Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2020 14:45:00 |
Składania : | 10-08-2020 15:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2020 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
1. Zamawiający: Powiat Jaworski - Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26; 59-400 Jawor, NIP: 695-15-25-969, REGON: 390681124,
zaprasza do złożenia oferty handlowej na:
Opracowanie dokumentacji projektowej budowy windy osobowej w budynku
Starostwa Powiatowego w Jaworze
2. Przedmiot zamówienia – opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy) budowy windy osobowej w istniejącym szybie, 4-przystankowej o napędzie elektrycznym lub hydraulicznym, zlokalizowanej obok klatki schodowej w budynku Starostwa Powiatowego w Jaworze z przystosowaniem nowoprojektowanego dźwigu dla osób niepełnosprawnych.
Zakres opracowania dotyczy branży budowlanej, w tym instalacji urządzeń dźwigowych oraz instalacji elektrycznej, ewentualnie hydraulicznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami – opracowany w formie dokumentacji technicznej, niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę – 4 szt. oraz dodatkowo w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji, opinii uzgodnień;
b) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę,
c) kosztorys inwestorski wraz z przedmiarami – 2 szt.,
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 szt.
e) wykonanie maksymalnie trzykrotnej aktualizacji kosztorysu inwestorskiego w okresie 3 lat od odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (aktualizacja w ciągu 7 dni od pisemnego wezwania Zamawiającego).
f) inwentaryzację istniejącego szybu;
g) udzielanie odpowiedzi związanych z przedmiotem zamówienia w trakcie postępowania przetargowego (maksymalnie do 24 godz. od pisemnego wezwania Zamawiającego)
h) Współpracę z Zamawiającym w celu wypracowania oczekiwanych rozwiązań, optymalnych i uzasadnionych ekonomicznie,
i) wersję elektroniczną dokumentacji (nośnik elektroniczny CD/DVD/pendrive) w formacie PDF i ATH - 1 szt.
Koszty wszystkich materiałów, uzgodnień, ekspertyz, decyzji oraz ewentualnych odkrywek niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej pokryje Wykonawca.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne, związane z przygotowaniem oferty do niniejszego zapytania.
Dane wyjściowe do wyceny prac projektowych:
· wys. szybu wraz z podszybiem h = 11,30 m,
· wewnętrzna dł. szybu a = 1,74 m,
· wewnętrzna szer. szybu b =1,44 m (przekrój klatki schodowej z szybem w załączeniu),
· dźwig osobowy o napędzie elektrycznym z maszynownią górną lub hydrauliczny - ilość przystanków: 4
Zakres niniejszego opracowania
będzie obejmuje budowę windy osobowej, bezobsługowej,
4-przystankowej w ramach istniejącej konstrukcji nośnej obudowy szybu oraz
podszybia. Przebudowa windy obejmować będzie m.in.:
· częściową przebudowę szybu windy poprzez wykonanie w nim nowych otworów drzwiowych (przystankowych) na poszczególnych kondygnacjach w zmienionym układzie funkcjonalnym i użytkowym,
· montaż nowego dźwigu osobowego, 4-przystankowego o napędzie elektrycznym lub hydraulicznym, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, tj. z kabiną bezprzelotową dostępną dla osób niepełnosprawnych z drzwiami kabinowymi, przystankowymi automatycznymi i teleskopowymi,
· wykonanie nowej instalacji elektrycznej związanej z montażem nowego dźwigu osobowego.
3. Warunki realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, m.in. ustawy prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej oraz powinien uwzględniać szczegółowe przepisy PPOŻ, BHP i Sanepidu.
W rozwiązaniach projektowych powinny być zastosowane materiały, urządzenia i technologie dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2020 r.
Miejsce dostarczenia zamówienia - siedziba Zamawiającego.
5. Warunki płatności: 21 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego: Powiat Jaworski – Starostwo Powiatowe w Jaworze, ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor.
6. Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca przedstawi cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym.
7. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 10.08.2020 r. do godz. 15:00 poprzez wypełnienie formularza w niniejszym postępowaniu - wyłącznie przy użyciu platformy zakupowej. Oferty złożone w inny sposób pozostaną bez rozpatrzenia. Oferty złożone po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
8. Warunki udziału w postępowaniu (wymagane dokumenty):
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zażąda od Wykonawcy poświadczeń ich doświadczenia zawodowego oraz kserokopii uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do izby zawodowej.
9. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 % za całość usługi.
10. Oświadczenia:
Wykonawca składający ofertę jednocześnie oświadcza, że:
- zapoznał się z zakresem zadania określonym w zaproszeniu do złożenia oferty i nie wnosi do niego zastrzeżeń, w razie wybrania jego oferty zobowiązuje się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu;
- zdobył wszelkie informacje, konieczne do przygotowania niniejszej oferty i wykonania zadania oraz, że wycenił wszystkie niezbędne prace do prawidłowego wykonania zadania;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem zdolnym do wykonania zamówienia. Zobowiązuje się wykonać zadanie zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa. Wykona całość zadania w terminach określonych w zaproszeniu do złożenia oferty;
- zapoznał się z projektem umowy, akceptuje jej warunki i zobowiązuję się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy zgodnie z jej zapisami;
- zapoznał się z Klauzulą Informacyjną o Przetwarzaniu Danych Osobowych (załącznik do postępowania).
11. Zamówienie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 z poźn. zm.).
12. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia lub zmianę treści zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.
15. W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- ewentualny kontakt telefoniczny: Mieczysław Machura tel. 76 729 01 01 (w godz. 7.30-13.30);
- związanych z obsługą platformy zakupowej, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Załączniki:
1. Wykaz osób
2. Wykaz wykonanych usług
3. Przekrój klatki schodowej
4. Wzór umowy
5. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
2020-08-12 08:33 | Iwona Barej | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
Komunikaty