Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji drobnego sprzętu biurowego (niszczarki i kalkulatory) dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi

Jolanta Wojdera
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Gospodarki Materiałowo- Technicznej
Termin:
Zamieszczenia : 23-06-2020 11:21:00
Składania : 29-06-2020 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

Wymagania i specyfikacja

1.    Wykonawca w terminie do maksymalnie 7 dni roboczych zobowiązany jest do dokonania przeglądu i konserwacji i/lub naprawy w siedzibie Zamawiającego.

2.    Naprawy wymagające użycia specjalistycznego sprzętu wykonywane będą w siedzibie Wykonawcy. Odbiór i zwrot urządzenia na koszt Wykonawcy.

3.    Wszelkie koszty związane z realizacją usługi w tym koszt transportu / przesyłki, utylizacji zużytych części i materiałów eksploatacyjnych leżą po stronie Wykonawcy

4.    Płatność – przelew z odroczonym terminem 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z fakturą.

5.    Składanie ofert odbywa się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/

6.    Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych.

7.    Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy

8.    Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia

9.    Termin ważności oferty nie krótszy niż 60 dni

10.    Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.

11.    Wykonawca zobowiązuje się po każdorazowym przeglądzie technicznym wystawić protokół serwisowy (na każde urządzenie osobno) i dostarczyć wraz z urządzeniem.

Osoba do kontaktu:
Jolanta Wojdera
Wydział GMT KWP w Łodzi
Tel. 47 841 32 32
E-mail: zzpgmt@ld.policja.gov.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.doc doc 74 2020-06-23 11:21:00 Postępowanie
Formularz ofertowy zał 1.docx docx 17.18 2020-06-23 11:21:00 Postępowanie
formularz cenowy zal 2.1 i 2.2.xls xls 59.5 2020-06-23 11:21:00 Postępowanie
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.docx docx 23.83 2020-06-23 11:21:00 Postępowanie
projekt umowy.docx docx 31.75 2020-06-23 11:21:00 Postępowanie
wzór protokołu ekspertyzy.docx docx 15.55 2020-06-23 11:21:00 Postępowanie
zlecenie.doc doc 71 2020-06-23 11:21:00 Postępowanie
zał. (RODO).pdf pdf 132.87 2020-06-23 11:21:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług przeglądów, napraw i konserwacji drobnego sprzętu biurowego (niszczarki i kalkulatory) dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi 1.Szczegóły dotyczące zapytania znajdują się w załącznikach: a. formularzu asortymentowo - cenowym, b. formularzu ofertowym, c. projekcie umowy , d. informacja o przetwarzaniu danych osobowych. 2. Proszę o składanie ofert na formularzu ofertowym oraz asortymentowo - cenowym. 3. Wraz z ofertą należy złożyć podpisany załącznik nr.3 przez osobę do tego uprawnioną. 4.Ofertę proszę składać na platformie zakupowej. 5. Jako wartość oferty proszę wpisać ogólną wartość z formularza asortymentowo - cenowego. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 293