Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Znak Sprawy: ZP.264.13.2020 Dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania „Organizowanie i udzielenie pierwszej pomocy w nagłych zachorowaniach i wypadkach, które wystąpiły w miejscu pracy, służby lub pobierania nauki”,

Termin:
Zamieszczenia : 22-07-2020 10:06:00
Składania : 05-08-2020 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Zapytanie ofertowe

1.   Zamawiający:

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy, ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock

2.   Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w ramach zadania „Organizowanie i udzielenie pierwszej pomocy w nagłych zachorowaniach i wypadkach, które wystąpiły w miejscu pracy, służby lub pobierania nauki”, tj.:

Część I – fantom Brayden PRO z funkcją informacji zwrotnej RKO - 1 komplet

Część II – zestaw ratownictwa medycznego PSP-R1 - 3 komplety

Część III – zestaw fantomów z defibrylatorem FAMILI SET LED – 1 komplet

Część IV – defibrylator FRx wraz z niezbędnymi akcesoriami i zestawem szkoleniowym


Każdy wykonawca może złożyć ofertę na każdą z ww. Części.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.

CPV – 33100000-1 urządzenia medyczne, 33141000-0 jednorazowe nie chemiczne artykuły medyczne i hematologiczne; 33141110-4 opatrunki.


3.     Termin realizacji zamówienia:

Zalecany termin wykonania przedmiotu zamówienia – maksymalnie do 2 tygodni licząc od daty przesłania zamówienia dla każdej z Części.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenie terminu dostawy.

4.   Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:

Osobami do kontaktu są:

-      p. Urszula Żołek - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, tel. 24 267 84 96, tel. kom. 695 695 722

5.   Kryteria oceny ofert:

Cena 100 %

6.   Oferta powinna zawierać:

-      Ofertę cenową sporządzoną zgodnie z załącznikiem nr 2 odpowiednio dla każdej z Części

-      Katalog, prospekt lub kartę informacyjną zaproponowanego produktu dla każdej z Części

7.   Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z podaniem ceny w PLN


8.   Ochrona danych osobowych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej dalej „RODO”, Zamawiający informuję, iż:

1) administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy,  ul. Kolegialna 17, 09-402 Płock, tel. 24 267 84 52, faks 24 262 88 42; e-mail: plock@mwomp.pl

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych to e-mail: iod@mwomp.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp.;

5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają  z ustawy Pzp;

7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9) nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


9. Miejsce i termin złożenia ofert

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Zamawiającego - https://platformazakupowa.pl/do dnia 31.07.2020 roku, do godziny 1000.

lek. Paweł Wyrębkowski

Z-ca Dyrektora ds. Medycyny Pracy


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Kopia.docx docx 38.79 2020-07-22 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 75 2020-07-22 10:06:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe pomoc.doc doc 70.5 2020-07-22 10:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 75 2020-07-22 10:06:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 75 2020-07-22 10:06:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 75 2020-07-22 10:06:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 75 2020-07-22 10:06:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 75 2020-07-22 10:06:00 Kryterium
Ogłoszenie o przesunoiściu terminu.pdf pdf 240.5 2020-07-30 14:18:35 Publiczna wiadomość
Odpowiedż do Wykonawców.pdf pdf 525.8 2020-08-03 11:37:17 Publiczna wiadomość
ogłosznie o wyborze.pdf pdf 294.59 2020-08-12 08:57:04 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-12 08:57 Urszula Żołek W załączeniu treść ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszych ofert

ogłosznie o wyborze. [...].pdf

2020-08-03 11:37 Urszula Żołek W załączeniu otrzymane pytania wraz z odpowiedziami

Odpowiedż do Wykonaw [...].pdf

2020-07-30 14:18 Urszula Żołek Ogłoszenie o zmianie terminu składania ofert

Ogłoszenie o przesun [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I fantom Brayden PRO z funkcją informacji zwrotnej RKO - 1 komplet

Załącznik nr 2 - For [...].doc

1 komplet - (0)
2 Część II zestaw ratownictwa medycznego PSP-R1 - 3 komplety

Załącznik nr 2 - For [...].doc

3 komplet - (0)
3 Część III zestaw fantomów z defibrylatorem FAMILI SET LED – 1 komplet

Załącznik nr 2 - For [...].doc

1 komplet - (0)
4 Część IV defibrylator FRx wraz z niezbędnymi akcesoriami i zestawem szkoleniowym

Załącznik nr 2 - For [...].doc

1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - For [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 596