Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZP 271.1.79.2020.AK Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej oraz realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Tereny zielne i parki rekreacyjne" w Płocku w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach, którego palnowane jest doposażenie miejskiego terenu rekreacji przy ulicy Parkowej.

Anna Koperska
Urząd Miasta Płocka Department: Wydział Zamówień Publicznych
Deadlines:
Published : 15-07-2020 13:54:00
Placing offers : 22-07-2020 10:00:00
Offers opening : -
Procedure:
Type: Construction work

Requirements and specifications

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro 

pn. :„Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej oraz realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Tereny zielne i parki rekreacyjne" w Płocku w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach, którego planowane jest doposażenie miejskiego terenu rekreacji przy ulicy Parkowej.”

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II.Termin realizacji zamówienia -  zgodnie z paragrafem 2 umowy

III.Kryteria oceny ofert:

- cena - 60 %

- gwarancja - 40%

IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1) Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym, okresie, co najmniej:

a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, remoncie siłowni zewnętrznej lub placu zabaw o wartości nie niższej niż 35 tyś. zł brutto

lub

b) dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie siłowni zewnętrznej lub placu zabaw o łącznej wartości nie niższej niż 35 tyś. zł brutto

2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej - kierownik budowy.


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych robót budowlanych potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt IV.1) lit a lub b wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych robót budowlanych lub dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.


Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt IV. 2)

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

- w zakresie spraw formalnych - Anna Koperska 24 367 17 60.

- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia - Iwona Małkowska 24 367 16 67


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej oraz realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Tereny zielne i parki rekreacyjne" w Płocku w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach, którego palnowane jest doposażenie miejskiego terenu rekreacji przy ulicy Parkowej.
  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych.   
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   
  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   
  7. Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
5.Wzór umowy Parkowa 1.07.2020.doc doc 313 2020-07-15 13:54:00 Proceeding
PFU.zip zip 16992.76 2020-07-15 13:54:00 Proceeding
9-OPZ - Parkowa 1.07.2020.doc doc 128.5 2020-07-15 13:54:00 Proceeding
tabela elementów scalonych.doc doc 43.5 2020-07-15 13:54:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Etap I - prace projektowe nie więcej niż 4% ceny całkowitej 1 service - (0)
2 Etap II - roboty budowlano - montażowe - 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Gwarancja 40% Proszę wpisać gwarancję w pełnych miesiącach. Minimalny dopuszczalny okres gwarancji to 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji brany do oceny to 60 miesięcy. (0)
3 Forma faktury - proszę wpisać: PAPIEROWA lub USTRUKTURYZOWANA (0)
4 Jestem czynnym podatnikiem podatku VAT - Proszę wpisać: TAK lub NIE (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 473