Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PR/10A/2020 Dostawa ambulansu bariatrycznego zgodnego z tabelą minimalnych wymagań techniczno – użytkowych.

Termin:
Zamieszczenia : 17-06-2020 14:22:00
Składania : 26-06-2020 10:00:00
Otwarcia : 26-06-2020 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Zapraszamy wszystkich Wykonawców do złożenia oferty na dostawę ambulansu bariatrycznego w ilości 1 sztuka, zgodnego z tabelą   

        minimalnych wymagań techniczno – użytkowych.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w tabeli minimalnych wymagań techniczno – użytkowych ambulansu.

3. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.

4. Do oferty należy załączyć wypełnioną tabelę minimalnych wymagań techniczno – użytkowych ambulansu. 

5. Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert:  

        Opis kryteriów oceny ofert  i ich znaczenie w  (%)

        Cena (C) - 60 %

        Oferowany okres gwarancji (OG)  -  20  % na dostarczony ambulans z uwzględnieniem następującego podziału: 

        1) gwarancja na zabudowę medyczną – okres nie krótszy niż 24 miesiące;

        2) gwarancja na powłokę lakierniczą – okres nie krótszy niż 36 miesięcy; 

        3) gwarancja na perforację nadwozia gwarancja – na okres nie krótszy niż 60 miesięcy;

        4) gwarancja na wyposażenie medyczne np. nosze i transporter – okres nie krótszy niż 24 miesiące, z zastrzeżeniem dostępności części 

          zamiennych przez okres min. 5 lat od daty upływu gwarancji.

      Ocena techniczna (OT) - 20 % zgodnie z punktacją określoną w tabeli minimalnych wymagań techniczno - użytkowych ambulansu i 

      wskazaniem Wykonawcy w ofercie.


6. Sposób obliczenia wartości punktowej: 

Kryterium: Cena oferty brutto - 60 pkt. Punkty w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:

                                                         

                                                         Cmin

                                               C = --------------- x 60 % x 100

                                                            Cb

gdzie: 

C - liczba punktów w kryterium cena oferty brutto

C min - najniższa cena ofertowa spośród zaoferowanych

Cb - cena ofertowa ocenianej oferty


Kryterium: Oferowany okres gwarancji – 20 pkt. Punkty w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:


   OG bad. oferty     

OG = --------------------- x 20 % x 100

    OG max   

gdzie: 

OG max – najdłuższy oferowany okres gwarancji spośród ofert nie odrzuconych 

OG bad. oferty  – oferowany okres gwarancji ocenianej oferty 



Metodologia przyznawania punktacji w kryterium Oferowany okres gwarancji z podziałem na podkryteria:

1) podkryterium gwarancja na zabudowę medyczną – okres nie krótszy niż 24 miesiące;

punkty w niniejszym podkryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:



OG na zabudowę medyczną bad. oferty   (liczba miesięcy) 

OG (1) = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 5 % x 100

OG na zabudowę medyczną max  zaoferowana wartość spośród ofert nie odrzuconych (liczba miesięcy)


2) podkryterium gwarancja na powłokę lakierniczą – okres nie krótszy niż 36 miesięcy;

punkty w niniejszym podkryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:


OG na powłokę lakierniczą bad. oferty   (liczba miesięcy) 

OG(2) = --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 5 % x 100

             OG na  powłokę lakierniczą max  zaoferowana wartość spośród ofert nie odrzuconych (liczba miesięcy)


3) podkryterium gwarancja na perforację nadwozia –  okres nie krótszy niż 60 miesięcy;

punkty w niniejszym podkryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:



       OG na perforację nadwozia bad. oferty   (liczba miesięcy) 

OG(3) = -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------x 5 % x 100

OG na perforację nadwozia max  zaoferowana wartość spośród ofert nie odrzuconych (liczba miesięcy)


4) podkryterium gwarancja na wyposażenie medyczne np. nosze i transporter – na okres nie krótszy niż 24 miesiące; punkty w niniejszym podkryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:



OG na wyposażenie medyczne bad. oferty    (liczba miesięcy) 

OG (4) = -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 5 % x 100

OG na wyposażenie medyczne max  zaoferowana wartość spośród ofert nie odrzuconych (liczba miesięcy)



Suma punktów uzyskana w poszczególnych podkryteriach traktowana będzie jako wartość Okresu gwarancji i liczona wg wzoru: 

 

                                                      OG bad. oferty   (liczba uzyskanych punktów) 

OG = ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------x 20 % x 100

OG max  zaoferowana wartość spośród ofert nie odrzuconych (liczba uzyskanych punktów)

gdzie: 

OG max – najwyższa ilość punktów zdobyta w podkryteriach za oferowane okresy gwarancji spośród ofert nie odrzuconych 

OG bad. oferty  – punkty zdobyte w podkryteriach za oferowane okresy gwarancji ocenianej oferty


UWAGA: Zamawiający dopuszcza, aby oferowana przez Wykonawcę gwarancja różniła się od tej którą będzie uznawał i realizował Producent samochodu bazowego, zabudowy medycznej i sprzętu medycznego, z zastrzeżeniem, że nie może być krótsza niż oferowana przez Producenta.

Kryterium: Ocena techniczna – 20 pkt. Punkty w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru:


  OT bad. oferty   

OT = ---------------------- x 20 % x 100

     OT max  

gdzie: 

OT max – maksymalna suma punktów z kolumny nr 3 tabeli minimalnych wymagań techniczno - użytkowych możliwa do uzyskania wynosi: 20 

OT bad. oferty  – suma punktów uzyskana przez ofertę badaną  


Ocenie technicznej będą podlegały następujące parametry, zgodnie ze wskazaniem w tabeli minimalnych wymagań techniczno - użytkowych: 

1) fabryczny system wspomagania domykania drzwi bocznych prawych (pkt 1.16)

2) fabryczny system wspomagania domykania drzwi bocznych lewych  (pkt 1.17)

3) asystent martwego punktu (pkt 1.23)

4) system ostrzegający o możliwości kolizji (pkt 1.24)

5) skrzynia biegów automatyczna (pkt 3.1)

6) obrotowe miejsce na prawej ścianie z możliwością przesuwu przód – tył (pkt 9.3)  

7) sygnalizacja pneumatyczna (pkt 10.5)

8) sufitowy punkt poboru tlenu zakończony króćcem  do podłączenia maski tlenowej z regulacją ilości przepływu tlenu. Regulacja skokowa od „0÷25" L/min (pkt 13.1) 


Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru: O = C + OG + OT


gdzie:

O – ostateczna ocena oferty, 

C – wartość punktowa uzyskana w kryterium ,,cena”

OG - wartość punktowa uzyskana w kryterium ,,oferowany okres gwarancji”

OT – wartość punktowa uzyskana w kryterium ,,ocena techniczna 


7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych 

        kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,          Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w tabeli minimalnych            wymagań techniczno - użytkowych i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert, tj. uzyska           

        największą liczbę punktów.

10. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez 

        nich ofert.


Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.


Postępowanie jest finansowane w ramach Projektu „Poprawa dostępności i podniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”, planowanego do dofinansowania w ramach Działania 6.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Uwaga: oferty złożone bez Formularza oferty i tabeli minimalnych wymagań techniczno - użytkowych nie będą rozpatrywane w rangingu ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Oferta.doc doc 96 2020-06-17 14:22:00 Postępowanie
2. tabela minimalnych wymagań techniczno - użytkowych ambulansu.doc doc 1007.55 2020-06-17 14:22:00 Postępowanie
3. Umowa - wzór.doc doc 140 2020-06-17 14:22:00 Postępowanie
4. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy.docx docx 23.04 2020-06-17 14:22:00 Postępowanie
5. wzór protokołu zdawczo - odbiorczego.docx docx 17.44 2020-06-17 14:22:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-06-30 07:32 Marzena Paszulewicz Szanowni Państwo,
w związku z brakiem ofert Zamawiający informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wartość oferty wartość oferty powinna być zgodna z wartością wskazana w Formularzu oferty 1 szt. Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
ul. Ziębicka 34-38
50-507, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 90 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 611