Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-08-2020 15:02:00 |
Składania : | 26-08-2020 15:15:00 |
Otwarcia : | 27-08-2020 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zapraszam do złożenia oferty cenowej na wykonanie ekspertyzy mikologicznej oraz dokumentacji projektowej w zakresie osuszania oraz izolacji przeciwwilgociowej budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy (woj. kujawsko-pomorskie).
Budynek
jest budynkiem użyteczności publicznej, wpisanym do wojewódzkiej i gminnej ewidencji
zabytków (w załączeniu program prac konserwatorskich dla budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy).
Dokumentacja stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wszelkie dokumenty niezbędne do wszczęcia i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane oraz prowadzenia robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Osuszanie budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy”.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dla budynku przy ul. Żwirki i Wigury 3 w Brodnicy:
1) wykonać ekspertyzę mykologiczną, obejmującą co najmniej następujące elementy:
a) opis stanu istniejącego, w tym dokumentacja fotograficzna,
b) ocena stanu technicznego i mykologicznego, w tym badanie wilgotności ścian,
c) identyfikacja wykrytych zagrożeń biologicznych (grzybów, pleśni, bakterii, itp.),
d) wnioski i zalecenia,
e) charakterystyka zalecanych środków chemicznych zwalczających wykryte zagrożenia biologiczne i dobór metody ich stosowania,
f) impregnacja, odgrzybianie, zabezpieczenia przeciwwilgociowe,
g) środki ostrożności przy robotach impregnacyjnych, odgrzybieniowych,
h) zalecenia ogólne dotyczące zabezpieczeń przeciwwilgociowych,
2) wykonać dokumentację projektową w zakresie osuszania i izolacji przeciwwilgociowej budynku (w tym ścian piwnicznych oraz fundamentowych), obejmującą:
a)
projekt budowlany,
b)
projekt wykonawczy,
c)
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
d)
przedmiar robót,
e) kosztorys inwestorski,
3) uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę,
4) pełnić nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych oraz w okresie rękojmi.
Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji (pkt 1 i 2 ).
Wykonawca zaopatrzy dokumentację w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że została sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej oraz kompletna ze względu na cel, któremu ma służyć.
W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do pozyskania na własny koszt, niezbędnych do prawidłowego wykonania dokumentacji: wypisów, map, zezwoleń, decyzji, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracji i innych właściwych instytucji i osób, w zakresie umożliwiającym uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
Dokumentacja (pkt 1 i 2) musi zostać sporządzona w postaci papierowej - 4 egz. i 1 w postaci elektronicznej (CD/DVD - wersja edytowalna i nieedytowalna).
Wykonawca dokumentacji będącej przedmiotem niniejszego postępowania musi posiadać wymagane prawem uprawnienia do sporządzania ekspertyz mikologicznych i dokumentacji projektowej oraz wykazać się doświadczeniem w zakresie ich sporządzania.
Dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień w tym zakresie są kserokopie (skany): uprawnień (np. dyplomów zawodowych) oraz co najmniej 2 referencji wystawionych za sporządzenie zarówno ekspertyzy mikologicznej, jak i dokumentacji projektowej, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i zasadami wiedzy technicznej, z należytą starannością, z zachowaniem najwyższej jakości i właściwej organizacji pracy, jak również przepisów dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Termin realizacji zamówienia: 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zamawiający zastrzega możliwość nie wyłonienia wykonawcy lub nie zawarcia umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty