Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.38.2020 Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 27-08-2020 13:03:00
Składania : 04-09-2020 10:00:00
Otwarcia : 04-09-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.”

o  wartości poniżej 30 000 euro 

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.    Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

II.   Opis przedmiotu zamówienia:  

1.    Założenia projektowe:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.

Teren na którym projektuje się budynek Sali gimnastycznej leży w centralnej części wsi Kwaśniów Dolny, przy ul. Basztowej, działka nr 192/10, 192/13, 196/7, 197/5 obręb Kwaśniów Dolny. Na działce znajduje się obecnie budynek szkolny, wybudowany na początku XXI wieku. Właścicielem działek jest Gmina Klucze. Działki zgodnie z planem zagospodarowania miejscowego są położone w strefie U1.

Projektowany budynek ma pełnić rolę szkolnej sali sportowej wraz z widownią. Zakłada się, że obiekt będzie także wykorzystywany jako obiekt sportowy dla potrzeb mieszkańców Gminy. Projektowany obiekt musi posiadać:

-     Główną salę sportową zawierającą boisko do piłki koszykowej 30 m x 17 m oraz  przewidzianą możliwość do prowadzenia zajęć sportowych zgodnych z programem szkolnym zajęć gimnastycznych i ogólnorozwojowych, różnorakich gier zespołowych np. futsalu, badmintona lub tenisa, piłki ręcznej jako boisko treningowe.

-     Salę pomocnicza służącą do zajęć rehabilitacyjnych, ruchowych lub siłowych,

-     Zaplecze socjalne (w postaci dwóch zespołów szatni z natryskami i toaletami, oraz magazynami na sprzęt sportowy) obsługujące główną salę sportową oraz zaplecze socjalne dla mniejszych grup sportowych korzystających z Sali pomocniczej,

-     Widownię (około 100 miejsc) wraz z szatnią dla obsługi widowni w czasie zawodów sportowych,

-     WC dla kobiet i mężczyzn ogólnodostępne,

-     Pomieszczenie techniczne,

-     Projektowany budynek musi posiadać łącznik z istniejącym budynkiem szkolnym,

-  Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić pełne okablowanie wraz z kanałami technologicznymi do wszystkich urządzeń niezbędnych na Sali głównej. Ułożenie przepustów, rynienek w podłodze, które dadzą możliwość położenia innych instalacji nie przewidzianych na etapie projektowania, oraz piłkochwyty zabezpieczające okna lub okna z szybami bezpiecznymi.

-     Projekt budynku uwzględni przystosowanie obiektu dla potrzeb osób niepełnosprawnych (winda łącząca poziomy sali z zapleczem).

 

2.    Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” dla całości zamierzenia zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane ze wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę w zakresie:

1)        Projekt budowlany.

       Projekt budowlany winien spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz.462 ze zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia. Projekt budowlany wykonawca winien wykonać w ilości 5 egzemplarzy. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem dwg (część graficzna), doc.(część opisowa) oraz pdf (całość).

2)        Projekt wykonawczy.

       Projekt wykonawczy wszystkich branż. Projekt budowlany wykonawca winien wykonać w ilości 4 egzemplarzy. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem dwg (część graficzna), doc.(część opisowa) oraz pdf (całość).

 3)        Kosztorysy inwestorskie.

     Kosztorys inwestorski winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz.1389). Jako bazę wyliczeń do kosztorysu inwestorskiego należy wykorzystać aktualne wskaźniki cenowe powszechnie stosowanych publikacji, np. Sekocenbud – informacja o cenach materiałów budowlanych, robocizny i sprzętu; kosztorys inwestorski należy wykonać w 2 egz. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością z programem do kosztorysowania Norma PRO.

4)        Przedmiary robót.

       Przedmiary robót w zakresie, o którym mowa w § 6 i spełniających wymogi § 7, 8, 9 i 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych tj. (Dz. U. z 2013r., poz. 1129); przedmiar robót należy wykonać w 2 egz. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej w plikach z rozszerzeniem .pdf oraz w plikach pozwalających na pracę z pełną funkcjonalnością z programem kosztorysowania Norma PRO.

 

5)        Zamawiający wymaga od Wykonawcy bieżącego uzgadniania i współpracy podczas opracowywania przedmiotowej dokumentacji projektowej. Zamawiający oczekuje równocześnie, że Wykonawca będzie brał pod uwagę sugestie Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się sytuacji, aby Wykonawca bezkrytycznie i bezpodstawnie narzucał swoje rozwiązania projektowe bez akceptacji Zamawiającego.

 6)        Wykonawca wraz z przekazaniem projektu, przeniesie na rzecz Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do wykonanych projektów, na wszystkich znanych polach eksploatacji, w szczególności w zakresie utrwalania i zwielokrotniania dzieła, w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których dzieło utrwalono w tym w wersji elektronicznej, w zakresie rozpowszechniania utworu m. in. poprzez wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

 

7)        Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż.

 

8)   Opracowanie dokumentacji zakresem winno obejmować w szczególności:

a)    Opracowanie koncepcji projektowej sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu w terminie do trzech tygodni od daty podpisania umowy w celu zatwierdzenia jej przez Zamawiającego.

b)   Opracowanie dokumentacji projektowej, która musi zawierać wszystkie uzgodnienia, decyzje, oceny, opinie, badania i inne dokumenty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wytycznymi w ocenie technicznej budynków:

-     mapa do celów projektowych;

-     badania geologiczne podłoża gruntowego;

-     projekt zagospodarowania terenu dla całego obszaru objętego opracowaniem;

-     projekt architektoniczny (uwzględniający kolorystykę elewacji);

-     projekt konstrukcyjny;

-     projekt instalacji wodno – kanalizacyjnych;

-     projekt instalacji elektrycznych, niskoprądowych (p.poż, alarmowa, telekomunikacyjna, internetowa);

-     projekt instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego;

-     projekt instalacji centralnego ogrzewania wraz z przeprojektowaniem istniejącej kotłowni w budynku istniejącym i przystosowanie do obsługi dwóch budynków;

-     projekt instalacji wentylacji mechanicznej;

-     projekt nagłośnienia sali gimnastycznej;

-     projekt instalacji z ogniw fotowoltaicznych na własne potrzeby budynku;

-     projekt wykonawczy dla wszystkich branż;

-     wszystkie instalacje połączone z istniejących instalacji w budynku szkoły;

-     kosztorysy i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż.

 

9)        Wykonawca dostarczy mapę do celów projektowych niezbędnej do opracowania dokumentacji projektowej.

 

10)    Dokumentację projektową i kosztorysową  należy sporządzić w zgodzie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

 

11)    W zakres i skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:

a)    Projekt budowlany - 5 egz.

b)    Projekt wykonawczy dla wszystkich branż – 4 egz.

c)    Wersja elektroniczna projektów - 1 egz.

d)   Kosztorysy inwestorskie dla wszystkich branż - 2 egz.

e)    Przedmiary robót - 2 egz.

f)     Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż - 2 egz. Oraz zapisane w wersji elektronicznej.

g)    Wizualizacje przestrzenne obiektu.

h)    Wersja elektroniczna kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru  - 2 egz.

i)      Opracowania graficzne projektu budowlanego w formie elektronicznej powinny być zapisane w formie PDF i DWG.

j)      Części opisowe projektu mogą być zapisane w formie doc. lub rtf  i formie PDF.

Kosztorysy i przedmiary robót powinny być zapisane w formie PDF i formacie ath.


terminy wykonania zamówienia: 15.12.2020 r.

warunki  płatności :

a)    Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe  Wykonawcy.

b)   Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c)    Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT z tytułu wykonanych robót.

d)   Zapłata wynagrodzenia ryczałtowego nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jego treści.

e)    Błędnie wystawiona faktura VAT, brak protokołu, spowoduje rozpoczęcie biegu ponownego 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych lub brakujących dokumentów.

f)    Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

g)   Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu umowy zwłaszcza w zakresie:

     - Zgodności z niniejszą umową i złożoną ofertą.

 

3.    Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

1.      Kryteria oceny ofert: Cena (brutto) - 100%,

2.      Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,

3.      Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy,

4.      O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:

W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert należycie wykonał (tj. zgodnie z przepisami prawa budowlanego) co najmniej jedną usługę, która swoim zakresem obejmowała:

Wykonanie projektu budowlanego polegającego na zaprojektowaniu budowy lub rozbudowy lub przebudowy budynku wraz z wszystkimi instalacjami o powierzchni użytkowej co najmniej 800 m2 lub o kubaturze co najmniej 5000 m3 .

Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi  te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi  zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty,

5.      Uzyskanie stosownych pozwoleń i uzgodnień wymaganych przez ustawę Prawo Budowlane,    niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

1.        Z chwilą przekazania Dokumentacji Projektowej, będącej przedmiotem zamówienia  Zamawiającemu, Projektant przenosi na Zamawiającego - na zasadzie wyłączności - całość autorskich praw majątkowych do Dokumentacji Projektowej, w szczególności na następujących polach eksploatacji:

a)  utrwalanie wszelkimi technikami, w tym poligraficznymi, informatycznymi, fotograficznymi, cyfrowymi,

b)  wytwarzanie egzemplarzy i zwielokrotnianie za pomocą wszelkich dostępnych technik, w tym poligraficznych, elektronicznych, informatycznych, fotograficznych i cyfrowych, niezależnie od liczby egzemplarzy,

c)  wprowadzanie do pamięci komputera,

d) dystrybucja, wprowadzanie do obrotu, najem, użyczenie,

e)  publiczne odtworzenie, rozpowszechnianie w programach telewizyjnych oraz utworach multimedialnych i audiowizualnych (nadawanie, reemitowanie), rozpowszechnianie w serwisach telekomunikacyjnych i multimedialnych,

f)  rozpowszechnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym poprzez sieć Internet oraz za pomocą urządzeń mobilnego dostępu do Internetu lub w postaci utrwaleń na nośnikach przeznaczonych do eksploatacji w komputerze oraz w innych sieciach informatycznych,

g)  publiczne wystawienie / wyświetlenie, jak również publiczne rozpowszechnianie w każdy w inny sposób niż określono powyżej.

2)   Projektant upoważnia Zamawiającego do wykonywania lub zezwalania na wykonywanie autorskich praw zależnych do Dokumentacji Projektowej, będącej przedmiotem zamówienia, w tym również do dokonywania zmian i przeróbek, wykorzystania w części lub w całości, w dowolnie wybranych fragmentach oraz łączenia z innymi dziełami – na wszystkich w/wym. polach eksploatacji.

3)   Przeniesienie praw, o których mowa powyżej nie jest ograniczone czasowo, ilościowo ani terytorialnie a także w zakresie celu, w jakim te prawa będą wykorzystywane na wszystkich w/wym. polach eksploatacji bez prawa żądania przez Projektanta dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.

4)   Zamawiający może wykonywać prawa, o których mowa w ust. 1 przy użyciu wszelkich istniejących lub powstałych w przyszłości nośników i technologii, bez żadnych ograniczeń w tym zakresie.

5)   Zamawiającemu przysługuje prawo rozporządzania prawami nabytymi niniejszą umową bez zgody Wykonawcy.

6)   Przeniesienie autorskich praw majątkowych powoduje przejście na Zamawiającego własności egzemplarzy, na którym utrwalono Dokumentację Projektową będącą przedmiotem zamówienia.

7)   Projektant zobowiązuje się ponadto, że twórcy Dokumentacji Projektowej nie będą wykonywać i podnosić roszczeń wobec Zmawiającego związanych z następującymi, przysługującymi im autorskimi prawami osobistymi do Dokumentacji Projektowej będącej przedmiotem zamówienia:

a)  prawem do integralności – Zamawiający będzie miał swobodę do dokonywania wszelkich zmian Dzieła,

b)  prawem do nadzoru nad sposobem korzystania z Dzieła – Zamawiający będzie miał swobodę w korzystaniu z Dzieła.

8)   Przy Projektancie pozostaje prawo do umieszczenia i prezentowania Dokumentacji Projektowej w swoim portfolio dla celów promocji własnej.

 

Załączniki do zapytania :

-    Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

-    Druk oferty - Załącznik nr 2,

-   Wykaz usług – załącznik nr 3,

 

III.      Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 04.09.2020 r. do godziny 10:00 w formie:

-  pisemnej (osobiście, listownie) na adres: *Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

Lub:

- platformę zakupową.

Oferta  musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:

 

Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.”

Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 04.09.2020 r.

 

Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

 

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

 

IV.   Do oferty należy załączyć:

- Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1

- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

            -  Wykaz usług – załącznik nr 3,

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej.


W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 Wykaz usług.doc doc 36 2020-08-27 13:03:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 41 2020-08-27 13:03:00 Kryterium
Załącznik nr 2 druk oferty.doc doc 38 2020-08-27 13:03:00 Kryterium
zestawienie ofert 38.doc doc 64 2020-09-04 12:45:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-09-09 13:32 Joanna Kujawa-Popowska Klucze, dnia 08 września 2020 r.

Znak sprawy ZP.270.38.2020

Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro
zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
ustawy nie stosuje się.

1. W celu zamówienia
Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.”
które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto.
Wartość szacunkowa zamówienia 48 780,49 złzł netto.

2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 27.08.2020 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:

1) „Projektowanie Konstrukcyjno-Budowlane mgr inż. Jacek Piekarz , ul. Kościuszki 15/24, 32-300 Olkusz
2) "ALMA PROJEKT" Pracownia Architektoniczno-Urbanistyczna mgr inż. arch. Maciej Kolesiński; ul. Wrzosowa 44, 41-260 Sławków
3) Pracownia Projektowa arch. Anna Ścigaj-Trepka, ul. Szkolna 3, 32-300 Olkusz
4) Sławomir Bąchor Pracownia Architektury, Bogucin Duży 19, 32-310 Klucze

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert poprzez platformę zakupową, procedura otwarta, zapytanie zamieszczona na BIP Zamawiającego, które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji (*)
W terminie do dnia 04.09.2020 r. do godziny 10:00 przedstawiono poniższe oferty:

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto Uwagi
1. BPW ASYMETRIA NORBERT GOŚCINIEWICZ
ul. pomorska 1243, 25-349 Kielce 123 000,00 zł Brak
2. Archidom Bernard Łopacz
ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz 106 764,00 zł Brak
3. ABM Wycena Nieruchmości Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy Sp. c.
Ul. Czarnieckiego 22 A, 44-100 Gliwice 141 450,00 zł Brak
4. M-K Projekt Dawid Mołdrzyk,
ul. Mickiewicza 8, 77-430 Krajenka 71 955,00 zł Brak
5. PROJEKT- TECHNIKA SP.J.
ul. Skibińskiego 13, 25-819 Kielce 83 640,00 zł Brak
6. „JUMAT” Biuro projektowe i organizacja inwestycji mgr inż. Marek Trębarczyk
ul. Lipowa 12, 26-300 Opoczno 120 640,00 zł Brak
7. ANTA PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ SKRZYPCZYK
ul. Dworcowa 39, 64-500 Szamotuły 97 293, 00 zł Brak
8. Sławomir Bąchor Pracownia Architektury
Bogucin Duży 19, 32-310 Klucze 79 950,00 zł Brak
9. Matyja i Ritter - Architekt i Inżynier Budownictwa Spółka Partnerska
ul. Al. Niepodległości 36, 61-714 Poznań 118,080,00 zł Brak
10. Spółdzielnia Pracy „Inwestprojekt Świętokrzyski”
Ul. Targowa 18, 25-520 Kielce
116 850,00 zł Brak
11. AMAYA ARCHITEKCI
ul. Johna Baildona 24C/10, 40-115 Katowice 87 700,00 zł Brak
12. PRO ARCH 2 SP. Z O.O. SP.K.
ul. Sienkiewicza 24, 43-100 Tychy 110 700,00 zł Brak
13. PRACOWNIA PROJEKTOWA JOANNA OKRASKA
ul. Łukowa 16/4, 93-410 Łódź
74 319,06 zł Brak
14. Marcin Marzec INSTALTECH
ul. Nowohucka 92A/15, 30-728 Kraków 94 710,00 zł Brak
15. ATELIER ARCHITEKTURY RADOSŁAW ŻUBRYCKI
ul. św. Jana 9A, 59-900 Zgorzelec 52 890,00 zł Brak
16. SSC ARCHITEKCI SP. Z O.O.
ul. Gajowa 3, 32-082 Bolechowice 124 230,00 zł Brak
17. Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze „DEM”
Anna Dziuba- Jaglińska
ul. Wiktorów 50, 98-350 Biała 81 180,00 zł Brak
18. mgr inż. Arch. Dawid Cebo PRACOWNIA PROJEKTOWA
ul. Sławkowska 225a, 32-332 Bukowno 97 170,00 zł Brak
19. Pracownia Konstrukcyjno-Architektoniczna „KONSTRUKTOR” Marcin Korłub
ul. Bytnara Rudego 20A/1, 45-256 Opole 80 811,00 zł Brak
20. PRACOWNIA PROJEKTOWA „ PIK’ S.C. ANNA I MACIEJ PINDUROWIE
ul. Szeroka 24, 44-240 Żory 68 621,70 zł Brak

3. Wybrano ofertę:

ATELIER ARCHITEKTURY RADOSŁAW ŻUBRYCKI
ul. św. Jana 9A, 59-900 Zgorzelec
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :
Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy, mieści się w kwocie jaką zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia.

Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa-Popowska


Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk



Zatwierdzam
Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień
2020-09-04 12:45 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.38.2020

Zestawienie ofert dla zadania p.n.:

Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.”

Do dnia 4.09.2020 r. do godziny 10:00 wpłynęły oferty:

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto Uwagi
1. BPW ASYMETRIA NORBERT GOŚCINIEWICZ
ul. pomorska 1243, 25-349 Kielce 123 000,00 zł Brak
2. Archidom Bernard Łopacz
ul. Środkowa 5, 47-400 Racibórz 106 764,00 zł Brak
3. ABM Wycena Nieruchmości Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy Sp. c.
Ul. Czarnieckiego 22 A, 44-100 Gliwice 141 450,00 zł Brak
4. M-K Projekt Dawid Mołdrzyk,
ul. Mickiewicza 8, 77-430 Krajenka 71 955,00 zł Brak
5. PROJEKT- TECHNIKA SP.J.
ul. Skibińskiego 13, 25-819 Kielce 83 640,00 zł Brak
6. „JUMAT” Biuro projektowe i organizacja inwestycji mgr inż. Marek Trębarczyk
ul. Lipowa 12, 26-300 Opoczno 120 640,00 zł Brak
7. ANTA PRACOWNIA PROJEKTOWA DARIUSZ SKRZYPCZYK
ul. Dworcowa 39, 64-500 Szamotuły 97 293, 00 zł Brak
8. Sławomir Bąchor Pracownia Architektury
Bogucin Duży 19, 32-310 Klucze 79 950,00 zł Brak
9. Matyja i Ritter - Architekt i Inżynier Budownictwa Spółka Partnerska
ul. Al. Niepodległości 36, 61-714 Poznań 118,080,00 zł Brak
10. Spółdzielnia Pracy „Inwestprojekt Świętokrzyski”
Ul. Targowa 18, 25-520 Kielce
116 850,00 zł Brak
11. AMAYA ARCHITEKCI
ul. Johna Baildona 24C/10, 40-115 Katowice 87 700,00 zł Brak
12. PRO ARCH 2 SP. Z O.O. SP.K.
ul. Sienkiewicza 24, 43-100 Tychy 110 700,00 zł Brak
13. PRACOWNIA PROJEKTOWA JOANNA OKRASKA
ul. Łukowa 16/4, 93-410 Łódź
74 319,06 zł Brak
14. Marcin Marzec INSTALTECH
ul. Nowohucka 92A/15, 30-728 Kraków 94 710,00 zł Brak
15. ATELIER ARCHITEKTURY RADOSŁAW ŻUBRYCKI
ul. św. Jana 9A, 59-900 Zgorzelec 52 890,00 zł Brak
16. SSC ARCHITEKCI SP. Z O.O.
ul. Gajowa 3, 32-082 Bolechowice 124 230,00 zł Brak
17. Przedsiębiorstwo Projektowo - Wykonawcze „DEM”
Anna Dziuba- Jaglińska
ul. Wiktorów 50, 98-350 Biała 81 180,00 zł Brak
18. mgr inż. Arch. Dawid Cebo PRACOWNIA PROJEKTOWA
ul. Sławkowska 225a, 32-332 Bukowno 97 170,00 zł Brak
19. Pracownia Konstrukcyjno-Architektoniczna „KONSTRUKTOR” Marcin Korłub
ul. Bytnara Rudego 20A/1, 45-256 Opole 80 811,00 zł Brak
20. PRACOWNIA PROJEKTOWA „ PIK’ S.C. ANNA I MACIEJ PINDUROWIE
ul. Szeroka 24, 44-240 Żory 68 621,70 zł Brak



zestawienie ofert 38 [...].doc

2020-09-01 13:57 Joanna Kujawa-Popowska W związku z otrzymanym w dniu 01.09.2020r. pytaniem dotyczącym zadania pn. Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie:

1. Czy zakres obejmuje wykonanie zjazdów?

Odp.
Należy zaprojektować połączenie z drogą wewnętrzną ul. Basztową.

2. Czy zakres obejmuje wykonanie parkingu? Jeśli tak, to na ile miejsc?

Odp. Tak obejmuje zaprojektowanie parkingów, jednak ilość miejsc parkingowych zostanie określona na etapie projektowania w zależności od miejsca na działce oraz projektu zagospodarowania.

3. Czy woda deszczowa ma być odprowadzana powierzchniowo?
Jeśli nie to prosimy o przedstawienie planowanego rozwiązania kanalizacji deszczowej. Jeśli wymagania wynikają z MPZP prosimy o zamieszczenie istotnych zapisów w tym zakresie dla przedmiotowej nieruchomości.

Odp.
Tak wody opadowe mają być odprowadzone powierzchniowo.

Jednocześnie informuje, iż zgodnie z OPZ - Działki na których ma być zaprojektowana sala zgodnie z planem zagospodarowania miejscowego są położone w strefie U1.
Plan zagospodarowania Gminy Klucze ( część graficzna i opisowa) jest ogólnodostępny pod adresem:

http://www.klucze.e-mpzp.pl/
2020-08-28 12:30 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270. 38 .2020 Klucze, dnia 28 sierpnia 2020 r.




Dotyczy postępowania o wartości poniżej 30 000 euro na zadanie pn:
Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.”

W związku z otrzymanym w dniu 28.08.2020r. pytaniem dotyczącym zadania pn. Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie:
proszę o informację, czy w przedmiotowym przetargu widownia ma być stała czy mobilna.



Odpowiedź:
Zamawiający w ramach opracowania dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” informuje, iż w ramach projektu zaprojektowane mają być widownie mobilne na ok 100 użytkowników.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” Opracowanie dokumentacji na zadanie pod nazwą: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkolno Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym.” 1 usługa Urząd Gminy Klucze
Partyzantów 1
32-310, Klucze
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Załącznik nr 2 druk [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 15.12.2020 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Gwarancja - Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 12 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wykaz usług - Proszę o załączenie uzupełnionego skanu/ kopii załącznika nr 3 - Wykaz usług. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 Wykaz [...].doc

(0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
7 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1167