Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-BA-31-2020 Wykonanie okresowej konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego SSWiN, SKD oraz CCTV, zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 30-06-2020 09:32:00
Składania : 08-07-2020 10:02:00
Otwarcia : 08-07-2020 10:07:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) zgodnie z dyspozycją art. 4 pkt 8. Postępowanie prowadzone jest wg „Zasad postępowania w trybie zapytania ofertowego stanowiących integralną część postępowania.

    PRZEDMIOT  ZAMÓWIENIA

1.     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej konserwacji systemów zabezpieczenia technicznego SSWiN, SKD oraz CCTV, zainstalowanych w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie w lokalizacji:

1)   Część I -   ul. Jasna 2/4 w Warszawie,

2)   Część II -  ul. Pankiewicza 4.

2.    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w liczbie dwóch Części (I, II). Każda Część oceniana będzie oddzielnie. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub dwie Części zamówienia.

ZAŁĄCZNIKI:

 Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia,

Załącznik nr 2 – Projekt umowy,

Załącznik nr 3 – Zasady postepowania w trybie zapytania ofertowego

WARUNKI UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU

1.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają niezbędny potencjał techniczny  do wykonania zamówienia.

2.    Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku, gdy Oferent wykaże, iż Personel wykonujący prace przy urządzeniach i instalacjach systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), telewizji przemysłowej (CCTV) oraz systemu kontroli dostępu (KD) posiadał będzie pisemne upoważnienie (autoryzację) dystrybutora (producenta) danego urządzenia/systemu. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga pisemnych autoryzacji dystrybutora (producenta) w zakresie konserwacji przynajmniej następujących urządzeń bądź systemów:

1)   dla części I:

a)      system sygnalizacji włamania i napadu i kontroli dostępu ATS MASTER GE Security Polska sp. z o. o. (obecnie UTC Fire & Security Polska Sp. z o. o.)

b)      system telewizji dozorowej Robert Bosch sp. z o. o.

c)       system sygnalizacji włamania i napadu SATEL Sp. z o. o.

2)   dla części II:

a)      system sygnalizacji włamania i napadu i kontroli dostępu ATS MASTER GE Security Polska sp. z o. o. (obecnie UTC Fire & Security Polska Sp. z o. o.)

b)      system telewizji dozorowej IP ATS MASTER GE Security Polska sp. z o. o. (obecnie UTC Fire & Security Polska Sp. z o. o.).

3.    Oferent spełni warunek, gdy:

1) w formularzu ofertowym złoży oświadczenie  o posiadaniu w/w dokumentów,

2) przed podpisaniem umowy na pisemne wezwanie Zamawiającego przekaże w/w dokumenty. 

WIZJA LOKALNA

Zamawiający zaleca, aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej. ( Wizja możliwa jest w dzień roboczy od  09:00 do 14:00 po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą do kontaktu: P. Dariuszem Florek tel. 22 5537024. e-mail: dariusz.florek@warszawa.wsa.gov.pl. ). 

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA.pdf pdf 422.05 2020-06-30 09:32:00 Postępowanie
załącznik nr 2 -Projekt umowy WSA-ZP-BA-31-2020.pdf pdf 682.7 2020-06-30 09:32:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia WSA-ZP-BA-31-2020.pdf pdf 310.27 2020-06-30 09:32:00 Postępowanie
Informacja o wyborze oferty- WSA-ZP-BA-31-2020.pdf pdf 541.12 2020-08-07 09:31:03 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-08-07 09:31 Krzysztof Antczak W załączeniu informacja o wyborze oferty - sprawa WSA-ZP-BA-31-2020

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd - cz.I dotyczy Części I - zgodnie z opisem w załączniku nr 1 w budynku Jasna 2/4 1 usługa - (0)
2 Przegląd - cz. II dotyczy Części II - zgodnie z opisem w załączniku nr 1 w budynku ul. Pankiewicza 4 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 dotyczy Części I - Oświadczam, iż spełniam warunki udziału w postępowaniu dotyczące Części I i przekażę wymagane dokumenty na wezwanie Zamawiającego- proszę potwierdzić wpisując: TAK lub Nie DOTYCZY (gdy Oferta jest wyłącznie na cz. II) (0)
4 Oświadczenie nr 2 do Części II - Oświadczam, iż spełniam warunki udziału w postępowaniu dotyczące Części II i przekażę wymagane dokumenty na wezwanie Zamawiającego- proszę potwierdzić wpisując: TAK lub NIE DOTYCZY(gdy Oferta jest wyłącznie na cz. I) (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, projektem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
7 Oświadczenie nr 5 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 694