Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-08-2020 11:13:00 |
Składania : | 03-09-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 03-09-2020 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Klucze, dnia 26 sierpnia 2020 r.
Znak sprawy : ZP.270.37.2020
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Modernizacja
strażnicy w budynku wielofunkcyjnym w Krzywopłotach.
o
wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów
1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu
zamówienia:
Modernizacja strażnicy w budynku wielofunkcyjnym w Krzywopłotach.
Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1. Docieplenie stropu i wykonanie posadzki:
a) Izolacje poziome z płyt styropianowych,
b) Izolacje podposadzkowe przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii,
c) Posadzki cementowe zbrojone siatką stalową.
2. Modernizacja pomieszczeń
socjalnych i magazynowych:
a) Roboty ziemne,
b) Podkłady betonowe,
c) Izolacje poziome z płyt styropianowych,
d) Izolacje podposadzkowe przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii,
e) Posadzki cementowe zbrojone siatką stalową,
f) Instalacje wodociągowe i kanalizacyjne,
g) Tynki,
h) Okładziny ścian z płytek,
i) Posadzki z płytek ceramicznych,
j) Malowanie pomieszczeń,
k) Wymiana stolarki okiennej.
Szczegółowy zakres robót
określają przedmiary robót, kosztorysy nakładcze. Roboty budowlane należy
wykonać zgodnie z załączonymi przedmiarami, kosztorysami nakładczymi z
zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w
przedmiarach, kosztorysach nakładczych.
terminy wykonania zamówienia: 10.12.2020r.
gwarancja:
minimum 3 lata
warunki płatności :
a) Za wykonaną usługę ustala się wynagrodzenie
kosztorysowe.
b)
Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego
bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury
lub rachunku.
c) Bezusterkowe protokoły
odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły
wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy,
jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez
Wykonawcę faktur lub rachunku częściowego i faktury lub rachunku końcowego z
tytułu wykonanej usługi.
d) Za
usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej
zgody Zamawiającego, Wykonawca
nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do
14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje
ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego
terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się
dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
g) Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość
przedmiotu umowy zwłaszcza w zakresie:
- Zgodności z niniejszą umową i złożoną
ofertą.
3. Warunki:
Proponowane
warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
- Kryteria oceny
ofert: 100 % cena,
- Forma
wynagrodzenia – kosztorysowe,
- Wykonawca
udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 3 lata,
- Wykonawca
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na
dzień zawarcia umowy. W przypadku jej
wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy
wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć
tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula
informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty - Załącznik nr 2,
- Przedmiar
i kosztorys nakładczy – Załącznik nr 3,
III. Forma
złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 03.09.2020r.
do godziny 10:00 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul.
Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub:
-
platformę zakupową.
Oferta
musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i
nr telefonu z dopiskiem:
Modernizacja strażnicy w budynku wielofunkcyjnym w
Krzywopłotach.
Nie otwierać przed godziną 10:00 dnia 03.09.2020 r.
Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za
zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku
którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
W
przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp.)
lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data
i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Do oferty należy załączyć:
- Klauzula informacyjna RODO ( załącznik nr 1),
- Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
- Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
- Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z
oryginałem,
- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności
gospodarczej.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32 642 85 08
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty