Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostosowanie prowadzonych baz danych do decyzji: • nr 38/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13 marca 2019 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych w resorcie obrony narodowej, • nr 13 Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych, • nr 32 Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 1 sierpnia 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych, • nr 10 Ministra Infrastruktury i Budownictwa  z dnia 17 czerwca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych, • nr 3 Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 marca 2014r. w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych.

Magdalena Piotrowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Referat Ewidencji Gruntów i Budynków
Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2020 08:42:00
Składania : 31-08-2020 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro 

pn:„Dostosowanie prowadzonych baz danych do decyzji:

  • nr 38/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13 marca 2019 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych w resorcie obrony narodowej,

  • nr 13 Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych,

  • nr 32 Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 1 sierpnia 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych,

  • nr 10 Ministra Infrastruktury i Budownictwa  z dnia 17 czerwca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych,

  • nr 3 Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 marca 2014r. w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, warunki techniczne oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia - 30 października 2020r.

Za datę wykonania przedmiotu umowy uznaje się dzień uzyskania przez Wykonawcę Protokołu odbioru z oceną pozytywną.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu

    1. dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zgodnym z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020r., poz. 276 z późn. zm), która wykonała w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) realizację zamówień polegających na aktualizacji obiektowych baz danych BDOT500 i GESUT na łączną kwotę min. 20.000,00zł brutto.

UWAGA! 

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) kserokopię świadectwa poświadczającego zdobycie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 oraz wykaz zrealizowanych prac potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie. 

Brak skanu świadectwa dotyczącego uprawnień oraz wykazu zrealizowanych prac lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.


Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów


V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. 

Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty. 

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.  

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.  

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV. 

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.  

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.  

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.  

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

  1. Kamila Lewińska – Geodeta Miasta Płocka, tel (24) 367-14-67

  2. Dorota Nowakowska – Kierownik Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i
    Kartograficznej – tel (24) 367 17 38



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;  

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,  

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn:dostosowanie prowadzonych baz danych do decyzji:

    - nr 38/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 13 marca 2019 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych w resorcie obrony narodowej,

    - nr 13 Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2019 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych,

    - nr 32 Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 1 sierpnia 2017 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych,

    - nr 10 Ministra Infrastruktury i Budownictwa  z dnia 17 czerwca 2016 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych,

    - nr 3 Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 marca 2014r. w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych.

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych.  

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;  

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.  

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*; 

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.













Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wzór umowa tereny zamknięte.odt odt 36.99 2020-08-26 08:42:00 Postępowanie
Warunki Techniczne.odt odt 24.45 2020-08-26 08:42:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.odt odt 26.45 2020-08-26 08:42:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2020-08-26 08:42:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostosowanie baz danych do decyzji - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30-go dnia, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 dysponowanie minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie zgodnym z art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020r., poz. 276 z późn. zm), która wykonała w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) realizację zamówień polegających na aktualizacji obiektowych baz danych BDOT500 i GESUT na łączną kwotę min. 20.000,00zł brutto. - proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 589