Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-08-2020 10:38:00 |
Składania : | 25-08-2020 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Zarządu Dróg Powiatowych w Sandomierzu z siedzibą w Samborcu 27-650 Samborzec 199, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
„PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU”
Zakres
zamówienia obejmuje usługę polegającą na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego zgodnie z art. 25 Ustawa
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
(Dz.U.2017.1332 ze zm.)
Zadanie:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 0740T
Głazów – Obrazów w miejscowości Głazów od km 0+350 do km 1+340”
W skład robót budowlanych, wchodzą:
- przebudowa nawierzchni jezdni,
- budowa kanałów technologicznych.
Szczegółowy zakres robót określają projekty budowlane – do pobrania ze strony http://www.zdpsan.samorzad.pl , zakładka zamówienia publiczne, postępowanie DT.26.5.2020.P-5
Miejsce wykonania usługi: zgodne z lokalizacją inwestycji
Szczegółowe
warunki realizacji zamówienia i rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym
przedstawione zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik niniejszego
zapytania.
Planowany termin zakończenia robót budowlanych: do 30.11.2020 r.
Wartość robót budowlanych: 650 209,73 zł netto.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienie postępowania bez podania przyczyny i bez możliwości dochodzenia przez Wykonawców roszczeń z tego tytułu.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: przez cały okres trwania robót budowlanych oraz odbiór robót;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 15 832 04 06 czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 15:30.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
2020-08-27 15:16 | Zarząd Dróg | Zbiorcze zestawieni ofert |
Komunikaty