Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 10/2020 Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Sienkiewicza 10, 12-100 Szczytno

Joanna Sowul
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Olsztynie Oddział: Areszt Śledczy w Olsztynie
Termin:
Zamieszczenia : 02-07-2020 12:27:00
Składania : 09-07-2020 09:00:00
Otwarcia : 09-07-2020 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego pn.:

Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie
przy ul. Sienkiewicza 10, 12-100 Szczytno

°        wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty

°       zamawiający nie dopuszcza możliwości rozliczeniaw walutach obcych

°        wszelkie informacje, odpowiedzi na zapytania związane z postępowaniem będą ukazywały się na stronie internetowa pod adresem  https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn

I.  Nazwa oraz adres zamawiającego

ARESZT ŚLEDCZY

10-575 Olsztyn, AL. J. Piłsudskiego 3

tel. 89 524 86 00   fax 89 541 25 44

e-mail: as_olsztyn@sw.gov.pl

NIP 739-10-44-553

Godziny pracy administracji: 730 - 1530

II.  Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na terenie Oddziału Zewnętrznego
w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie w ramach inwestycji pn.:
Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Sienkiewicza 10, Szczytno.

1.      Całość robót budowlanych należy wykonać zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami i sztuką budowlaną z zachowaniem przepisów BHP. Zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać certyfikat jakości lub deklarację zgodności. Prace muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zagrażały bezpieczeństwu i nie powodowały zbyt dużych utrudnień w funkcjonowaniu jednostki.

2.      Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w Dokumentacji budowlanej obejmującej: dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (STWiORB), przedmiar robót, informacji BIOZ, program prac konserwatorskich, zalecenia konserwatora zabytków.

3.      Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie  Dokumentacji budowlanej wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury, a także obowiązującymi przepisami prawa
i sztuką budowlaną wraz z okresem gwarancji. Podstawę sporządzenia oferty stanowi dokumentacja projektowa, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania. Przedmiar robót jest tylko materiałem pomocniczym.

4.      W przypadku wskazania w Dokumentacji budowlanej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia,
a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w Dokumentacji budowlanej pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje robót zgodnie z Dokumentacją budowlaną i zapewnia uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarze robót i będą zgodne pod względem:

-       charakteru użytkowego,

-       charakterystyki materiałowej,

-       parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne itp.)

-       parametrów bezpieczeństwa użytkowania.

Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, elementy spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz zwrócić się do zamawiającego z zapytaniem czy uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne.

5.      Wykonawca samodzielnie, ze środków własnych, dokona zakupu i dostarczy wszelkie elementy, urządzenia i materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych.

6.      Wszelkie materiały i elementy wykorzystane w ramach realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.

7.      Wszystkie roboty wykonywane na obiekcie muszą być uzgodnione z inwestorem. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie robót.

III.  Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 30 października 2020r.

Jest to termin zakończenia robót i zgłoszenia gotowości do odbioru. Do upływu wskazanego terminu wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie roboty i zgłosić je do odbioru wraz z kompletem niezbędnych dokumentów.

IV. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania informacji, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

1.       Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której umieszczone zostało zapytanie ofertowe tj.  https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn

2.       W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszego zapytania ofertowego a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.

3.       Upoważnieni do kontaktu:

w sprawach przedmiotu zamówienia:

-       mjr Roman Zaorski – 89 524 86 88

-       kpt. Piotr Mazuro – 89 524 86 20

-       kpt. Grzegorz Ślusarczyk - 89 524 86 03

w sprawach proceduralnych:

-       chor. Joanna Sowul – 89 524 86 21                                     

V.  Termin złożenia oferty oraz opis sposobu jej przygotowania

1.      Ofertę należy złożyć do dnia  09.07.2020r. do godz. 900 w formie elektronicznej przez platformę zakupową OpenNexus

2.      Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.

VI.  Opis sposobu obliczenia ceny


1.      Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu wyrażoną w złotych polskich (PLN). Rozliczenia między zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.

2.      Cena oferty jest ceną ryczałtową (zawierającą obowiązujący podatek VAT i nie zmienną do zakończenia realizacji robót) zgodnie z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2019 roku poz. 1145) ten rodzaj wynagrodzenia określa w art. 632 KC.

3.      Cena całkowita zawarta w ofercie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, jest ceną ustaloną
w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego Dokumentację budowlaną oraz dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ryczałt polega na umówieniu z góry wysokości wynagrodzenia
w kwocie absolutnej, przy wyraźnej lub dorozumianej zgodzie stron na to, że wykonawca nie będzie domagać się wynagrodzenia wyższego. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Przedmiar robót należy uznać za opracowanie wtórne w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia obrazują skalę zamówienia i pomagają w oszacowaniu kosztów inwestycji - przedmiar robót ma charakter dokumentu pomocniczego. Ocena rozmiaru, a co za tym idzie kosztów robót, należy do wykonawcy i stanowi jego ryzyko.

4.      Oferta musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.

5.      Cenę oferty (wartość brutto oferty) należy wyliczyć zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r. poz. 106). Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

6.      Ostateczną cenę oferty stanowi suma podana w formularzu ofertowym.

7.      Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie Wykonawca.

VII  Opis kryteriów i sposobu oceny ofert

Oferty będą oceniane według kryterium:

Cena © – 60%

Okres gwarancji (G) – 40%

Zasady oceny kryterium Cena ( C )

     C min 
C =   ----------------------   x   60 pkt                      
                    C bad 

gdzie

C – liczba punktów w kryterium cena

C min  – najniższa cena spośród badanych ofert

C bad  – cena oferty badanej

Zasady oceny kryterium Okres gwarancji ( G )

a        60 miesięcy – 40 punktów ( maksymalny okres gwarancji )

b        42 miesiące – 20 punktów

c        36 miesięcy – 0 punktów ( minimalny okres gwarancji )

Łączny okres gwarancji musi być podany w Formularzu ofertowym w pełnych miesiącach (minimum 36 m-cy, maksimum 60 m-cy )

W przypadku nie podania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym okresu gwarancji lub podania innego okresu niż wskazany w kryterium, zamawiający do oceny przyjmie okres 36 miesięcy.


1.      Zamawiający może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg wzoru:

P = C + G, gdzie:

P – suma punktów uzyskana przez ofertę

C – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”


G – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji”

2.      Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans kryteriów oceny ofert - zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.

IX.  Klauzula informacyjna dot. RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

°          administratorem Pani/Pana danych osobowych jest

Areszt Śledczy w Olsztynie
10-575 Olsztyn, Al. J. Piłsudskiego 3

tel. 89/ 54125 44   e-mail: as_olsztyn@sw.gov.pl

reprezentowany przez Dyrektora Aresztu Śledczego w Olsztynie 

°          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym
w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Sienkiewicza 10, Szczytno
prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;


Załączniki :

 

1.   Wzór umowy – załącznik nr 1

2.   Projekt budowlany – załącznik nr 2

3.   STWiOR – załącznik nr 3

4.   Przedmiar robót – załącznik nr 4

5.   Informacja BIOZ – załącznik nr 5

6.   Obliczenia statystyczne – załącznik nr 6

7.   Program prac konserwatorskich – załącznik nr 7

8.   Opinia geotechniczna dla potrzeb rozpoznania warunków gruntowo-wodnych – załącznik nr 8

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁ. NR 1 - WZÓR UMOWY.doc doc 167.5 2020-07-02 12:27:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 2 - PROJEKT BUDOWLANY.pdf pdf 1221.66 2020-07-02 12:27:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 3 - STWiOR.pdf pdf 2344.95 2020-07-02 12:27:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 4 - Przedmiar robót.pdf pdf 1481.24 2020-07-02 12:27:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 5 - Informacje BIOZ.pdf pdf 79.78 2020-07-02 12:27:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 6 - Obliczenia statyczne.pdf pdf 97.4 2020-07-02 12:27:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 7 - Program prac Konserwatorskich.pdf pdf 10448.46 2020-07-02 12:27:00 Postępowanie
ZAŁ. NR 8 - OPINIA GEOTECHNICZNA.pdf pdf 3457.25 2020-07-02 12:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont części muru w Oddziale Zewnętrznym w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie przy ul. Sienkiewicza 10, 12-100 Szczytno Szczegółowy opis przedmiotu został zawarty w Dokumentacji budowlanej obejmującej: dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (STWiORB), przedmiar robót, informacji BIOZ, program prac konserwatorskich, zalecenia konserwatora zabytków. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3581 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji 40% Zasady oceny kryterium Okres gwarancji ( G ) a 60 miesięcy – 40 punktów ( maksymalny okres gwarancji ) b 42 miesiące – 20 punktów c 36 miesięcy – 0 punktów ( minimalny okres gwarancji ) Łączny okres gwarancji musi być podany w Formularzu ofertowym w pełnych miesiącach (minimum 36 m-cy, maksimum 60 m-cy ) W przypadku nie podania przez wykonawcę w Formularzu ofertowym okresu gwarancji lub podania innego okresu niż wskazany w kryterium, zamawiający do oceny przyjmie okres 36 miesięcy. (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 30 października 2020r. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 907