Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KRI/STAŁE/24/2020 Uruchomienie i utrzymanie przez okres 18 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) oraz użyczenia Zamawiającemu urządzeń drukujących, kopiujących i skanujących w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu.

Katarzyna Piorun
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu im. Polskich Olimpijczyków Department: Sekcja Aplikacji i Systemów Informatycznych
Deadlines:
Published : 22-07-2020 14:17:00
Placing offers : 27-07-2020 10:00:00
Offers opening : 27-07-2020 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Szczegółowy opis przedmiotu jest w załączniku nr 2.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. 4 - wykaz urządzeń z oryg. materiałami.pdf pdf 334.14 2020-07-22 14:17:00 Proceeding
zał. 3 Wykaz urządzeń drukujących i skanujących_2020.pdf pdf 360.05 2020-07-22 14:17:00 Proceeding
zał. 5 Wykaz urządzeń drukujących i skanujących_na początku umowy.pdf pdf 195.99 2020-07-22 14:17:00 Proceeding
zał. 2 Opis przedmiotu zamówienia_2020.pdf pdf 201.71 2020-07-22 14:17:00 Proceeding
wzór umowy2020.pdf pdf 322.86 2020-07-22 14:17:00 Proceeding
Klauzula informacyjna.pdf pdf 189.95 2020-07-22 14:17:00 Proceeding

Announcements

2020-07-24 14:28 Katarzyna Piorun Oznaczenie sprawy:
Uruchomienie i utrzymanie przez okres 18 miesięcy systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) oraz użyczenia Zamawiającemu urządzeń drukujących, kopiujących i skanujących w obiektach Zamawiającego we Wrocławiu. (ID 365666)

Szanowni Państwo,
Zamawiający udziela Wykonawcom odpowiedzi na zadane pytania.


Pytanie 1. Czy zamawiający dopuszcza rozwiązanie w którym użytkowniki po wypuszczeniu wydruku ze stacji komputerowej będzie musiał potwierdzić go swoim PINem w okienku pop-up?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taką możliwość, ale na chwilę obecną nie przewidujemy takiej konieczności.

Pytanie 2. Czy zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji agenta z urządzeniem drukującym za pomocą połączeń LAN w środowisku Windows i Linux?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taką możliwość.

Pytanie 3. Czy Zamawiający dopuści system zarządzania odpowiedzialny tylko za skanowanie i komunikację urządzeń LAN, bez konieczności skanowani i komunikacji z urządzeniami USB i LPT, gdyż monitorowania urządzeń poprzez spoolera może generować błędy?

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza takiej możliwości.

Pytanie 4. Czy Zamawiający dopuści oprogramowanie zliczająco monitorujące z możliwośią odczytu zbieranych informacji z urządzeń drukujących zamawiającego protokołem SNMP i NPAP?

Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza taką możliwość.

Pytanie 5. Czy wymagania związane z zarządzaniem wydrukami - funkcjonalność zabezpieczenia poufności wydruków i autoryzacja na urządzeniach dotyczą urządzeń wynajmowanych czy też urządzeń będących własnością Zamawiającego?

Odpowiedź: Zabezpieczenie poufności wydruków będzie dotyczyło urządzeń dostarczanych przez Wykonawcę.


Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 wydruki monochromatyczne (materiały oryginalne) Zamawiający wymaga oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca podaje cenę jednostkową za 100 stron (komplet). 320 set - (0)
2 wydruki kolorowe (materiały oryginalne) Zamawiający wymaga oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca podaje cenę jednostkową za 10 stron (komplet). 2300 set - (0)
3 wydruki monochromatyczne Wykonawca podaje cenę jednostkową za 100 stron (komplet). 9805 set - (0)
4 wydruki kolorowe Wykonawca podaje cenę jednostkową za 10 stron (komplet). 8950 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2624 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
2 Termin realizacji - 18 miesięcy od 01.08.2020 r. rozumiany jako termin rozpoczęcia świadczenia usługi, szczegóły w wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 545