Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.042.97.11.2020.H Tłumaczenie dokumentów związanych z realizacją projektu partnerskiego pn. „Modernizacja infrastruktury służącej transportowi multimodalnemu w Krośnie i Medzilaborcach” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020

Tomasz Penar
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
Termin:
Zamieszczenia : 21-07-2020 10:54:00
Składania : 21-07-2020 14:30:49
Otwarcia : 27-07-2020 09:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja



OGŁOSZENIE

dotyczące zamówienia poniżej 30 tys. euro


GMINA MIASTO KROSNO,

38-400 Krosno, ul. Lwowska 28 a

tel. (13) 43 675 43, faks (13) 43 628 65;

NIP 684-00-13-798; REGON 370440809


OGŁASZA

że udzieli zamówienia na tłumaczenie dokumentów związanych z realizacją projektu partnerskiego pn. „Modernizacja infrastruktury służącej transportowi multimodalnemu w Krośnie i Medzilaborcach” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020


1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje tłumaczenia zwykłe, pisemne, z języka słowackiego na język polski dokumentów niespecjalistycznych takich jak: wniosek o zmianę w Projekcie, wniosek o płatność, raport końcowy, notatki ze spotkań, bieżąca korespondencja. Podstawową jednostką obliczeniową dla tłumaczeń pisemnych jest normostrona tekstu docelowego  licząca 1800 znaków ze spacjami, przewiduje się ok. 140 stron tłumaczeń pisemnych, zwykłych.

2. Termin wykonania zamówienia:

Umowa zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy do 14 dni po zakończeniu realizacji Projektu, tj. do dnia 05.02.2021 r.

W przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu lub innych przesunięć w planowanym harmonogramie świadczenia usługi możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy. Zmiana ta wymagać będzie zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy.

Przez termin wykonania tłumaczeń pisemnych rozumie się przetłumaczenie przez Wykonawcę do 5 normostron obliczeniowych w terminie 72 godzin od przesłania materiałów. Dla zleceń powyżej 5 normostron, najkrótszy możliwy termin wykonania tłumaczenia będzie ustalany przez obie strony, nie dłuższy niż 5 dni.

3. Warunki udziału w postępowaniu:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty poprzez platformę zakupową – link do strony https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

4. Wymagane dokumenty:

Ofertę należy złożyć w wersji elektronicznej poprzez platformę zakupową.

5. Warunki płatności:

Odbiór wykonanych tłumaczeń następuje po mailowym zatwierdzeniu przesłanych przez Wykonawcę przetłumaczonych dokumentów. Kwota wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy zostanie ustalona w oparciu o liczbę rzeczywiście przetłumaczonych normostron. Po zrealizowaniu co najmniej 5 normostron obliczeniowych Wykonawca będzie wystawiał fakturę. Do każdej faktury dołączone będzie zestawienie wykonanych tłumaczeń.

Zamawiający zobowiązuje się uregulować płatności za zrealizowane tłumaczenia, w terminie 14 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Płatności dokonywane będą w złotych polskich.

6. Gwarancja:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oceny przedłożonego tłumaczenia. W przypadku stwierdzenia uchybień (błędów) Zamawiający odeśle Wykonawcy zakwestionowany tekst celem dokonania korekty, określając  jednocześnie dodatkowy termin jej wykonania.

7. Kryterium oceny ofert:

Kryterium: cena brutto – 100%. Należy podać cenę za jedną stronę.

W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia. Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

8. Miejsce składania ofert:

Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową – link do strony https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

9. Termin składania ofert upływa dnia 27.07.2020 r. o  godz. 9:00.

10. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Lwowskiej 28 a w Krośnie, pokój nr 303 w dniu 27.07.2020 r. o godz. 9:30.

11. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z Oferentami jest:

Pan Tomasz Penar - Inspektor, Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów.

12. Sposób porozumiewania:

W przypadku pytań:

-     merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" na platformie zakupowej lub pod nr tel. 13 47 43 303,

-     związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    tel. 22 101 02 02

    e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

13. Adres strony internetowej, na której umieszczony jest przetarg: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

Postępowanie przeprowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotówkach równowartości 30 000 euro, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 508/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 10 stycznia 2020 r.

14. Postanowienia końcowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą,

b) zmiany treści ogłoszenia,

c) zakończenia postępowania bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze.

Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa_RI.042.97.11.2020.H.pdf pdf 297.38 2020-07-21 13:02:51 Kryterium

Komunikaty

2020-07-21 14:30 Tomasz Penar Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Błąd w treści zapytania ofertowego.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tłumaczenie z języka słowackiego na polski dokumentów związanych z realizacją projektu partnerskiego Poszczególne tłumaczenia będą przesyłane na bieżąco w przypadku wystąpienia konieczności tłumaczenia, np. wniosku o zmianę w projekcie, wniosków o płatność, notatek ze spotkań Partnerów projektu, raportu końcowego itp. Tryb tłumaczenia - zwykłe (do 5 normostron obliczeniowych w terminie do 72 godzin od przesłania materiałów). Należy podać cenę za jedną stronę. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Odbiór wykonanych tłumaczeń następuje po mailowym zatwierdzeniu przesłanych przez Wykonawcę przetłumaczonych dokumentów. Płatność nastąpi w terminie 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Umowa zostaje zawarta na okres od dnia podpisania umowy do 14 dni po zakończeniu realizacji Projektu, tj. do dnia 05.02.2021 r. W przypadku wydłużenia terminu realizacji Projektu lub innych przesunięć w planowanym harmonogramie świadczenia usługi możliwe jest przedłużenie terminu realizacji umowy. Zmiana ta wymagać będzie zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do niniejszej umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Umowa - Proszę potwierdzić zapisy wzoru umowy wpisując "Akceptuję"

Umowa_RI.042.97.11.2 [...].pdf

(0)
5 Inne istotne warunki zamówienia - Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą, b) zmiany treści ogłoszenia, c) zakończenia postępowania bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze. Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 622