Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-08-2020 14:38:00 |
Składania : | 31-08-2020 23:59:00 |
Otwarcia : | 01-09-2020 00:04:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-08-28 11:38 | Kinga Olejnik Kokot |
Szanowni Państwo Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania. 1. Zgodnie z zapisem zawartym w pkt. 1.1) ppkt a) ZO projekt geotechniczny został przewidziany do realizacji w etapie I. Natomiast zgodnie z zapisem zawartym w pkt. 2a) ZO oraz w par. 4 ust. 1 pkt a) została zawarta dodatkowa informacja: „ opracowanie projektu geotechnicznego: łącznie z projektem budowlanym”, co oznacza jego realizację w etapie 2. Ponieważ zgodnie z projektem umowy płatność wynagrodzenia ma nastąpić po realizacji każdego etapu prosimy o zmianę zapisów zawartych w ZO i wzorze umowy dotyczących zakresów poszczególnych etapów i przeniesienie projektu geotechnicznego do realizacji w ramach etapu 2, tj. łącznie z projektem budowlanym. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie projektu geotechnicznego do realizacji w ramach etapu 2. Wprowadzono następujące zmiany do projektu Umowy; a) w § 2.1.1a wykreślono zdanie: „opracowanie projektu geotechnicznego”, b) w § 2.2. dodano ppkt b w brzmieniu: „opracowanie projektu geotechnicznego”, c) w § 4.1a wykreślono zdanie: „opracowanie projektu geotechnicznego – łącznie z projektem budowlanym”, d) w § 4.2 dodano ppkt b w brzmieniu: „opracowanie projektu geotechnicznego - łącznie z projektem budowlanym”. 2. Zgodnie z zapisem zawartym w pkt. 1.2) pkt a) ZO zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego. Złożenie wniosku o wydanie decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego jest możliwe po uzyskaniu ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Ponieważ zgodnie z obowiązującymi przepisami projekt budowlany zgodnie z art. 34 ust. 1 ustawy Prawo budowlane powinien spełniać wymagania określone w w/w decyzji prosimy o zmianę zapisów zawartych w ZO i wzorze umowy określających termin realizacji projektu budowlanego nie od uzyskania ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia tylko od uzyskania ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu str. 2 publicznego, tj. na ”do 5 tygodni od otrzymania ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego”. Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zaproponowaną zmianę i wprowadza zmianę w projekcie umowy: W § 4.2a zmieniono zapis z „Projekt budowlany: w terminie do 5 tygodni od otrzymania ostatecznej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia” na „Projekt budowlany: w terminie do 5 tygodni od otrzymania ostatecznej decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego”. 3. W ZO pkt. 1.2) pkt b) ppkt 3 oraz w par. 2 ust. 1 pkt 2b) ppkt 3 wzoru umowy został wprowadzony następujący zapis: „Wykonawca zobowiązany będzie, na mocy niniejszej umowy, jeśli zajdzie taka potrzeba, do wsparcia Zamawiającego w kwestiach dotyczących odpowiedzi na pytania w toku postępowania, o którym mowa w ust. 2 powyżej oraz do aktualizacji kosztorysu lub dokumentacji będącej przedmiotem niniejszej umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie”. O ile nie budzi obaw zapis dotyczący odpowiedzi na pytania czy też aktualizacji kosztorysu, to zapis dotyczący aktualizacji dokumentacji bez określenia zakresu jakiego miałaby dotyczyć, już tak. Wykonawca nie może brać na siebie odpowiedzialności za wprowadzone, po odbiorze dokumentacji, zmiany wynikające ze zmiany przepisów, czy też wymaganiach Zamawiającego. Dlatego też prosimy o określenie ewentualnych zmian lub modyfikację zapisów pkt. 1.2) pkt b) ppkt 3 ZO oraz par. 2 ust. 1 pkt 2b) ppkt 3 wzoru umowy na: „Wykonawca zobowiązany będzie, na mocy niniejszej umowy, jeśli zajdzie taka potrzeba, do wsparcia Zamawiającego w kwestiach dotyczących odpowiedzi na pytania w toku postępowania, o którym mowa w ust. 2 powyżej oraz do aktualizacji kosztorysu. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie”. Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na powyższe. Udzielone odpowiedzi należy traktować jako uzupełnienie i zmianę zapytania ofertowego w zakresie wynikającym z udzielonych odpowiedzi . W załączeniu Zamawiający udostępnia poprawiony wzór umowy. |
2020-08-26 13:25 | Kinga Olejnik Kokot |
Szanowni
Wykonawcy,
Zamawiający przedłużył składanie ofert do 31 sierpnia 2020 r. godz. 23:59. |
Komunikaty