Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-07-2020 11:18:00 |
Składania : | 10-08-2020 15:10:00 |
Otwarcia : | 10-08-2020 15:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY w Bydgoszczy zaprasza wykonawców do składania ofert w przetargu nieograniczonym dla postępowania na: DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH.
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać drogą elektroniczną za pomocą Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w SIWZ.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
KOMUNIKAT
z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.
Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl
W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.
Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentów o ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.
Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.
2020-08-10 14:24 | Jolanta Różyńska | UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA |
2020-08-04 14:41 | Adrianna Gaca | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3 |
2020-08-04 14:39 | Adrianna Gaca | Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ 3 wraz ze zmienionym załącznikiem nr 1 ABC do SIWZ (uwzględnione zmiany w poz. 2 i 5 dla części 3) |
2020-07-28 15:54 | Adrianna Gaca | Załącznik nr 1 (ABC) do SIWZ dla części 1,2,3 po zmianach |
2020-07-28 15:53 | Adrianna Gaca | Wyjaśnienie i zmiana treści SIWZ oraz Ogłoszenia |
2020-07-28 12:32 | Adrianna Gaca | Załącznik nr 1 D do SIWZ opis przedmiotu zamówienia dla części 4 - po zmianach |
2020-07-28 11:48 | Adrianna Gaca | Wyjasnienie i zmiana treści SIWZ i Ogłoszenia |
Komunikaty