Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pisemny przetarg nieograniczony na najem 3 powierzchni każda o pow. 1 m2 z przeznaczeniem pod automaty vendingowe

Termin:
Zamieszczenia : 24-08-2020 12:25:00
Składania : 31-08-2020 10:00:00
Otwarcia : 31-08-2020 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


OGŁOSZENIE


Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi


ogłasza


pisemny przetarg nieograniczony

na najem 3 powierzchni każda o pow. 1 m2 w budynku A Szpitala w Katowicach przy

ul. Głowackiego 10

z przeznaczeniem na zainstalowanie automatów vendingowych do dystrybucji napojów zimnych, gorących oraz przekąsek na okres 4 lat .


I. Dane ogólne


  1. Przedmiot najmu obejmuje powierzchnie o pow. 1m2 w budynku A Szpitala przy

ul. Głowackiego 10. Do wynajęcia zostały wskazane 3 powierzchnie każda po 1 m2. Powierzchnie przewidziane do najmu usytuowane są w budynku A na parterze: powierzchnia A w bezpośrednim sąsiedztwie Izby Przyjęć i Diagnostyki Obrazowej oraz w bezpośrednim sąsiedztwie : powierzchnia B oddziału wewnętrznego oraz powierzchnia C oddziału chirurgii Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi z wejściem od ulicy Głowackiego 10.


2. Powierzchnia będąca przedmiotem przetargu przeznaczona jest na zainstalowanie automatów vendingowych do dystrybucji napojów zimnych, gorących oraz przekąsek na okres 4 lat .


3. Cena wywoławcza opłaty miesięcznej z tytułu najmu 1m2 wynosi:

netto 350 zł/m2 + podatek 23% VAT


4. Stawka czynszu obejmuje koszty związane z zużyciem mediów, niezbędnych do użytkowania automatów.


5. Oferent może złożyć ofertę odrębnie na każdą z powierzchni A,B lub C . W sytuacji gdyby oferent był zainteresowany więcej niż 1 powierzchnią dopuszcza się złożenie jednej oferty na więcej niż 1 powierzchnię np. A i B lub A i C lub A,B,C itp.


6. Jedynym kryterium będzie cena ofertowa.


7. Umowa najmu zawarta zostanie z oferentem wyłonionym w drodze przetargu, na okres 4 lat ( wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do Ogłoszenia).


8. Warunkiem zawarcia umowy jest nie zaleganie oferenta wobec Wynajmującego z opłatami związanymi z najmem.


9. Przedmiot najmu można oglądać w dni robocze w godz. 10.00-14.00. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 032 782 7361. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest

p. Alicja Kluba.


II. Warunki przetargu


1. Przystępujący do przetargu winien złożyć ofertę i – pod rygorem niedopuszczenia do przetargu -

wnieść wadium w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych), najpóźniej do dnia 31.08.2020 na konto 67 1130 1091 0003 9030 5620 0005 z dopiskiem ,,Nazwa Oferenta - wadium do przetargu na na najem powierzchni A, B,C /wskazać właściwą powierzchnię / w budynku A Szpitala w Katowicach przy ul. Głowackiego 10 ”.

UWAGA! Jeżeli oferent składa ofertę na więcej niż 1 powierzchnię - wadium ulega zwiększeniu i tak: jeżeli oferta obejmuje dwie powierzchnie to należy wnieść wadium w wysokości 1.000 zł /słownie: jeden tysiąc złotych/, jeżeli oferta obejmuje trzy powierzchnie to należy wnieść wadium w wysokości 1.500 zł /słownie: jeden tysiąc pięćset złotych/.


2. Datą dokonania wpłaty wadium jest data uznania rachunku bankowego Szpitala.


3. Wadium winno być wnoszone w pieniądzu. W razie uchylania się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy, wadium ulega przepadkowi na rzecz wynajmującego .


4. Oferent związany będzie ofertą począwszy od daty otwarcia ofert przez 30 dni.


5. Oferent, który wygra przetarg zobowiązany będzie podpisać umowę najmu w ciągu 7 dni od daty odebrania pisemnego zawiadomienia o rozstrzygnięciu przetargu.


6. SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi zastrzega sobie prawo odwołania przetargu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.


7. Szczegółowe Warunki Przetargu określa Załącznik nr 1 do Ogłoszenia


III. Miejsce i termin składania ofert oraz opis koperty:


  1. Oferty należy złożyć w SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi ul.

Głowackiego 10, Katowice, w Kancelarii Szpitala /budynek C IV piętro / do dnia 31.08.2020

do godz. 10 00 w zamkniętej kopercie z napisem:

Oferta przetargowa na najem powierzchni A, B,C /wskazać właściwą powierzchnię / w budynku A Szpitala w Katowicach przy ul. Głowackiego 10 z przeznaczeniem na zainstalowanie automatów do dystrybucji napojów zimnych, gorących oraz przekąsek na okres 4 lat .

Nie otwierać przed 31.08.2020 godz. 10 30


IV. Otwarcie ofert


Otwarcie ofert przetargowych odbędzie się w dniu 31.08.2020 o godz. 10 30 w SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi w budynku D piętro I Dział Zarządzania Majątkiem.


V. Załączniki do Ogłoszenia:


- Załącznik nr 1 do Ogłoszenia - Szczegółowy regulamin

- Załącznik nr 2 do Ogłoszenia - Formularz Oferty

- Załącznik nr 3 do Ogłoszenia - Wzór umowy







Załącznik nr 1 do Ogłoszenia


SZCZEGÓŁOWY REGULAMIN


pisemnego przetargu nieograniczonego na na najem 3 powierzchni każda o pow. 1 m2 w budynku A Szpitala w Katowicach przy ul. Głowackiego 10 z przeznaczeniem na zainstalowanie automatów vendingowych do dystrybucji napojów zimnych, gorących oraz przekąsek na okres 4 lat .


1. Przedmiot najmu obejmuje powierzchnie o pow. 1m2 w budynku A Szpitala przy

ul. Głowackiego 10. Do wynajęcia zostały wskazane 3 powierzchnie każda po 1 m2. Powierzchnie przewidziane do najmu usytuowane są w budynku A na parterze: powierzchnia A w bezpośrednim sąsiedztwie Izby Przyjęć i Diagnostyki Obrazowej oraz w bezpośrednim sąsiedztwie : powierzchnia B oddziału wewnętrznego oraz powierzchnia C oddziału chirurgii Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi z wejściem od ulicy Głowackiego 10.



2. Najemca zobowiązany będzie do przeprowadzenia na własny koszt, niezbędnych prac przygotowawczych oraz instalacji własnych urządzeń (automatów vendingowych : na zimne napoje, gorące napoje, przekąski). Nakłady poniesione przez najemcę na prace przygotowawcze i instalację nie będą podlegały rozliczeniu z Wynajmującym po zakończeniu stosunku najmu.


3. Ze względu na lokalizację wynajmowanych powierzchni Wynajmujący wskazuje, że dopuszcza wyłącznie prowadzenie działalności w zakresie sprzedaży zimnych i gorących napojów oraz przekąsek poprzez automaty vendingowe.

4. Warunkiem zawarcia umowy jest nie zaleganie oferenta wobec Wynajmującego z opłatami związanymi z najmem. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niezaleganiu oferenta wobec Wynajmującego z opłatami związanymi z najmem.


5. W przetargu mogą wziąć udział osoby fizyczne, prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej.


6. Cena wywoławcza opłaty miesięcznej z tytułu najmu 1m2 wynosi:

- netto 350 zł/m2 + podatek 23% VAT


7. Stawka wywoławcza netto opłaty z tytułu najmu 1m2 za miesiąc, obejmuje koszty: media związane z korzystaniem z automatu.


8. Oferta powinna zawierać, zgodnie z załączonym drukiem:

- nazwę i adres oferenta,

- wskazanie powierzchni A,B,C , której wynajęciem zainteresowany jest oferent

-proponowaną miesięczną stawkę czynszu,

-podpis oferenta lub osoby upoważnionej do występowania w jego imieniu,

-datę sporządzenia oferty,

-udokumentowany status prawny oferenta (wydruk z CI KRS/CEiDG)

-wskazanie przedmiotu działalności, jaki zamierza prowadzić Oferent na wydzierżawionej powierzchni,

- oświadczenie o niezaleganiu wobec Wynajmującego z opłatami związanymi z najmem.


9. Jeżeli na etapie badania ofert okaże się, że oferta nie zawiera wymaganych dokumentów, Szpital może wezwać oferenta do uzupełnienia brakujących dokumentów. Ofertę należy uzupełnić w terminie 7 dni od otrzymania wezwania. Jeżeli oferent nie uzupełni oferty w wyznaczonym terminie będzie to skutkować odrzuceniem oferty.


10. Brak w ofercie informacji określonych w pkt. 8 będzie skutkował odrzuceniem oferty, bez wzywania do jej uzupełnienia.


11. Oferent może złożyć ofertę odrębnie na każdą z powierzchni A, B lub C . W sytuacji gdyby oferent był zainteresowany więcej niż 1 powierzchnią dopuszcza się złożenie jednej oferty na więcej niż 1 powierzchnię np. A i B lub A i C lub A,B,C itp.


12. Wadium w wysokości 500 ,00 zł należy wpłacić na rachunek bankowy SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi prowadzony przez bank BGK o nr 67 1130 1091 0003 9030 5620 0005 w taki sposób, aby wpłata znalazła się na rachunku nie później, niż dnia 31.08.2020 roku do godz.10.00 .

Wpłata powinna być dokonana także w taki sposób, aby na dowodzie wpłaty znalazło się określenie uczestnika przetargu w postaci imienia i nazwiska wraz z numerem dowodu osobistego w przypadku osób fizycznych albo pełnej nazwy w przypadku innych osób z dopiskiem: Nazwa Oferenta - wadium do przetargu na na najem powierzchni A, B, C /wskazać właściwą powierzchnię / w budynku A Szpitala w Katowicach przy ul. Głowackiego 10 „

UWAGA! Jeżeli oferent składa ofertę na więcej niż 1 powierzchnię -wadium ulega zwiększeniu i tak: jeżeli oferta obejmuje dwie powierzchnie to należy wnieść wadium w wysokości 1.000 zł /słownie: jeden tysiąc złotych/, jeżeli oferta obejmuje trzy powierzchnie to należy wnieść wadium w wysokości 1.500 zł /słownie: jeden tysiąc pięćset złotych/.



13. Wadium zalicza się na poczet kaucji.


14. Oferentom, których oferta nie została wybrana, wadium jest zwracane na rachunek bankowy wskazany w treści formularza oferty w terminie 7 dni od zawarcia umowy z wybranym oferentem.

W tym samym terminie wadia zostaną zwrócone oferentom, jeśli przetarg zostanie zamknięty bez wyboru oferty lub odwołany.


15. Wadia będą zwracane bez odsetek i waloryzacji.


16.Wadium ulega przepadkowi na rzecz Wynajmującemu, gdy żaden z uczestników przetargu nie zaoferuje ceny nabycia przewyższającej cenę wywoławczą, jak również jeżeli dany oferent ustalony jako najemca nie zawrze umowy najmu w terminie do 7 dni od ogłoszenia wyników przetargu.


17. Oferty należy złożyć w SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi ul.

Głowackiego 10, Katowice, w Kancelarii Szpitala /budynek C IV piętro / do dnia 31.08.2020 do godz. 10 00 w zamkniętej kopercie z napisem: ”Oferta przetargowa na najem powierzchni A, B,C /wskazać właściwą powierzchnię / w budynku A Szpitala w Katowicach przy ul. Głowackiego 10 z przeznaczeniem na zainstalowanie automatów do dystrybucji napojów zimnych, gorących oraz przekąsek na okres 4 lat .”

Nie otwierać przed 31.08.2020 godz. 10 30Na kopercie winna się również znaleźć dokładna nazwa i adres Oferenta.


18. Oferta winna być złożona z zamkniętej (zaklejonej) kopercie uniemożliwiającej jej

przedwczesne otwarcie. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie umożliwiającej jej odczytanie np. na maszynie do pisania, komputerze. Oferta wraz z załącznikami winna być zestawiona w sposób uniemożliwiający jej samoistną dekompletację.


19. W przypadku składania dokumentów w formie kopii, muszą one być poświadczone „za

zgodność z oryginałem” przez upoważnionych przedstawiciel(a)i Oferenta w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za

zgodność z oryginałem). W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.


20. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty (w tym załącznikach do oferty) muszą być parafowane (lub podpisane) własnoręcznie przez osob(ę)y podpisując(ą)e ofertę.


21. Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawiciel(a)i Oferenta.


22.Oferent związany będzie ofertą przez 30 dni licząc od daty otwarcia ofert.


23. Przetarg prowadzi Komisja Przetargowa powołana Zarządzeniem Dyrektora SP ZOZ MSWiA w Katowicach .


24. Obrady Komisji Przetargowej składają się z części jawnej i niejawnej. W części jawnej mają prawo uczestniczyć Oferenci


25. W części jawnej Komisja Przetargowa :

-stwierdza prawidłowość ogłoszenia o przetargu,

-ustala liczbę otrzymanych ofert,

-otwiera koperty z ofertami i kwalifikuje je do części niejawnej przetargu,

-przyjmuje wyjaśnienia lub oświadczenia zgłoszone przez oferentów,


26. W części niejawnej Komisja Przetargowa dokonuje szczegółowej oceny złożonych ofert i przedstawia propozycję rozstrzygnięcia postępowania przetargowego.


27. Komisja Przetargowa odmawia zakwalifikowania oferty do części niejawnej przetargu, jeżeli

nie odpowiada warunkom przetargu lub została złożona po wyznaczonym terminie.

28. W przypadku złożenia ofert równorzędnych Komisja zorganizuje dodatkowy przetarg

ustny ograniczony do oferentów, którzy złożyli oferty równorzędne.


29. Przy wyborze oferty Komisja Przetargowa kieruje się zaoferowaną ceną oraz sprawdza oświadczenia dotyczące nie zalegania z opłatami wobec Wynajmującego.


30. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta stanowiąca najwyższą stawkę najmu złożona przez oferenta, który nie zalega z opłatami z tytułu najmu wobec Wynajmującego.


31. Komisja Przetargowa sporządza protokół przetargowy, który zawiera następujące informacje:

- termin i miejsce przetargu,

- oznaczenie przedmiotu najmu,

- informację o złożonych ofertach, wraz z uzasadnieniem wyboru najkorzystniejszej z nich,

- propozycję rozstrzygnięcia przetargu zawierającą w szczególności: imię, nazwisko i adres lub nazwę albo firmę oraz siedzibę osoby wybranej, jako Najemca .


32. Przetarg uważa się za zamknięty z chwilą podpisania protokołu z posiedzenia

Komisji Przetargowej i zatwierdzenia jego treści przez Kierownika Wynajmującego.


33. W przypadku uchylania się Oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę od zawarcia umowy, Wynajmujący ma prawo zawrzeć umowę z następnym w kolejności Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę i spełnił wszystkie warunki postępowania przetargowego.


34.Wynajmujący zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu na każdym jego etapie bez podania przyczyn.


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Oferta_powierzchnia pod automaty.odt odt 18.34 2020-08-24 12:25:00 Postępowanie
ogloszenie_pow_pod_automaty24082020_113818.pdf pdf 138.33 2020-08-24 12:25:00 Postępowanie
regulamin_pow_pod_automaty24082020_114350.pdf pdf 226.14 2020-08-24 12:25:00 Postępowanie
umowa_najmu24082020_114456.pdf pdf 264.9 2020-08-24 12:25:00 Postępowanie
wzor_oferty24082020_114246.pdf pdf 65.07 2020-08-24 12:25:00 Postępowanie
139_2020 Ogłoszenie o unieważnieniu.pdf pdf 24.71 2020-09-03 08:13:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-09-03 08:13 Alicja Kluba OGŁOSZENIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach im. sierżanta Grzegorza Załogi unieważnia pisemny przetarg nieograniczony na najem 3 powierzchni każda o pow. 1 m2 w budynku A Szpitala w Katowicach przy ul. Głowackiego 10 z przeznaczeniem na zainstalowanie automatów vendingowych do dystrybucji napojów zimnych, gorących oraz przekąsek na okres 4 lat, zgodnie z zapisem pkt. 34 Szczegółowego Regulaminu.

Ponadto informujemy, że przetarg zostanie ponownie opublikowany.

139_2020 Ogłoszenie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1862