekt i Inżynier Budownictwa Spółka Partnerska ul. Al. Niepodległości 36, 61-714 Poznań 118,080,00 zł Brak 10. Spółdzielnia Pracy „Inwestprojekt Świętokrzyski” Ul. Targowa 18, 25-520 Kielce 116 850,00 zł Brak 11. AMAYA ARCHITEKCI ul. Johna Baildona 24C/10, 40-115 Katowice 87 700,00 zł Brak 12. PRO ARCH 2 SP. Z O.O. SP.K. ul. Sienkiewicza 24, 43-100 Tychy 110 700,00 zł Brak 13. PRACOWNIA PROJEKTOWA JOANNA OKRASKA ul. Łukowa 16/4, 93-410 Łódź 74 319,06 zł Brak 14. Marcin Marzec INSTALTECH ul. Nowohucka 92A/15, 30-728 Kraków 94 710,00 zł Brak 15. ATELIER ARCHITEKTURY RADOSŁAW ŻUBRYCKI ul. św. Jana 9A, 59-900 Zgorzelec 52 890,00 zł Brak 16. SSC ARCHITEKCI SP. Z O.O. ul. Gajowa 3, 32-082 Bolechowice 124 230,00 zł Brak 17. Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze „DEM” Anna Dziuba- Jaglińska ul. Wiktorów 50, 98-350 Biała 81 180,00 zł Brak 18. mgr inż. Arch. Dawid Cebo PRACOWNIA PROJEKTOWA ul. Sławkowska 225a, 32-332 Bukowno 97 170,00 zł Brak 19. Pracownia Konstrukcyjno-Architektoniczna „KONSTRUKTOR” Marcin Korłub ul. Bytnara Rudego 20A/1, 45-256 Opole 80 811,00 zł Brak 20. PRACOWNIA PROJEKTOWA „ PIK’ S.C. ANNA I MACIEJ PINDUROWIE ul. Szeroka 24, 44-240 Żory 68 621,70 zł Brak 3. Wybrano ofertę: ATELIER ARCHITEKTURY RADOSŁAW ŻUBRYCKI ul. św. Jana 9A, 59-900 Zgorzelec Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty : Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk Zatwierdzam Wójt Gminy Klucze Norbert Bień |
2020-09-04 12:45 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.38.2020 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” Do dnia 4.09.2020 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto Uwagi 1. BPW ASYMETRIA NORBERT GOŚCINIEWICZ ul. pomorska 1243, 25-349 Kielce 123 000,00 zł Brak 2. Archidom Bernard Łopacz ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz 106 764,00 zł Brak 3. ABM Wycena Nieruchmości Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy Sp. c. Ul. Czarnieckiego 22 A, 44-100 Gliwice 141 450,00 zł Brak 4. M-K Projekt Dawid Mołdrzyk, ul. Mickiewicza 8, 77-430 Krajenka 71 955,00 zł Brak 5. PROJEKT- TECHNIKA SP.J. ul. Skibińskiego 13, 25-819 Kielce 83 640,00 zł Brak 6. „JUMAT” Biuro projektowe i organizacja inwestycji mgr inż. Marek Trębarczyk ul. Lipowa 12, 26-300 Opoczno 120 640,00 zł Brak 7. ANTA PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ SKRZYPCZYK ul. Dworcowa 39, 64-500 Szamotuły 97 293, 00 zł Brak 8. Sławomir Bąchor Pracownia Architektury Bogucin Duży 19, 32-310 Klucze 79 950,00 zł Brak 9. Matyja i Ritter - Architekt i Inżynier Budownictwa Spółka Partnerska ul. Al. Niepodległości 36, 61-714 Poznań 118,080,00 zł Brak 10. Spółdzielnia Pracy „Inwestprojekt Świętokrzyski” Ul. Targowa 18, 25-520 Kielce 116 850,00 zł Brak 11. AMAYA ARCHITEKCI ul. Johna Baildona 24C/10, 40-115 Katowice 87 700,00 zł Brak 12. PRO ARCH 2 SP. Z O.O. SP.K. ul. Sienkiewicza 24, 43-100 Tychy 110 700,00 zł Brak 13. PRACOWNIA PROJEKTOWA JOANNA OKRASKA ul. Łukowa 16/4, 93-410 Łódź 74 319,06 zł Brak 14. Marcin Marzec INSTALTECH ul. Nowohucka 92A/15, 30-728 Kraków 94 710,00 zł Brak 15. ATELIER ARCHITEKTURY RADOSŁAW ŻUBRYCKI ul. św. Jana 9A, 59-900 Zgorzelec 52 890,00 zł Brak 16. SSC ARCHITEKCI SP. Z O.O. ul. Gajowa 3, 32-082 Bolechowice 124 230,00 zł Brak 17. Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze „DEM” Anna Dziuba- Jaglińska ul. Wiktorów 50, 98-350 Biała 81 180,00 zł Brak 18. mgr inż. Arch. Dawid Cebo PRACOWNIA PROJEKTOWA ul. Sławkowska 225a, 32-332 Bukowno 97 170,00 zł Brak 19. Pracownia Konstrukcyjno-Architektoniczna „KONSTRUKTOR” Marcin Korłub ul. Bytnara Rudego 20A/1, 45-256 Opole 80 811,00 zł Brak 20. PRACOWNIA PROJEKTOWA „ PIK’ S.C. ANNA I MACIEJ PINDUROWIE ul. Szeroka 24, 44-240 Żory 68 621,70 zł Brak |
2020-09-01 13:57 | Joanna Kujawa-Popowska |
W
związku
z
otrzymanym
w
dniu
01.09.2020r.
pytaniem
dotyczącym
zadania
pn.
Opracowanie
dokumentacji
na
zadanie
pod
nazwą:
„Budowa
sali
gimnastycznej
przy
Zespole
Szkolno
Przedszkolnym
w
Kwaśniowie
Dolnym.”
Zamawiający
udziela
następujących
wyjaśnień: Pytanie: 1. Czy zakres obejmuje wykonanie zjazdów? Odp. Należy zaprojektować połączenie z drogą wewnętrzną ul. Basztową. 2. Czy zakres obejmuje wykonanie parkingu? Jeśli tak, to na ile miejsc? Odp. Tak obejmuje zaprojektowanie parkingów, jednak ilość miejsc parkingowych zostanie określona na etapie projektowania w zależności od miejsca na działce oraz projektu zagospodarowania. 3. Czy woda deszczowa ma być odprowadzana powierzchniowo? Jeśli nie to prosimy o przedstawienie planowanego rozwiązania kanalizacji deszczowej. Jeśli wymagania wynikają z MPZP prosimy o zamieszczenie istotnych zapisów w tym zakresie dla przedmiotowej nieruchomości. Odp. Tak wody opadowe mają być odprowadzone powierzchniowo. Jednocześnie informuje, iż zgodnie z OPZ - Działki na których ma być zaprojektowana sala zgodnie z planem zagospodarowania miejscowego są położone w strefie U1. Plan zagospodarowania Gminy Klucze ( część graficzna i opisowa) jest ogólnodostępny pod adresem: http://www.klucze.e-mpzp.pl/ |
2020-08-28 12:30 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.
38
.2020
Klucze,
dnia
28
sierpnia
2020
r. Dotyczy postępowania o wartości poniżej 30 000 euro na zadanie pn: Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” W związku z otrzymanym w dniu 28.08.2020r. pytaniem dotyczącym zadania pn. Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” Zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie: proszę o informację, czy w przedmiotowym przetargu widownia ma być stała czy mobilna. Odpowiedź: Zamawiający w ramach opracowania dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” informuje, iż w ramach projektu zaprojektowane mają być widownie mobilne na ok 100 użytkowników. |
Komunikaty