Postępowanie: DNI/IPO/06/2020 Rozbudowa intranetu - Wirtualnego Systemu Usług dla Studenta (WiSUS) w zakresie stworzenia i wdrożenia aplikacji WiSUS – zadania wraz z integracją z Systemem Obsługi Toku Studiów oraz Elektronicznym Obiegiem Dokumentów.

Natalia Kuźniak
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Nauki, Zarządzania Projektami i Współpracy z Zagranicą
Termin:
Zamieszczenia : 17-08-2020 12:21:00
Składania: 27-08-2020 23:59:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

I. Przedmiot zamówienia

Rozbudowa intranetu - Wirtualnego Systemu Usług dla Studenta (WiSUS) w zakresie stworzenia i wdrożenia aplikacji WiSUS – zadania wraz z integracją z Systemem Obsługi Toku Studiów oraz Elektronicznym Obiegiem Dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego przetargu otwartego.


II. Warunki udziału w postępowaniu

I.    O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące doświadczenia:

1.    Wykonawca potwierdzi, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, która dotyczyła rozbudowy i wdrożenia informatycznego systemu do obsługi toku studiów
o wartości minimum 100 000 zł, w co najmniej jednej uczelni (szkołach wyższych), działających na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1693).
2.    Wykonawca potwierdzi, że wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, które zostało zrealizowane w organizacji o rozproszonej strukturze organizacyjnej zamawiającego przy możliwości jednoczesnej pracy, minimum 10 000 użytkowników.
3.    Wykonawca potwierdzi, że wykonał co najmniej jedno wdrożenie systemu, który przeznaczony był do eksploatacji przez, co najmniej 1 200 użytkowników wewnętrznych oraz zapewniał zarządzanie użytkownikami i ich uprawnieniami.
4.    Wykonawca potwierdzi, że wykonał, co najmniej jedno wdrożenie, w którym zintegrowano system z więcej, niż trzema innymi systemami jednocześnie.
5.    Wykonał co najmniej jedno wdrożenie systemu, który posiada możliwość techniczną obsługi, nie mniej, niż 20 000 użytkowników.
6.    Zaprojektował, wykonał i wdrożył portal umożliwiający dostęp do zasobów systemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

II.    O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem zawodowym, to jest osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest wykazania się przez Wykonawcę dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu odpowiadającym następującym wymogom:
1.    Jedna osoba, przewidziana do pełnienia funkcji Kierownik projektu, która:
a)    posiada wykształcenie wyższe;
b)    posiada, co najmniej 5-letnie doświadczenie, jako kierownik projektu, w projektach związanych z rozbudową i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python;
2.    Dwie osoby przewidziane do pełnienia funkcji programisty:
a)    Posiadają, co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu związanym z wykonaniem i wdrażaniem systemów informatycznych do obsługi toku studiów w uczelniach wyższych, napisanych w języku Python;
Zamawiający nie dopuszcza pełnienia przez tę samą osobę funkcji Kierownika Projektu i programisty.

Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte zostały w załącznikach


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Informacja o przetargu otwartym.pdf pdf 3351.31 2020-08-17 12:21:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_1_Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf pdf 378.31 2020-08-17 12:21:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_2_Formularz_cenowy.doc doc 101.5 2020-08-17 12:21:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4_Oświadczenia.doc doc 103.5 2020-08-17 12:21:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_5_Wykaz_osób.doc doc 112.5 2020-08-17 12:21:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_6_Wzór_umowy.pdf pdf 484.41 2020-08-17 12:21:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_3_Oświadczenie.doc doc 108 2020-08-25 09:54:31 Postępowanie

Komunikaty

2020-09-07 14:18 Natalia Kuźniak W ramach przeprowadzonego postępowania wybrano Wykonawcę:
Emilia Żurek
ul. Strumykowa 28E/25
65-101 Zielona Góra
Wartość oferty 58 000,00 zł
2020-08-25 10:07 Natalia Kuźniak Zamawiający wprowadza następującą zmianę w opisie przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 - Oświadczenie
BYŁO:
Wykonawca potwierdza, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, która dotyczyła rozbudowy i wdrożenia informatycznego systemu do obsługi toku studiów o wartości minimum 100 000 zł, w co najmniej jednej uczelni (szkołach wyższych), działających na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1693) napisanej w języku Python.
JEST:
Wykonawca potwierdza, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, która dotyczyła rozbudowy i wdrożenia informatycznego systemu do obsługi toku studiów o wartości minimum 100 000 zł, w co najmniej jednej uczelni (szkołach wyższych), działających na podstawie ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1693) napisanej w języku Python.

Jednocześnie zmianie ulega treść załącznika nr 3 - Oświadczenie.

Liczba odsłon strony: 704