Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany pełno branżowy, specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, oraz przedmiary dla zadania „Remont pomieszczeń i dostosowanie budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz modernizacja kotłowni – wymiana kotła z węglowego na gazowy wraz z wykonaniem przyłączy wod-kan i gazowego dla obiektu Rewiru Dzielnicowych w Miejskiej Górce”

Lucyna Kośmicka-Skrzypczak
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2020 13:39:00
Składania : 30-06-2020 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

  1. Opis przedmiotu zamówienia

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany pełno branżowy, specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski, oraz przedmiary dla zadania „Remont pomieszczeń i dostosowanie budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz modernizacja kotłowni – wymiana kotła z węglowego na gazowy wraz z wykonaniem przyłączy wod-kan i gazowego dla obiektu Rewiru Dzielnicowych w Miejskiej Górce”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w pliku pn. „Opis podmiotu zamówienia”.

    2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego w ramach zaoferowanej ceny

    3. Przedmiotowa dokumentacja będzie stanowić opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu prowadzonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z czym materiały i urządzenie nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności po przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców na etapie wykonywania robót budowlanych na podstawie przedmiotowej dokumentacji, chyba że jest to uzasadnione specyfiką materiału lub urządzenia i nie można opisać danego materiału lub urządzenia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". W przypadku rozwiązań równoważnych wykonawca zobowiązany jest podać istotne parametry techniczne lub funkcjonalne dotyczące równoważności.

    4. Przedmiot zamówienia obejmuje remont wybranych pomieszczeń budynku parteru, zgodnie z obowiązującymi przepisami, na cele obsługi osób z uwzględnieniem osób o szczególnych potrzebach w budynku Rewiru Dzielnicowego Policji w Miejskiej Górce przy ul. Kobylińska 42.

    5. Charakterystyczne parametry określające obiekt istniejący



W chwili obecnej w obiekcie funkcjonuje Rewir Dzielnicowy Policji. Teren obejmuje działkę o numerze ewidencyjnym 1244/1 , 63- 910 Miejska Górka ul. Kobylińska 42 o powierzchni 0,2991 ha.Od strony północnej budynek sąsiaduje z drogą krajową K-36 ul. Kobylińską, od wschodu z działką 1744/3, od południa i zachodu z ul. Bema.

Teren Rewiru nie objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, budynek nie jest wpisany do rejestru Zabytów oraz nie figuruje w Gminnej Ewidencji Zabytków.

W obszarze opracowania nie występuje zieleń wysoka drzewa liściaste i iglaste, występuje zieleń niska - żywopłoty formowane.

Powierzchnia zabudowy 180,18 m2

Powierzchnia użytkowa 247,30 m2

Kubatura 1162,00 m3

Budynek posiada: Instalację wodociągową

Instalacje sanitarne

Instalację gazowej która w ramach niniejszego opracowania wymaga rozbudowy o instalację wewnętrzną wraz z montażem kotła

Instalację elektrycznej, która wymaga w zakresie remontowanych pomieszczeń wymiany

Obecnie Rewir Dzielnicowy Policji nie posiada miejsc parkingowych wydzielonych dla osób ze szczególnymi potrzebami w ramach opracowania należy przewidzieć miejsce do parkowania.

    1. Prognozowany układ budynku

Uwaga: Opracowanie ma obejmować przebudowa parteru budynku Rewiru Dzielnicowego Policji w Miejskiej Górce przy ul. Kobylińskiej 42. Koncepcja została wstępnie zaakceptowana przez użytkownika, jednakże w gestii wykonawcy leży opracowanie projektu w zgodności ze wszystkimi obowiązującymi przepisami wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.

Zadanie będzie obejmować:

  • zaprojektowanie niezbędnych dla budynku istniejącego wyburzeń, zamurowań w celu dostosowania części obiektu do nowych funkcji, z zachowaniem obowiązujących przepisów,
    w tym przeciwpożarowych w części parterowej budynku.

  • wykonanie nowej aranżacji pomieszczeń parteru wraz ze strefą wiatrołapu

  • korekta układu funkcjonalnego w celu udrożnienie dróg ewakuacyjnych i usprawnienie funkcjonowania obiektu.

  • likwidacja starych i montaż nowych instalacji co, elektrycznych, wod-kan wewnętrznych w zakresie parteru i zewnętrznych wykonanie nowego przyłącza kanalizacyjnego, zgodnie z nowym układem funkcjonalno – użytkowym

  • wykonanie projektu instalacji wewnętrznej gazowej z uwzględnieniem wymiany pieca węglowego na gazowy, uzyskanie stosownych pozwoleń

  • dodatkowo wykonanie opisów technicznych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczących: tynkowania, malowania, montażu sufitów podwieszonych (o ile będą zastosowane), okładzin ściennych (płytek) oraz wyposażenia w armaturę, meble i sprzęt.

Zagospodarowanie zewnętrzne:

  • należy Wystąpić do Gminnego Związku Spółek Wodnych na wykonanie przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej i wykonać projekt przyłącza od budynku do sieci gestora

  • należy wystąpić o wymianę przyłącza wodociągowego i wykonać projekt przyłącza od budynku do sieci gestora

  • projekt miejsc parkingowych w tym dla osób ze szczególnymi potrzebami.

Uwaga:

Po wykonaniu ekspertyzy kominiarskiej, w ramach projektu należy wskazać miesce podłączenia wentylacji grawitacyjnej.


  1. Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie

    1. Koncepcji programowo - przestrzennej + inwentaryzacji w zakresie parteru

Koncepcja programowo - przestrzenna- rozwiązanie koncepcyjne winno zawierać część graficzną i opisową, obejmujące rozwiązania architektoniczno - konstrukcyjne:

Pełna inwentaryzacji budowlana budynku dla celów projektowych - w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.

Pełna inwentaryzacja budowlana budynku ma być wykonana w skali 1:100, 1:50

W przypadku elementów o wyższym stopniu skomplikowania, detali - w skali 1:20 oraz powinna zawierać plan sytuacyjny i oznaczenie budynku na mapie zasadniczej w skali 1:500.

Uwaga:

Termin przekazania wszystkich opracowań do siedziby Zamawiającego - 8 tygodni od daty uzyskania warunków przyłączeniowych od gestorów mediów i uzyskania uzgodnień z użytkownikami urządzeń podziemnych w zakresie kolizji tych urządzeń z projektowanym uzbrojeniem i urządzeniem terenu jeżeli wystąpią.

    1. Ekspertyza kominiarska - ocena stanu technicznego przewodów kominowych

Ocena stanu technicznego przewodów kominowych powinna zostać przeprowadzona pod kątem między innymi:

  • drożności przewodów kominowych,

  • badania stanu technicznego kominów ponad połacią dachową (a także zachowanie odpowiednich odległości pomiędzy wylotem komina a połacią dachową - w zależności od pokrycia dachowego)

  • sprawdzenia siły ciągu kominowego (za pomocą urządzenia pomiarowego) -ustalenie czy prawidłowo zostały podpięte urządzenia dymowe, spalinowe i wentylacyjne w budynku

  • sprawdzenia czy nie występują uszkodzenia przewodów kominowych oraz czy stan techniczny innych urządzeń jest zadowalający - chodzi tutaj o kontrolę kanałów, czopuchów, włazów, ław kominowych, nasad kominowych itp.

  • sprawdzenia czy w pomieszczeniach, gdzie znajdują się urządzenia grzewcze - kotły centralnego ogrzewania, kotły i piece gazowe, podgrzewacze wody, piecyki wody przepływowej - została zapewniona odpowiednia wentylacja (w tym wentylacja nawiewna i wywiewna w tych pomieszczeniach) oraz czy kubatura pomieszczenia jest odpowiednia dla zainstalowanego w nim urządzenia

  • dostępności do urządzeń przeznaczonych do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli oraz mających związek z przewodem kominowym

  • występowania innych nieprawidłowości, które mogą skutkować zagrożeniem dla bezpieczeństwa ludzi czy mienia.

  1. Aktualny podkład geodezyjny do celów projektowych w skali 1:500 mapa sytuacyjno - wysokościowej, winna posiadać wszystkie niezbędne elementy do celów projektowych, w tym m.in.:

  • rzędne dróg, wjazdów do budynków, uzbrojenia, studzienek, rowów, itp.

  • inwentaryzację drzew o średnicy > 5 cm

  • kołnierz stanu istniejącego w zakresie minimum 30 m od granicy projektowanej inwestycji.

Mapę należy zarejestrować w stosownym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej, z klauzulą „do celów projektowych".

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w 1 egz. , najpóźniej w terminie dostarczenia projektu budowlanego.

    1. Uzyskanie warunków technicznych gestorów sieci

Przed przystąpieniem do prac projektowych należy wystąpić do wszystkich właścicieli i użytkowników urządzeń infrastruktury, w celu uzyskania warunków technicznych.

Do obowiązków biura projektów należy uzyskanie wymaganych warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci uzbrojenia podziemnego własnym staraniem i na własny koszt.

    1. Projekt budowlany wymagany przez Prawo Budowlane dla uzyskania pozwolenia na budowę, zawierający:

  • opracowania przedprojektowe - ekspertyzy i inwentaryzacje

  • projekt zagospodarowania terenu

  • projekt architektoniczno-budowlany

  • projekt instalacji sanitarnych i elektrycznych w zakresie opracowania

  • charakterystykę energetyczną obiektów

  • informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),

    1. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - należy wykonać je w formie osobnych opracowań branżowych.

Specyfikacje winny być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

    1. Przedmiary robót - należy wykonać je w formie osobnych opracowań branżowych.

Przedmiar robót powinien stanowić opis robót w kolejności technologicznej ich wykonania oraz podstaw do ustalania jednostkowych nakładów rzeczowych z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót i obliczeń ich ilości na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych.

Przedmiary robót należy opracować odrębnie dla poszczególnych obiektów, branż i rodzajów robót (lokalizacja, zwymiarowanie) oraz jako jednolitą całość dla poszczególnych zadań. Przedmiary robót muszą obejmować zestawienie wszystkich robót i czynności wynikających z projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

Przedmiary stanowić będą podstawę do sporządzenia przez wykonawcę robót szczegółowego kosztorysu ofertowego i określenia ceny oferty w zamówieniu publicznym na wykonanie zadań inwestycyjnych kompletnych pod względem celu, któremu mogą służyć i winny zawierać wytyczne i dane wyjściowe do ich sporządzenia.

    1. Kosztorys inwestorski - należy wykonać je w formie osobnych opracowań branżowych. Kosztorysy inwestorskie należy sporządzić zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego / Dz. U. z 2004r., Nr 130, poz.1389/


  1. Materiały i dane wyjściowego projektowania

    1. Opracowanie projektowe winno spełniać wymogi zgodne z:

  • Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2019 poz. 1186)

  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2019 poz. 1065)

  • Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 25 poz. 133),

  • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2018 poz. 1935),

  • Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650),

  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),

  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831)

  • Ustawą z dnia 28 stycznia 2020 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. 2020 poz. 276)

  • Ustawą z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020)

  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 nr 130 poz. 1389)

  • Ustawą z dnia 12 czerwca 2019 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. 2019 poz. 1372)

  • Obowiązującymi normami projektowania i warunkami technicznymi oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.

Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej.

Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji.

  1. Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić koszt:

  • wykonania aktualnego podkładu geodezyjnego dla celów projektowych w skali 1:500 do celów projektowych na płycie CD wraz z 2 egz. odbitki z pokolorowanym uzbrojeniem dla Zamawiającego

  • sporządzenia koncepcji programowo - przestrzennej, zgodnej z wytycznymi zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia

  • sporządzenia wniosków o wydanie warunków technicznych i opinii niezbędnych dla wykonania zamówienia oraz ich uzyskania


  1. Wymagania

    1. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie wszystkich niezbędnych pozwoleń.

Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia winna odpowiadać przepisom i polskim normom, a także wymaganiom technicznym niezbędnym dla wykonania zadania inwestycyjnego w pełnym zakresie oraz w sposób nadający się do eksploatacji i bez wad.

    1. Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy przekazać Inwestorowi: skład całego zespołu projektowego oraz tabelę kontaktową do poszczególnych Projektantów. Każdorazowa zmiana zespołu projektowego będzie wymagała zgody Zamawiającego.

    2. W zakresie przedmiotu zamówienia jest również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie.

    3. Nakład dokumentacji

  • 4 egz. projektu budowlanego na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę

  • 1 egz. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót

  • 1 egz. przedmiarów robót dla każdej z branż

  • 1 egz. kosztorysów inwestorskich w układzie jak przedmiary robót

Całość dokumentacji należy również przekazać w wersji elektronicznej w formacie PDF. Format pdf wielostronicowy, rysunki w całości (bez krojenia na części) czytelne na wydruku i zoptymalizowane pod względem objętości. W ilości 1 egz. oraz odpowiadające im pliki w wersji elektronicznej:

  • nakład dokumentacji w formie elektronicznej na płytach CD/DVD - 1 szt.

  1. Wymagane uzgodnienia winny być zawarte w projektach budowlanych

  2. Wymagania dodatkowe

  • Wykonawca zapewni udział w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanych obiektów budowlanych. Każdorazowa zmiana projektanta lub sprawdzającego wymaga pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę i może być dokonana po akceptacji Zamawiającego

  • Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z Zamawiającym, na każdym etapie wykonywania prac projektowych. Kontakty pomiędzy stronami odbywać się będą w terminach i miejscach obustronnie ustalonych. Wszelkie ustalenia dokonywane będą wyłącznie na piśmie.

  1. Nadzór autorski

  • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zobowiązał się przyjmując do wykonania niniejsze zamówienie do świadczenia usług nadzoru autorskiego na etapie realizacji przedsięwzięcia

  • Za jeden nadzór autorski, jako jednostkę stanowiącą podstawę określenia faktycznego wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z ust. 1 powyżej, Zamawiający uzna wykonanie czynności nadzoru autorskiego dotyczącego zagadnienia określonego przez Zamawiającego w wezwaniu do świadczenia nadzoru autorskiego, niezależnie od liczby projektantów biorących udział w jego wykonaniu i czasu poświęconego na opracowanie danego zagadnienia

  • W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie zamawiającego, m.in. do:

  • stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z projektem w zakresie wskazanym przez Zamawiającego,

  • uzgadniania i wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zgłaszanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,


Usuwanie błędów w dokumentacji projektowej, nastąpi bezzwłocznie i nieodpłatnie, w trybie reklamacji do dokumentacji projektowej.


  1. Wymogi Zamawiającego w zakresie opracowania dokumentacji

    1. Wymagane jest by w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy odbyło się pierwsze spotkanie robocze z Zamawiającym.

    2. Należy dążyć do uzyskania efektu rzeczowego określonego w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia i programie funkcjonalno - użytkowym przy jak najmniejszych nakładach finansowych

    3. Należy zastosować technologie i rozwiązania dające pewność zachowania trwałości projektu.

    4. Uzyskanie wszystkich uzgodnień wymaganych przepisami prawa, odstępstw i opinii

    5. Dokumentacja powinna być wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

    6. Termin przekazania dokumentacji I etap umożliwiający ogłoszenie przetargu na wykonanie prac w zakresie obejmującym całość zadania 8 tygodni od daty podpis zlecenia, II etap obejmuje projekt + uzyskane i uzgodnione warunki przyłączeniowe na instalację wod-kan, gaz w ciągu 2 tygodni liczonych od dnia uzyskania warunków jednak nie później niż 12 tygodni od podpisania zlecenia.


  1. Autorskie prawa majątkowe

    1. W ramach wynagrodzenia, Wykonawca przenosi na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji wykonanej w ramach przedmiotu zlecenia, a także do wszystkich egzemplarzy i nośników, na których została utrwalona oraz prawa do zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich oraz przenoszenia praw na inne osoby wraz z prawem do dokonywania zmian, wykonywania praw zależnych.

    2. Przeniesienie autorskich praw majątkowych i wykonywanie zależnych praw autorskich, o których mowa w pkt. 7.1 uprawnia Zamawiającego do nieograniczonego w czasie rozporządzania i korzystania bez zgody Wykonawcy i bez dodatkowego wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy oraz bez żadnych ograniczeń ilościowych z dokumentacji wykonanej w ramach przedmiotu zlecenia, na następujących polach eksploatacji:

  • utrwalania i zwielokrotniania bez względu na technikę,

  • wykorzystywania dokumentacji lub jej dowolnych części do prezentacji, w tym na stronach internetowych jednostek Policji w trakcie postępowań przetargowych, oraz w środkach masowego przekazu,

  • wprowadzania dokumentacji lub ich część na dowolną liczbę własnych stanowisk komputerowych,




  • wykorzystywania dokumentacji lub jej dowolnych części do opracowania innych dokumentacji projektowych,

  • użytkowania dokumentacji na własny użytek,

  • przekazywania dokumentacji instytucjom w celu pozyskania środków finansowych,

  • wykorzystania dokumentacji w całości lub ich dowolnej części, a także jej kopii stronom trzecim w celu wykorzystania ich przy realizacji robót budowlanych,

  • powierzania przez Zamawiającego innym projektantom dokonywania zmian w projekcie i wykonanie przez nich takich zmian oraz wykorzystania zmienionej dokumentacji w całości lub ich dowolnej części, a także jej kopii stronom trzecim w celu wykorzystania ich przy realizacji robót budowlanych,

  • powierzenie przez Zamawiającego sprawowania nadzoru autorskiego przez innych projektantów niż Wykonawca.

    1. W przypadku odstąpienia od realizacji zlecenia, jego rozwiązania lub wygaśnięcia Zamawiający jest upoważniony do ukończenia dokumentacji oraz robót w zakresie dokumentacji sporządzonej przez Wykonawcę, również tej nieukończonej - samodzielnie lub przy pomocy osób trzecich w oparciu o utwory Wykonawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Do głoszenia na platformie MIEJSKA GÓRKA.doc doc 25 2020-06-23 13:39:00 Postępowanie
Do głoszenia na platformie MIEJSKA GÓRKA.doc doc 25 2020-06-23 13:39:00 Przedmiot zamówienia
Zał. nr 4 - Formularz ofertowy.docx docx 36.98 2020-06-23 13:39:00 Kryterium
ZAŁĄCZNIKI DO PLATFORMY NA OGŁOSZENIE PRAC PROJEKTOWYCH.doc doc 37.5 2020-06-23 13:39:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonania dokumentacji dla zadania modernizacji pomieszczeń i wymiany kotła co -

Do głoszenia na plat [...].doc

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Zał. nr 4 - Formular [...].docx

ZAŁĄCZNIKI DO PLATFO [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 880