Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-06-2020 12:50:00 |
Składania : | 19-06-2020 14:00:00 |
Otwarcia : | 19-06-2020 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamówienie realizowane w ramach
projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach
poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020
Szanowni Państwo,
W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę opryskiwaczy do dezynfekcji zgodnie z poniższą specyfikacją:
SPECYFIKACJA:
• dedykowany dla branży DDD
• pojemność : 6 – 10 litrów
• ciśnienie robocze min. 3 bary
• uszczelki odporne na działanie substancji chemicznych wykorzystywanych w płynach do dezynfekcji
• pasek umożliwiający noszenie na ramieniu bądź szelki
• lanca z regulowaną długością
• manometr
• zawór bezpieczeństwa
Planowany jest zakup łącznie 528 sztuk opryskiwaczy, które należy dostarczyć pod następujący adres:
L.p. |
Nazwa jednostki |
Ilość opryskiwaczy |
Łącznie: |
||
1 |
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Ul. Głogowska 37, 46-020 Opole |
528 |
Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na mniejszą ilość opryskiwaczy, w takim przypadku zamawiający może podpisać umowy lub zlecić dostawy więcej niż jednemu oferentowi.
Osoby do kontaktu oraz adres jednostki podane zostały w tabeli poniżej.
TABELA – adresy i osoby do kontaktu
L.p. |
Nazwa jednostki |
Dane do faktury |
Osoba do kontaktu (e-mail, telefon) |
1 |
Województwo Opolskie |
Województwo Opolskie, ul. Piastowska
14, 45-082 Opole, NIP: 754 307 75 65 z
dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego” |
Katarzyna Ślęzak-Nowacka tel. 77 4482 173 |
Warunki zamawiającego:
1) niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,
2) zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub umowę w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie zobowiązanie do zakupu,
3) koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,
4) w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,
5) termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,
6) termin płatności wynosi do 21 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,
7) zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,
8) zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.
9) do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, instrukcję obsługi
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty