Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana płyt sterujących i wyświetlaczy LCD w zasilaczach UPS typ UPS EDV-AMP-MIN ST20

Jerzy Krupa
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu Oddział: Łączności i Informatyki
Termin:
Zamieszczenia : 27-08-2020 12:35:00
Składania : 03-09-2020 10:00:00
Otwarcia : 03-09-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wymiana 3 szt. płyt sterujących i 5 szt. wyświetlaczy LCD  w zasilaczach UPS typ  UPS EDV-AMP-MIN ST20

1. Warunki realizacji i płatności:  

  • płyty sterujące i wyświetlacze LCD muszą być produktami nowymi, nieużywanymi, stosowanymi  do instalacji w zasilaczach UPS typ UPS EDV-AMP-MIN ST20
  • Wykonawca realizujący wymianę w/w podzespołów  musi dysponować autoryzowanym oprogramowaniem producenta, które umożliwi mu dostęp do sterownika zasilacza UPS w celu  skasowania  alarmów i komunikatów wyświetlanych na panelu zasilacza.
  • personel Wykonawcy realizujący wymianę w zasilaczach UPS musi posiadać  uprawnienia dopuszczające do pracy pod napięciem w sieciach do 1 kV 
  • płyty sterujące należy wymienić w zasilaczach zainstalowanych w:
  1.  KPP w Kędzierzynie-Koźlu  - 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Wojska Polskiego 18
  2.  KPP w Namysłowie - 46-100 Namysłów, ul. Piłsudskiego 4
  3.  KPP w Oleśnie - 46-300 Olesno, ul. Klonowa 1A
  • Wyświetlacze LCD należy wymienić w zasilaczach zainstalowanych w:
  1. KPP w Brzegu - 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 10
  2. KPP w Nysie - 48-300 Nysa, ul. Armii Krajowej 11
  3. KPP w Strzelcach Opolskich - 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Piłsudskiego 3
  4. KPP w Krapkowicach - 47-300 Krapkowice, ul. Sądowa 25
  5. KPP w Kędzierzynie-Koźlu  - 47-220 Kędzierzyn-Koźle, ul. Wojska Polskiego 18
        • w cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wymianą w tym koszty dojazdu do wymienionych jednostek. 
        • termin płatności: do 30 dni liczonych od dnia odbioru prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie  sporządzonych raportów serwisowych z przeprowadzonych napraw, zatwierdzonych przez Zamawiającego.
        • przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca uzgodni ze Zlecającym harmonogram wykonania wymiany w/w podzespołów.
        • Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na instalowane płyty i wyświetlacze LCD.
        • w ramach gwarancji Wykonawca dokona naprawy zainstalowanych:
        1.  płyt sterujących maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych
        2.  wyświetlaczy LCD maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych

        2. Termin realizacji zamówienia:  

        • do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia.

        3. Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:  

        • jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia, 
        • realizacja zadania nie naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich, 
        • Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia zakończenia przyjmowania ofert. 

        Zamawiający informuje, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się złożeniem zamówienia.

        Załączniki do postępowania

        Postępowanie nie posiada załączników

        Komunikaty

        Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

        Przedmiot zamówienia

        Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
        / Jm
        Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
        Plik
        1 Wymiana płyty sterującej - 3 szt. - (0)
        2 Wymiana wyświetlacza LCD - 5 szt. - (0)
        Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

        Kryteria i warunki formalne

        Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
        1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
        0,00 PLN brutto
        (0)
        2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
        3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
        4 Wykonawca musi dysponować autoryzowanym oprogramowaniem producenta urządzenia - Proszę potwierdzić wpisując "Posiada" (0)
        5 Gwarancja 12 miesięcy - Proszę potwierdzić wpisując "Gwarancja 12 Miesięcy" (0)
        (0)
        Odblokuj formularz

        Liczba odsłon strony: 356