Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IF.2600.13.2020 „Opracowanie dokumentacji projektowej budowy windy osobowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jaworze”

Iwona Barej
Starostwo Powiatowe w Jaworze Oddział: Wydział Inwestycji i Funduszy
Termin:
Zamieszczenia : 29-07-2020 14:45:00
Składania : 10-08-2020 15:00:00
Otwarcia : 10-08-2020 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

1. Zamawiający: Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor, NIP: 695-15-25-969, REGON: 390681124,

zaprasza do złożenia oferty handlowej na:

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy windy osobowej w budynku

Starostwa Powiatowego w Jaworze

 

2. Przedmiot zamówieniaopracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) budowy windy osobowej w istniejącym szybie, 4-przystankowej o napędzie elektrycznym lub hydraulicznym, zlokalizowanej obok klatki schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jaworze z przystosowaniem nowoprojektowanego dźwigu dla osób niepełnosprawnych.

Zakres opracowania dotyczy branży budowlanej, w tym instalacji urządzeń dźwigowych oraz instalacji elektrycznej, ewentualnie hydraulicznej.

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)       wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami – opracowany w formie dokumentacji technicznej, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę – 4 szt. oraz dodatkowo w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji, opinii uzgodnień;

b)      uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę,

c)       kosztorys inwestorski wraz z przedmiarami – 2 szt.,

d)      specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 szt.

e)      wykonanie maksymalnie trzykrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (aktualizacja w ciągu 7 dni od pisemnego wezwania Zamawiającego).

f)        inwentaryzację istniejącego szybu;

g)       udzielanie odpowiedzi związanych z przedmiotem zamówienia w trakcie postępowania przetargowego (maksymalnie do 24 godz. od pisemnego wezwania Zamawiającego)

h)      Współpracę z Zamawiającym w celu wypracowania oczekiwanych rozwiązań, optymalnych i uzasadnionych ekonomicznie,

i)        wersję elektroniczną dokumentacji (nośnik elektroniczny CD/DVD/pendrive) w formacie PDF i ATH - 1 szt.

 

Koszty wszystkich materiałów, uzgodnień, ekspertyz, decyzji oraz ewentualnych odkrywek niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej pokryje Wykonawca.

Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne, związane z przygotowaniem oferty do niniejszego zapytania.

 

Dane wyjściowe do wyceny prac projektowych:

  • Przewidywane pomieszczenia to: szyb windowy - pomieszczenia komunikacji ogólnej obok windy i klatki schodowej na parterze, I, II i III  piętrze.
  •  Dane techniczne istniejącego szybu - wymiary szybu windowego:

· wys. szybu wraz z podszybiem h = 11,30 m,

· wewnętrzna dł. szybu a = 1,74 m,

· wewnętrzna szer. szybu b =1,44 m (przekrój klatki schodowej z szybem w załączeniu), 

· dźwig osobowy o napędzie elektrycznym z maszynownią górną lub hydrauliczny - ilość przystanków: 4

Zakres niniejszego opracowania będzie obejmuje budowę windy osobowej, bezobsługowej,
4-przystankowej w ramach istniejącej konstrukcji nośnej obudowy szybu oraz podszybia. Przebudowa windy obejmować będzie m.in.:

· częściową przebudowę szybu windy poprzez wykonanie w nim nowych otworów drzwiowych (przystankowych) na poszczególnych kondygnacjach w zmienionym układzie funkcjonalnym i użytkowym, 

· montaż nowego dźwigu osobowego, 4-przystankowego o napędzie elektrycznym lub hydraulicznym, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, tj. z kabiną bezprzelotową dostępną dla osób niepełnosprawnych z drzwiami kabinowymi, przystankowymi automatycznymi i teleskopowymi,

 · wykonanie nowej instalacji elektrycznej związanej z montażem nowego dźwigu osobowego.

 

  3. Warunki realizacji zamówienia:

  •  dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. musi być opracowana należycie, gwarantować należytą wycenę i realizację robót budowlano-montażowych,
  •   Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do prac projektowych do przeprowadzenia inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (należy bezwzględnie dokonać pomiarów „z natury” w miejscu montażu dźwigu) oraz uzgodnienia z Zamawiającym pełnego zakresu opracowania z uwzględnieniem wyposażenia.
  •   opracowaną dokumentację należy złożyć w Wydziale Inwestycji i Funduszy Starostwa Powiatowego w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, pokój nr 224, celem sprawdzenia jej w zakresie kompletności i zgodności z założeniami projektowymi, uzgodnionymi z Zamawiającym.

Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, m.in. ustawy prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz powinien uwzględniać szczegółowe przepisy PPOŻ, BHP i Sanepidu.

W rozwiązaniach projektowych powinny być zastosowane materiały, urządzenia i technologie dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.

Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.

4. Termin i miejsce wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2020 r.

Miejsce dostarczenia zamówienia - siedziba Zamawiającego.

5. Warunki płatności: 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego: Powiat Jaworski – Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor.

6. Opis sposobu obliczenia ceny:

Wykonawca przedstawi  cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym.

7. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert: 

Ofertę należy złożyć do dnia 10.08.2020 r. do godz. 15:00 poprzez wypełnienie formularza w niniejszym postępowaniu - wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej. Oferty złożone w inny sposób pozostaną bez rozpatrzenia. Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

8. Warunki udziału w postępowaniu (wymagane dokumenty):

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  •   Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia, które posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, architektonicznej, instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych bądź inne odpowiadające ich zakresowi (załącznik nr 1).

Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zażąda od Wykonawcy poświadczeń ich doświadczenia zawodowego oraz kserokopii uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do izby zawodowej.

  •  Wykaz wykonanych usług - w zakresie projektowania dot. budowy lub przebudowy windy osobowej dostosowanej do osób niepełnosprawnych w obiektach użyteczności publicznej zrealizowanych przez wykonawcę (lub osobę, którą w ramach zamówienia będzie dysponował, tożsamą z zał. nr 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymagana jest realizacja co najmniej co najmniej dwóch usług tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia. W celu spełnienia tego warunku należy wypełnić, zeskanować i dołączyć załącznik nr 2. Wykonawca powinien załączyć dokument potwierdzający należyte wykonane usługi.

9. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 % za całość usługi.

 

10. Oświadczenia:

Wykonawca składający ofertę jednocześnie oświadcza, że:

- zapoznał się z  zakresem zadania określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i nie wnosi do niego zastrzeżeń, w razie wybrania jego oferty zobowiązuje się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu;

- zdobył wszelkie informacje, konieczne do przygotowania niniejszej oferty i wykonania zadania oraz, że wycenił wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania;

- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia. Zobowiązuje się wykonać zadanie  zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. Wykona całość zadania w terminach określonych w  zaproszeniu do złożenia oferty;

- zapoznał się z projektem umowy, akceptuje jej warunki i zobowiązuję się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy zgodnie z jej zapisami;

- zapoznał się z Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych Osobowych (załącznik do postępowania).

 

11. Zamówienie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 z poźn. zm.).

 

12. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.

 

13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia lub zmianę treści zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

 

14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.

 

15. W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- ewentualny kontakt telefoniczny: Mieczysław Machura tel. 76 729 01 01 (w godz. 7.30-13.30);

- związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

 

 

Załączniki:

1. Wykaz osób

2. Wykaz wykonanych usług

3. Przekrój klatki schodowej

4. Wzór umowy

5. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - wykaz osób.docx docx 21.63 2020-07-29 14:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wykaz wykonanych usług.docx docx 14.38 2020-07-29 14:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - przekrój klatki schodowej.jpg jpg 156.12 2020-07-29 14:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Klauzula o przetwarzaniu danych osobowych.pdf pdf 194.29 2020-07-29 14:45:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wzór umowy.pdf pdf 228.8 2020-07-30 08:47:30 Postępowanie
Przekrój A-A.pdf pdf 234.56 2020-08-04 14:39:33 Postępowanie
Przekrój przez klatkę schodową w osiach AB.pdf pdf 829.66 2020-08-04 14:39:44 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 229.07 2020-08-12 08:33:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-12 08:33 Iwona Barej INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dokumentacja projektowa windy w budynku Starostwa Powiatowego w Jaworze Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) budowy windy osobowej w istniejącym szybie, 4-przystankowej o napędzie elektrycznym lub hydraulicznym, zlokalizowanej obok klatki schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jaworze z przystosowaniem nowoprojektowanego dźwigu dla osób niepełnosprawnych. 1 szt. STAROSTWO POWIATOWE W JAWORZE
Wrocławska 26
59-400, Jawor
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Dokumentacja techniczna wraz z kosztorysem inwestorskim oraz potrzebne uzgodnienia i pozwolenia do realizacji inwestycji do dnia 30.11.2020r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Koszt dostawy do siedziby Zamawiającego - Wszelkie koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2268