Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2020 10:52:00 |
Składania : | 24-06-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Wymagania i specyfikacja
1. Przedmiotem umowy jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie rejestratora monitoringu Novus NHDR-5116AHD w Komendzie Miejskiej Policji w Skierniewicach, ul. Sobieskiego 69. Jeśli ten model jest niedostępny, Zamawiający dopuszcza model równoważny lub lepszy.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy w tym koszty, transportu
leżą po stronie Wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od
dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego - Wydziału Inwestycji i Remontów KWP w Łodzi przy ul. Pienistej 71, Łódź, przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze.
4. Z wybranym Wykonawcą będzie zawarta umowa lub wystawione zlecenie na wykonanie usługi.
5. Złożenie ofert odbywać się będzie wyłącznie za pomocą platformy
zakupowej na stronie: https://platformazakupowa.pl/
6. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na
platformie
zakupowej Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt
Wykonawcy.
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
8. Termin ważności oferty minimum 30 dni
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość
dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany
pod uwagę w postępowaniu
10. Kryterium oceny: najniższa cena.
W razie pytań proszę o
kontakt w godz. 8:30 do 15:30
Dariusz Sobczak tel. 798 030 709
Komunikaty